En als het jou niet bevalt blijf jij toch ook daar weg?? soitquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:00 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt blijf je toch weg? Je hoeft toch niet altijd met iedereen door 1 deur te kunnen? Als jij je prettiger voelt in een sfeer waar niets gezegd mag worden, dan is dat gewoon prima hoor.
Ik snap echt niet dat jullie hier allemaal komen vertellen dat wat wij doen zon ontzettend ongenuanceerd is. Als je er niet mee kan leven, tja, dan is dat gewoon jouw probleem. Dat verongelijkte toontje altijd. Als ik wil roepen dat Marcia de hoer van het BBhuis is, dan moet dat gewoon kunnen. Die mensen gaan dat huis in en kunnen dus verwachten dat ze ver- en beoordeeld worden. Soit. Als je daar niet mee kan leven moet je dat huis niet ingaan.
Ik post niet op VOL. Reden daarvan is gegeven in het door jou gequote stuk.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:04 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
En als het jou niet bevalt blijf jij toch ook daar weg?? soit
Dan moet ze dat zeggen en niet met van die vage vrouwenpraat komen.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:05 schreef ruby het volgende:
Milica zeikt de hele tijd dat ze het koud heeft. Ze wil gewoon dat Jeroen vraagt haar bij hem te komen liggen.
Nee dat willen we allemaal graag.quote:
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moet ze dat zeggen en niet met van die vage vrouwenpraat komen.
Ze zegt het verkeerd, Hilde wordt niet meer geneukt. Maar dat lijkt me overbodig om te vermelden van haar, is logisch.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:03 schreef ruby het volgende:
Hilde meldt dat ze gestopt is met neuken.
Nou, gelukkig maar dan.
Ik blijf lekker hierquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nee dat willen we allemaal graag.
Ik doe NOOIT aan crossposten, ik post HIER of ergens anders, maar nooit tegelijk, en NOOIT zal ik dingen linken... Maar toen ik vanvond op vol zat hoorde we wel dat er op fok werd gezegt dat er een ruzie was op vol.. Dus de pot verwijt de ketel dus ehh.. Bovendien So what??? Het lijkt wel alsof het verboden is om EN lid van vol te zijn EN van Fok!quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Precies. Het is een soort crossposten waarvan ik het nut gewoon niet zie.
hoer gaat een beetje ver net als bij Monique, maar ze is geen heilige als je bedenkt dat ze daar met een slok op nogal sletterig werd. berouw komt altijd pas na de zondenquote:Op zaterdag 25 november 2006 01:57 schreef Beatie_NL het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar dat komt waarschijnlijk omdat er een groot aantal bekende van de BB bewoners zitten, en waar ook egbert en Marcia al dingen gepost hebben. Dan krijg je dit soort dingen idd.. maar ff terug te komen op Marcia.. voor alle duidelijkeheid.. ik snap echt niet waarom iemand hier haar de BB6 h**r durft te noemen? Waar slaat dat op?
quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:09 schreef Beatie_NL het volgende:
[..]
Ik doe NOOIT aan crossposten, ik post HIER of ergens anders, maar nooit tegelijk, en NOOIT zal ik dingen linken... Maar toen ik vanvond op vol zat hoorde we wel dat er op fok werd gezegt dat er een ruzie was op vol.. Dus de pot verwijt de ketel dus ehh.. Bovendien So what??? Het lijkt wel alsof het verboden is om EN lid van vol te zijn EN van Fok!
maar goed.. weer off topic dus ehh![]()
Ik had 't niet over jouquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:09 schreef Beatie_NL het volgende:
[..]
Ik doe NOOIT aan crossposten, ik post HIER of ergens anders, maar nooit tegelijk, en NOOIT zal ik dingen linken... Maar toen ik vanvond op vol zat hoorde we wel dat er op fok werd gezegt dat er een ruzie was op vol.. Dus de pot verwijt de ketel dus ehh.. Bovendien So what??? Het lijkt wel alsof het verboden is om EN lid van vol te zijn EN van Fok!
maar goed.. weer off topic dus ehh![]()
'Uh huh... uh huh... uh huh..."quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:11 schreef ruby het volgende:
Jeroen lacht als één van die gasten van Beavis & Butthead.
Ik denk dat ze nu doorheeft dat ze moet oppassen met alcohol...quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:10 schreef saa het volgende:
[..]
hoer gaat een beetje ver net als bij Monique, maar ze is geen heilige als je bedenkt dat ze daar met een slok op nogal sletterig werd. berouw komt altijd pas na de zonden
Zo slechtquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:12 schreef ruby het volgende:
't Is groen en het drijft op het water......
Andrijvie.![]()
Juist, die ja.quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
'Uh huh... uh huh... uh huh..."
Ah. Van het niveau "Het is heeft een rode band en huppelt door het bos."quote:Op zaterdag 25 november 2006 02:12 schreef ruby het volgende:
't Is groen en het drijft op het water......
Andrijvie.![]()
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 november 2006 02:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ah. Van het niveau "Het is heeft een rode band en huppelt door het bos."
"Rambi."
Ik ga maar slapen dan. Truste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |