abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 25 november 2006 @ 00:20:25 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_43869218
Doodzonde dat ze zo snel moesten vertrekken.

Beter krijg je niet snel bij elkaar.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 25 november 2006 @ 00:22:39 #2
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_43869284
Ze zijn inderdaad the axes of evil.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
pi_43875873
Het is doodzonde dat Hilde ooit dat BB huis inmocht.
Zonder haar was het echt heel anders gegaan.
Met alleen een 'evil Janine' in dat huis, was het nog wel te pruimen geweest...zo erg is zij ook weer niet.
Zeg nu zelf...de meerderheid van alle kijkers vond er dit jaar geen bal aan en een BB7 wil men al niet eens meer.
Dit alles kun je terug herleiden op één persoon en die noemt zich "Hilde"
Door haar zijn vanaf dag 2 of 3 (waneer kwam ze ook alweer?) al groepjes gevormd dat opzicht nog niet zo erg is, maar ze heeft deze groepjes zo ver uit elkaar gedreven dat het gewoon nooit meer goed kon komen.
Maar Jeroen, Milica en zelfs E10 vielen opzich nog wel mee....maar doordat Hilde zo goed haar werk heeft gedaan is deze vete in het hele BB6 avontuur blijven hangen...(dat heeft Jeroen wel gemerkt)
Nog nooit was er in een BB zoveel ruzie en haat onder de bewoners...en tuurlijk zullen er mensen zijn die daar graag na kijken, maar het heeft het gewoon kapot gemaakt.
Veel leuker was toch geweest als ook Jeroen een leuke tijd in dat huis had gehad en er allerlei leuke dingen waren ontstaan met elkaar....Maar nee hoor..iedereen was al uit elkaar gerukt, de trent was al gezet door toedoen van die aso Hilde.
Zelfs wist Hummie de laatste week en afsluiter nog even om zeep te helpen door dat mens terug te plaatsen.

Maar gelukkig was er nog een Sabrina en zij leek zich van alles niks aan te trekken en stapte overal vrolijk overheen en bleef zichzelf.
Saar, je bent voor mij de winnaar van BB6

[ Bericht 3% gewijzigd door X_Kanus_X op 25-11-2006 12:35:42 ]
  zaterdag 25 november 2006 @ 12:59:06 #4
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43876587
Ik zit net te lezen in de vereertempel voor Egbert en Marcia. De vollers zijn hevig verontwaardigd over de in hun ogen suggestieve berichtgeving op de Talpa-site over het proosten door Egbert en Marcia.

Ze proostten immers met Floris en daar zat verder heeeeeeeelemaal niets achter.

Tuurlijk, de aanleiding om op dat moment met Floris te proosten was waarschijnlijk de giga zetelwinst van Jan Marijnissen en niet het vertrek van E10mm.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_43876862
Geef toe, Janine en Hilde zijn wel goed gecast voor BB. Oké, het zijn manipulatieve mormels maar beter dat dan gezapige types waarbij je in slaap valt.

En ik ben wel voor een BB7. Ik vond het een leuke editie dit jaar maar helaas werd het op een gegeven moment erg saai en dat is jammer. Deze week heeft weer een hoop goed gemaakt. Voor de bewoners misschien niet, maar voor de kijkers/streamers wel.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_43877412
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 12:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik zit net te lezen in de vereertempel voor Egbert en Marcia. De vollers zijn hevig verontwaardigd over de in hun ogen suggestieve berichtgeving op de Talpa-site over het proosten door Egbert en Marcia.

Ze proostten immers met Floris en daar zat verder heeeeeeeelemaal niets achter.

Tuurlijk, de aanleiding om op dat moment met Floris te proosten was waarschijnlijk de giga zetelwinst van Jan Marijnissen en niet het vertrek van E10mm.
Een goede capper maar een erg slechte mod die Muerte ook
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 25 november 2006 @ 21:41:31 #7
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_43889695
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 13:44 schreef pullup het volgende:

[..]

Een goede capper maar een erg slechte mod die Muerte ook
1s !
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell