Als het goed is heeft een hypeactieve wakkere FA een helder moment gehad en twee topics versmolten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:50 schreef ruby het volgende:
Is de titel van dit topic veranderd of ben ik aan het trippen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*Nog wat paddothee neemt*quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Als het goed is heeft een hypeactieve wakkere FA een helder moment gehad en twee topics versmolten.
Beetje trippen is niet verkeerd hoorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
OH MIJN GOD HEB JE HET GEMISTquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:07 schreef tong80 het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dus Sabrina en Jeroen denken, *hey, wij kunnen de eerste worden, we blijven en nemen het oprot-geld niet aanquote:Op zaterdag 25 november 2006 17:55 schreef gerxan het volgende:
Tijn n uur in DBK
sa 15 min
jeroen 15 min
rik al n half uur binnen
Jaquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop