Want? Milicia beslist toch zelf bij wie ze gaat liggen?!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:13 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja ik vind dit dus niet kunnen, maar ja...
Hilde KAN er niets van zeggen nu, ze heeft zichzelf vastgelult op dit punt...
zo vader....quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:12 schreef avonne het volgende:
zo, zeg, wordt steeds kleffer tussen Milica en Marcel
Inderdaad balkjes op de meest rare plekkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef ruby het volgende:
Kimbolientje, ik kan je niet quoten want jouw balkje zit ergens op de foto van Milica en Marcel...(hebben jullie dat ook?). Maar het zal wel iets mysterieus zijn.
-edit- Balkje staat weer op z'n plek.
Ach joh kom op zeg. Milica is nog zo naief...quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:14 schreef arneaux het volgende:
[..]
Want? Milicia beslist toch zelf bij wie ze gaat liggen?!
FF kopie'tje!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:11 schreef Beatie_NL het volgende:
[..]
Ja gewoon ff windows opnieuw instaleren...
nah.. iedereen heeft hier last van.. schijnt iets te maken hebben met de DBK
dronken mensenquote:Op zaterdag 25 november 2006 00:12 schreef avonne het volgende:
zo, zeg, wordt steeds kleffer tussen Milica en Marcel
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
Die ruzie stelt trouwens niets voor zover ik het belees
Tuurlijk ligt er verantwoorlijkheid bij Marcel, dat snap ik zelf ook wel. Wat ik ook begrepen heb is dat Milicia en Marcel samen zijn gaan stappen en Marcel zo lam als een bokje was.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ach joh kom op zeg. Milica is nog zo naief...
Marcel weet wel beter.
Maar goed, jij vind het gewoon als een man van 45 zo ligt te kleffen met een meisje van amper 20 (dacht ik)
Marcel is een beetje in de pubertijd blijven steken.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:17 schreef arneaux het volgende:
[..]
Tuurlijk ligt er verantwoorlijkheid bij Marcel, dat snap ik zelf ook wel. Wat ik ook begrepen heb is dat Milicia en Marcel samen zijn gaan stappen en Marcel zo lam als een bokje was.
Ik vind t een hele sneue 40er, met zn tribaltatoo.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:19 schreef ruby het volgende:
[..]
Marcel is een beetje in de pubertijd blijven steken.![]()
Gatverdamme wat flauw...Ik heb geenruzie met Muerte met met 1 of ander kut die denkt dat ze leuk isquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Even off-topic maar de ruzie tussen Muerte en BBoon op V O L is ook vermakelijk...............
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:13 schreef Kimbolientje het volgende:
Misschien heel stom hoor; Maar Milica ligt wel erg gezellig in de armen van Marcel; en ik moet er persoonlijk niet aan denken hoor; ze is net zo oud/jong als ik ben BAH, Marcel is 45!!! BAH!!! Snap het niet hoor! Maar snap Jeroen zijn been wel![]()
Jaha! De dagboekkamer is leeg...!quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:19 schreef Beatie_NL het volgende:
Geluid op streams 3 en 4 doen het weer![]()
Ja gezellig feestje.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:18 schreef mamapan het volgende:
sem kwam toch voor Jeroen in huis???
Waarom lacht hij dan zo smerig als Milica zegt Sem ook? die op het feestje mag komen
quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:20 schreef BBoon het volgende:
[..]
Gatverdamme wat flauw...Ik heb geenruzie met Muerte met met 1 of ander kut die denkt dat ze leuk is
En dat geblondeerde schaamhaar op z'n hoofd.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:19 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik vind t een hele sneue 40er, met zn tribaltatoo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |