Ik weet 't, ik weet 't: noppes?quote:Op donderdag 5 april 2007 19:58 schreef littledrummergirl het volgende:
blegh, wilde weer es van alles inhalen in de vrije dagen tussen de tentamens.. drie keer raden hoeveel ik gedaan heb![]()
ging ik net een brandweerman interviewen, had ie een uitruk...quote:Op donderdag 5 april 2007 20:17 schreef annoylikethewind het volgende:
[..]
Ik weet 't, ik weet 't: noppes?![]()
En: ik ken 't, ik ken 't![]()
Nou, dat valt tegen, denk ik. Ik heb helemaal geen journalistieke vakken gehad. Wat ik heb gehad: taalkunde, moderne en historische letterkunde en taalbeheersing. Taalbeheersing draait bij ons niet om zelf leuke stukjes schrijven, maar om geletterdheidsontwikkeling en dus taalonderwijs.quote:Op woensdag 11 april 2007 10:49 schreef littledrummergirl het volgende:
@ viking84, journalist is zowieso een vrij beroep, dus ook zonder diploma mag je je journalist noemen
als je van jezelf al goed bent in taal en denkt "het gevoel"te hebben kun je het misschien zelfs wel uit een paar boeken leren ( stijlboeken, basisboek journalistiek ).
Ik denk dat je bij een master of cursus heel veel hetzelfde gaat krijgen als bij je studie nederlands
had ik ook gedaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:58 schreef El_Liberaliste het volgende:
Tnx.
Ik had de antwoorden gewoon op mijn blad geschreven, heb ze hier nog wel ergens liggen denk ik
haha nee, die heb ik laten gaanquote:Op woensdag 11 april 2007 20:15 schreef annoylikethewind het volgende:
@LDG: is het nog gelukt met de brandweerman?
Waar zit die?quote:Op woensdag 2 mei 2007 16:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand ervaring met de master Media & Journalistiek?
maar wel ingeloot of hoe zit dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
Gefeliciteerd
ikzelf heb helaas minder goed gescoord
217evan de 508
alleen de hoogste 180 hebben kans om op deze manier direct ingeloot te worden. ik zal moeten wachten tot de centrale loting in Juli, en helaas telt de score van deze test daar niet meer mee. je kunt nummer 181 of 508 zijn, het hangt dan gewoon helemaal van je examencijfers...en geluk af.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maar wel ingeloot of hoe zit dat?
Ooooh wat jammerquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef Californian_dreamer het volgende:
Gefeliciteerd
ikzelf heb helaas minder goed gescoord
217evan de 508
ja, ik baal er zelf ook vreselijk van...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |