Ik heb de complete box gekocht bij de MM, maar overweeg hem te retourneren. In 1 boekje zitten de dvd-trays los. Ook vind ik de doos zelf niet zo mooi, massief zwart, en dan met een klein dikomrand fotootje van ons 4-tal op de cover. Het lijkt wel een grafzerk. Het coffeetableboek is fraai, maar bevat voor zover ik heb gezien weinig nieuwe informatie. De eerste 8 seizoenen had ik al, het 9e kost zo n 35-40 euro. Dat betekent in feite dat ik EUR 115 heb betaald voor dat boek. Dus ik beng hem denk ik maar terug vanwege de beschadiging, en koop in plaats daarvan het losse 9de seizoen. Die kleine doosjes vind ik eigenlijk veel mooier en kleuriger.
Ik had eerst nog het plan opgevat om mijn 8 losse seizoenen op Marktplaats te zetten om daar de megabox deels mee te kunnen financieren, maar kennelijk zijn ermeer mensen op dat idee gekomen, want Marktplaats wemelt van mensen die seizoen 1-8 aanbieden...
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...