quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:09 schreef jp84 het volgende:
klopt drm verkoop ik hem ook,
die mouwen zijn een beetje lang :S
heb geen zin om alles op te meten, maar de mouwen zijn dus behoorlijk lang, het zal vast horen maar ik vind het irritant.
geen interesse meer, laar maarquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:09 schreef jp84 het volgende:
heb geen zin om alles op te meten, maar de mouwen zijn dus behoorlijk lang, het zal vast horen maar ik vind het irritant.
Typische bs fok reacties ? Dit zijn gewoon reacties van de gemiddelde Nederlanderquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:22 schreef jp84 het volgende:
huilie![]()
wat een typische bs fok reacties![]()
ben ik eerlijk is het niet goed
er zijn zat mensen die dat mooi of relaxt vinden, alleen ik niet.
dat is geen antwoord op mijn vraag...quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:09 schreef jp84 het volgende:
Verzend en importkosten erbij, dan zit je ruim boven de 80 euro..quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:14 schreef Jill-RMC het volgende:
$80 dollar in de winkel...dollar is nu 1,30 ofzo...61 euro ongeveer dus.
60 euro (onder voorbehoud, moet ff laten zien aan mn broertje of die m wel leuk vind > kadootje)
besteld via de sitequote:Op vrijdag 24 november 2006 22:43 schreef Dizer het volgende:
Hoe ben je hieraan gekomen TS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |