Alles en/ of niets.quote:
Ah......quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij komt denk ik wel.
Er staat in een dagboekverhaal de tekst.
Hilde en Egbert bevinden zich allebei in de Keuken, maar hebben nog geen woord gewisseld. Zal de komst van Marcel vanavond daar verandering in brengen?
Linda Roos en Jessica is what comes to mind.quote:
Dat weet je niet he, hij heeft er te kort voor ingezeten om daarover te oordelen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:09 schreef arneaux het volgende:
[..]. Met de verbale kwaliteiten die Marcel bezit gaat dat in ieder geval niet lukken.
quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef arneaux het volgende:
[..]
Linda Roos en Jessica is what comes to mind.
Alles of niets, nee roep jij maar niets,quote:
Ik ben bereid de gok te nemen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:12 schreef berney het volgende:
[..]
Dat weet je niet he, hij heeft er te kort voor ingezeten om daarover te oordelen.
Ik denk niet dat Hummie t toelaat, mocht Etiënne dat willen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kom maar op met Marcel.
Misschien sleurt hij E10 ook weer mee![]()
Tijn ligt bij mo in de p-kamerquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:14 schreef Ecila111 het volgende:
De zusjes liggen op tuk?
Dan doe ik gewoon net alsof de polls geen goede indicators zijn.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef Nostalgist het volgende:
Oh Arneaux.... de poll wordt steeds ongunstiger voor Roenepoen....Voo dat je het weet gaat die gelijk lopen met die van VOL......
Marcel is denk al in aantocht.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Hummie t toelaat, mocht Etiënne dat willen.
die van de buren moet je sowieso niet serieus nemen die poll.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:16 schreef Nostalgist het volgende:
Oh Arneaux.... de poll wordt steeds ongunstiger voor Roenepoen....Voo dat je het weet gaat die gelijk lopen met die van VOL......
Herstel: ENOUGH IS NEVER ENOUGH..... The power of my name awakens the persistence and passion to never-ever settle for less (Kabbalah)quote:
Lukt me niet om in te loggen bij Talpa.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:20 schreef berney het volgende:
[..]
die van de buren moet je sowieso niet serieus nemen die poll.
iddquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:52 schreef berney het volgende:
[..]
Erg he.
Dat heb ik met Day ook, als die een reactie plaatst hoef ik niet meer te posten. (scheelt wel natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |