Hij was redelijk rustig, maar ik neem aan dat hij nu redelijk furieus het huis in komt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:30 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik heb Marcel niet echt meegemaakt.
Dus weet niet hoe hij is.
Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij was redelijk rustig, maar ik neem aan dat hij nu redelijk furieus het huis in komt.
De combi Marcel & Hilde is wel vermakelijk. Maar misschien de combi marcel en Eggie ook welquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Wil Marcel ook wel eens mee maken.
Denk dat hij net zo mak is als de rest van de schapen....om in eerste instantie de lieve vrede te bewarenquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij was redelijk rustig, maar ik neem aan dat hij nu redelijk furieus het huis in komt.
In dat geval staat hij gelijk te boek als kutvaderquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:37 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Denk dat hij net zo mak is als de rest van de schapen....om in eerste instantie de lieve vrede te bewaren![]()
ja?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:42 schreef versabommie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Had jeuk op mijn rug en kon er net bijquote:
fijn is dat hequote:Op vrijdag 24 november 2006 19:47 schreef versabommie het volgende:
[..]
Had jeuk op mijn rug en kon er net bij
Ja,quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:52 schreef marky het volgende:
IK denk dat Marcel eraan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |