Ik juich niet te vroeg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:46 schreef arneaux het volgende:
Het ziet er dus goed uit voor Jeroen. Ik kan me niet voorstellen dat de stemming ineens ontzettend omslaat.
Ah.....dat gaat rap......quote:Op vrijdag 24 november 2006 18:45 schreef marky het volgende:
[..]
Fok
Jeroen 11%
Sabrina 87%
Rik 3%
Tijn 0,9%
Ik blijf er op hopenquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:46 schreef arneaux het volgende:
Het ziet er dus goed uit voor Jeroen. Ik kan me niet voorstellen dat de stemming ineens ontzettend omslaat.
helemaal mee eensquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
Janine hou gvd je muil nou eens, niemand is geinteresseerd
wat moet rik nog vrezen dan?quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:06 schreef Stereotomy het volgende:
Volgens mij zijn Sa en Jeroen de enigen die niet hoeven te vrezen bij thuiskomst
Niets, maar elke keer als zijn luie gapende rotkop in beeld komt wil ik mijn monitor inslaanquote:
Nee hoor ben je niet de enige.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Niets, maar elke keer als zijn luie gapende rotkop in beeld komt wil ik mijn monitor inslaan
Maar dat zal weer aan mij liggen![]()
Komt er zo aanquote:Op vrijdag 24 november 2006 19:26 schreef versabommie het volgende:
zit Marcel er nu al in?????
YEAH! FOKKING! Hoop dat die knurft het lef heeft om eens goed van leer te trekken en war egotjes af te knallen!quote:
Ik heb Marcel niet echt meegemaakt.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
YEAH! FOKKING! Hoop dat die knurft het lef heeft om eens goed van leer te trekken en war egotjes af te knallen!
Kunnen ze mij niet ff een uurtje het huis in sturen?![]()
Nee, hij kwam niet door de plooien van Hilde heen. De reddingswerkers zijn onderweg.quote:Op vrijdag 24 november 2006 19:26 schreef versabommie het volgende:
zit Marcel er nu al in?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |