quote:Op maandag 8 januari 2007 00:42 schreef bietelboer het volgende:
Is die aflevering al geweest dat ziva en dinozzo undercover gaan als een stelletje?
Ja dit is wel erg leuk... En volgens mij nog niet op tv geweest!quote:Op maandag 8 januari 2007 00:42 schreef bietelboer het volgende:
Is die aflevering al geweest dat ziva en dinozzo undercover gaan als een stelletje?
nee idd nog niet optv geweestquote:Op maandag 8 januari 2007 12:25 schreef rembrand20 het volgende:
[..]
Ja dit is wel erg leuk... En volgens mij nog niet op tv geweest!
was het niet aflevering 3 en 4? want aflevering 1 en 2 van seizoen 3 zijn Kill Ari 1 & 2.quote:Op maandag 8 januari 2007 17:56 schreef Viro het volgende:
aflevering 1 en 2 van seizoen zijn vorige week op tv geweest. Hopelijk deze week ook dubbele aflevering van NCIS.
Ah ok...dan was ik in de war.quote:Op maandag 8 januari 2007 20:42 schreef Lyssa het volgende:
[..]
was het niet aflevering 3 en 4? want aflevering 1 en 2 van seizoen 3 zijn Kill Ari 1 & 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
denk niet dat ie op tv komt hier....quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef rembrand20 het volgende:
Yep vanavond aflevering 11 van seizoen 4 maar is ff kijken
Yep, ben der ook bang voor, maar moet wat want de rest heb ik al gezienquote:Op woensdag 10 januari 2007 14:37 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
denk niet dat ie op tv komt hier....
quote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:13 schreef rembrand20 het volgende:
Volgens mijn was het zelfs 4 en 5.
Yep want woendag is het "The Voyeur's Web"
Dus volgende week woensdag is E8 aan de beurtWil je in de toekomst geen spoilers meer plaatsen, dan verpest je het voor sommige mensen oke ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Me 2quote:Op woensdag 10 januari 2007 09:29 schreef firestorm_99 het volgende:
hebben we al weer zin in vanavond?
vanavond Aflevering 6 'the voyeurs web' en 7 'honor code'
vanaf 20:30 tot 22:15
Ik heb er weer zin in!!![]()
Mmm dacht dat spoilers er voor bedoelt waren zodat je hem alleen kan lezen als je het zelf wilquote:Op woensdag 10 januari 2007 19:47 schreef Viro het volgende:
Wil je in de toekomst geen spoilers meer plaatsen, dan verpest je het voor sommige mensen
Spoilers waar in staat wat er ook in de tvgids komt te staan,die zijn niet erg. Maar andere spoilers kunnen weggelaten worden of in een ander topicquote:Op donderdag 11 januari 2007 10:33 schreef Etcetera het volgende:
ik vind de titel van volgende week al gaaf: Under covers
en spoilers heb ik geen moeite mee hoorje leest ze wel of je leest ze niet. als je je niet kunt inhouden om ze te niet te lezen, dat is dan toch niet het probleem van de poster? just my 2 cents
waarom?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 09:57 schreef Feya het volgende:
[..]
Spoilers waar in staat wat er ook in de tvgids komt te staan,die zijn niet erg. Maar andere spoilers kunnen weggelaten worden of in een ander topic.
Ik had het niet verwacht van Chipquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:36 schreef FallenAngel666 het volgende:
Sterke serie. Was ook fan van JAG.
Leuke afleveringen, maar dat 'Chip' Tony er in had geluisd was wel erg duidelijk vanaf het begin af aan.
Ik vind wel dat, hoewel de komische noot juist zo goed werkt in deze serie, dit een beetje teveel de boventoon gaat voeren de laatste tijd. Dat Gibbs / Jenny gebeuren hoeft voor mij ook niet.
Maar vooral: ik mis Kate![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |