Hehehe.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:13 schreef BaggerUser het volgende:
je kooprt een zak mc donald aardbeien siroop
je koopt een zak mc donalds shake
je koopt een mc donalds milkshake apparaat
e voila! je kan een mc donalds milkshake maken
(oh let op zodra je alles geopend hebt kan je het een week gebruiken en daarna moet het vervangen worden dus moet je weer een nieuwe zak ilkshake en siroop kopen
quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:28 schreef erikh het volgende:
Febo shakes zijn echt een heel stuk beter.
Tja, smaken verschillen maar ik heb liever die van de Mac.quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:28 schreef erikh het volgende:
Febo shakes zijn echt een heel stuk beter.
Is overigens het enige van de febo dat beter is dan mac
Het echte recept is een aardbeiensiroop die de mac zelf afneemt (alleen de leverancier weet de exacte samenstelling). Verder heb je zogenaamd "shakemix nodig" dit is iets anders dan gewone melk, volgens mij iets romiger. Dit wordt samengevoegd op het moment dat de shakemix de vriezerkamer van de machine verlaat door de container waar de siroop in zit onder druk te zetten. Ik weet niet de exacte shake verhoudingen maar volgens mij kon je iets van 40 a 50 liter shake uit 1 zo'n zak halen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:20 schreef crohntje het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen maar ik heb liever die van de Mac.
Maar goed, niemand van jullie weet het dus echt![]()
Ik hoopte op "het" echte recept![]()
volgens mijn schoonzusje worden gewoon de siropen van nesquik gebruiktquote:Op vrijdag 24 november 2006 16:57 schreef erikh het volgende:
[..]
Het echte recept is een aardbeiensiroop die de mac zelf afneemt (alleen de leverancier weet de exacte samenstelling). Verder heb je zogenaamd "shakemix nodig" dit is iets anders dan gewone melk, volgens mij iets romiger. Dit wordt samengevoegd op het moment dat de shakemix de vriezerkamer van de machine verlaat door de container waar de siroop in zit onder druk te zetten. Ik weet niet de exacte shake verhoudingen maar volgens mij kon je iets van 40 a 50 liter shake uit 1 zo'n zak halen.
Zou dus een mengverhouding van 1 op 20 zijn ofzo.
ja, heb 7 jaar terug bij de mac gewerkt ja
Is Nesquick dan niet de leverancier?quote:Op zaterdag 25 november 2006 08:26 schreef bonke het volgende:
[..]
volgens mijn schoonzusje worden gewoon de siropen van nesquik gebruikt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |