Logisch natuurlijk..... Zo moeder zo dochterquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:20 schreef Camplo het volgende:
Neen...
nu niet
en de ma's van me exen waren zo kk graflelijk brrrrrrr![]()
Hell no.
Als je vandaag niet hier-> [EVE] Airsoft Arctic Style laat horen of je meegaat, haal ik je van de lijstquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:20 schreef Camplo het volgende:
Neen...
nu niet
en de ma's van me exen waren zo kk graflelijk brrrrrrr![]()
Hell no.
hehe, mocht die willen die ouwe snoeper.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:28 schreef Brain23 het volgende:
En wat nu als je vriend(in) het met je vader of moeder zou doen?
Respect voor die kerel, hij nam de gok.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:32 schreef Salsagirl het volgende:
Nou de moeder van mijn beste vriendin.. die heeft het wel mee gemaakt.
Ze had toen een relatie met diegene en die zei toen ze op visite waren ( tegen mijn vriendin en haar mams)
Dat hij wel op wel op oudere vrouwen valt. en dat hij haar ma ook wel zag zitten..
Haha nou die ma en mijn vriendin![]()
![]()
en was meteen haar ex die avond,
Nou ik heb best een leuke moeder en is ook niet zo oud ..quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:28 schreef Brain23 het volgende:
En wat nu als je vriend(in) het met je vader of moeder zou doen?
fistFUCKENquote:Op vrijdag 24 november 2006 13:53 schreef beelz het volgende:
Telt fistfucken ook als sex? Want dan wel, anders niet.
In de manier van, je moeder ziet er ook goed uit. Of meer van Ik vind je moeder geil en zo er ook wel een keer over willen?quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:32 schreef Salsagirl het volgende:
Nou de moeder van mijn beste vriendin.. die heeft het wel mee gemaakt.
Mijn vriendin had toen een relatie met diegene en die zei toen ze op visite waren ( tegen mijn vriendin en haar mams)
Dat hij wel op wel op oudere vrouwen valt. en dat hij haar ma ook wel zag zitten..
Haha nou die ma en mijn vriendin![]()
![]()
en was meteen haar ex die avond,
samen poffertjes bakkenquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:11 schreef Brain23 het volgende:
en waar dacht je aan dan?
Zover ik het begreep was het beide..quote:Op vrijdag 24 november 2006 14:46 schreef Brain23 het volgende:
[..]
In de manier van, je moeder ziet er ook goed uit. Of meer van Ik vind je moeder geil en zo er ook wel een keer over willen?
Die vriendin en vriend samen, of die vriendin en haar moeder?quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef Salsagirl het volgende:
Maar ja enige wat die bereikte was dat hij mijn vriendin meteen die avond kwijt was.. maar die hadden later wel de slappe lach.. samen![]()
Dan ben je best wel ziek in je hoofd als je dat tegen die moeder zegt terwijl je vriendin er naast zit.quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:39 schreef Salsagirl het volgende:
[..]
Zover ik het begreep was het beide..
Want hij begon steeds ook van..' eigenlijk val ik meer op de iets oudere vrouw' en dat mijn vriendin die toen 19 was de eerste was die zo jong was..(hij was trouwens 22á 23)
Volgens mij was die jongen zo ziek in zijn hoofd dat die wel zelfs fantaseerde hoe het zou zijn met beide
Maar ja enige wat die bereikte was dat hij mijn vriendin meteen die avond kwijt was.. maar die hadden later wel de slappe lach.. samen![]()
Vriendin en haar mams..quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:45 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Die vriendin en vriend samen, of die vriendin en haar moeder?
Nou ze dachten eerst dat hij het als grapje bedoelde(geen leuke grap)quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:55 schreef Brain23 het volgende:
[..]
Dan ben je best wel ziek in je hoofd als je dat tegen die moeder zegt terwijl je vriendin er naast zit.
Hij hield er niks aan over. Schadé![]()
de moeder van m'n vriendin en de vriendin van m'n moederquote:
En toen werd je wakker, of....?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
de moeder van m'n vriendin en de vriendin van m'n moeder
Wat bedoel je daarmee?quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
hahaha lolquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben wel eens naar bed gegaan met de buurvrouw van me ex,telt dat ook, was milf van 6 meiden in leeftijd van 4 tot 25
Oja ze was (WAS) toen getrouwden wilde me daarna koppelen aan haar oudste dochter
tot die zwanger was en ze me geschikt vond voor haar 1 na oudste dochter
Geil, de bijlmerquote:Op zaterdag 25 november 2006 18:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik ben wel eens naar bed gegaan met de buurvrouw van me ex,telt dat ook, was milf van 6 meiden in leeftijd van 4 tot 25
Oja ze was (WAS) toen getrouwden wilde me daarna koppelen aan haar oudste dochter
tot die zwanger was en ze me geschikt vond voor haar 1 na oudste dochter
sjeumig.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
We wachten nog steeds.quote:Op maandag 27 november 2006 09:30 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
sjeumig.
dit word OFWEL een heel grappig, OFWEL een heel geil verhaal.
voor beiden houden we ons aanbevolen, tis maar dat je het even weet.
We kunnen nog lang blijven wachten denk ik...quote:Op vrijdag 1 december 2006 08:41 schreef Brain23 het volgende:
We wachten nog steeds.
Ik ben bang van wel ja.quote:Op vrijdag 1 december 2006 10:21 schreef Chandler het volgende:
[..]
We kunnen nog lang blijven wachten denk ik...
Begrijp ik hieruit dat je een mogelijkheid hebt om haar te doen?quote:Op vrijdag 1 december 2006 09:04 schreef firestorm_99 het volgende:
ik heb wel een vriendin met een erg jonge moeder en die zou ik best willen doen.
maar wil mijn relatie met haar niet op het spel zetten.
stakker.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:23 schreef Posdnous het volgende:
1 van mijn vrienden heeft wel een fijne milf als moeder.
als ik haar een btje goed in kan schatten dan denk ik dat die mogelijk heid er wel is.quote:Op vrijdag 1 december 2006 11:12 schreef Brain23 het volgende:
[..]
Begrijp ik hieruit dat je een mogelijkheid hebt om haar te doen?
Waarop bazeer je die mogelijkheid. Ben wel benieuwd hoe die moeder (milf) jou die aanleiding geeft.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:09 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
als ik haar een btje goed in kan schatten dan denk ik dat die mogelijk heid er wel is.
Al kreeg ik er 100 miljoen voor.quote:Op vrijdag 24 november 2006 13:47 schreef HostiMeister het volgende:
Vreemde ervaring met 'schoon' moeder
Ja die mensen zijn er
Jawellllll. 100 miljoen. Think twice.quote:Op maandag 4 december 2006 11:05 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Al kreeg ik er 100 miljoen voor.
Hell no!![]()
Dan ken je me schoonmoeder nietquote:Op maandag 4 december 2006 19:12 schreef zavygo het volgende:
[..]
Jawellllll. 100 miljoen. Think twice.
Voor 100 miljoen doe ik het met elk willekeurig levend wezen hier op aarde (op voorwaarde dat ik m'n pik in originele vorm zonder gruwelijke pijnen nog heb aan het eind van het liedje).quote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Dan ken je me schoonmoeder niet![]()
ik ken haar dochter die is wildquote:Op maandag 4 december 2006 09:18 schreef Brain23 het volgende:
[..]
Waarop bazeer je die mogelijkheid. Ben wel benieuwd hoe die moeder (milf) jou die aanleiding geeft.
Das wel mooi klote dan. Heb jij het op je geweten dat een heel gezin uit elkaar gaat voor 1 keertje sexen. Of hadden ze het vaker gedaan?quote:Op maandag 4 december 2006 16:41 schreef A_L_N_F het volgende:
in tubbergen of omstreken is zoiets gebeurd.
een jongen ging met de moeder van een goede vriend naar bed.
vervolgens kwam dat naar buiten en had dat als gevolg dat hele gezin uit elkaar viel en ontspoorde.
Fotootje?quote:Op maandag 4 december 2006 23:42 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Dan ken je me schoonmoeder niet![]()
Het zou mij de mentale schade het niet waard zijn (en de beelden die voor altijd zullen blijven).quote:Op maandag 4 december 2006 23:56 schreef zavygo het volgende:
[..]
Voor 100 miljoen doe ik het met elk willekeurig levend wezen hier op aarde (op voorwaarde dat ik m'n pik in originele vorm zonder gruwelijke pijnen nog heb aan het eind van het liedje).
Maar laten we 't hierbij laten, het is geen ONZ.
beetje drama ben je natuurlijk wel hoor....quote:Op dinsdag 5 december 2006 08:10 schreef firestorm_99 het volgende:
[..]
ik ken haar dochter die is wild
maar ik ken haar ook al een jaartje of tien en denk haar goed genoeg te kennen om in te schatten dat ze dat wel zou doen.
Heeft hij nog verteld hoe dat tot stand was gekomen?. Nam die moeder het initiatief of hij?quote:Op woensdag 6 december 2006 18:12 schreef Onlyy het volgende:
Een exvriend van mij vertelde een keer..dat ie wat kwijt moest..
We waren namelijk op visite geweest bij een vriend van hem, en de ouders van die jongen waren er ook. Ik vond dat er een rare spanning hing ofzo. Ik had er een raar gevoel bij. Dat heb ik hem later verteld.. vertelde hij mij dus, dat hij een keer met haar het bed had gedeeld!!! (hij 16, zij 45!!!!!) Echt TE vies!!!!!!!! BAH
Hij was een keer bij die vriend blijven logeren..vriendjelief ging naar bed want was moe..en hij bleef dus achter met de moeder van die jongen...... IEHHHHHLL!!!!
Nou het is ondertussen al een aantal jaren geleden dat hij me dat vertelde hoor (denk zo'n 5 jaar geleden al), maar volgensmij zei hij dat het gewoon gebeurde. Het kwam voort uit een soort spanning die er hing tussen hun beiden. Het was ook een vrouw die er niet bepaald uit zag als 45 hoor. Wie uiteindeljk daadwerkelijk het initiatief heeft genomen weet ik niet.. en ik wil het niet weten ookquote:Op donderdag 7 december 2006 08:22 schreef Brain23 het volgende:
[..]
Heeft hij nog verteld hoe dat tot stand was gekomen?. Nam die moeder het initiatief of hij?
En als die moeder het initiatief nam, hoe deed zij dat dan?
Vraag me soms echt af wat voor reactie schoonmoeders hiermee proberen uit te lokkenquote:Op donderdag 7 december 2006 23:15 schreef Gallard het volgende:
Andersom wel, althans... "she came on to me" :-) Is alweer 20 jaar geleden ook, maar toch. Schoonmoeder die uit de badkamer komt lopen zoals ze uit bad stapte en van mij wil weten "of het me bevalt wat ik zie". Dat deed het zeker wel, maar geen haar op mijn balzak die er aan dacht om met haar in bed te duiken.
sick fuckquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef Brain23 het volgende:
En wat nu als het uit gaat met je vriendin/vriend. En je hebt de mogelijkheid om met je schoonouder het bed te delen. Dan wel? Of uit respect niet?
als je dat overweegt moet ze wel heel bijzonder zijnquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:04 schreef Brain23 het volgende:
En wat nu als het uit gaat met je vriendin/vriend. En je hebt de mogelijkheid om met je schoonouder het bed te delen. Dan wel? Of uit respect niet?
quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:03 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Hihi.. oooooh, bah.. ja, daar zou ik ook kotsneigingen van hebben, kvond het al ranzig DAT mijn vriend het aanbod van een 10 jaar oudere vrouw had gehad (toen ie nog 16 was)quote:Op donderdag 7 december 2006 13:03 schreef Onlyy het volgende:
[..]
Nou het is ondertussen al een aantal jaren geleden dat hij me dat vertelde hoor (denk zo'n 5 jaar geleden al), maar volgensmij zei hij dat het gewoon gebeurde. Het kwam voort uit een soort spanning die er hing tussen hun beiden. Het was ook een vrouw die er niet bepaald uit zag als 45 hoor. Wie uiteindeljk daadwerkelijk het initiatief heeft genomen weet ik niet.. en ik wil het niet weten ook![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |