quote:Op maandag 27 november 2006 04:52 schreef RottePeer het volgende:
Ik word helemaal gek van dat kutgekriebel, kan er gewoon niet door slapen. Die medicijnen en spoeling helpen geen donder tegen die %$#jeuk. Ik denk dat ik dinsdag alsnog een x naar de dokter ga.. afspraak heb ik toch al staan.
Er moet toch wat tegen te doen zijn?
quote:Op maandag 27 november 2006 12:23 schreef whosvegas het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop dat het gaat ontsteken
Als het geen sandwichspread is wel.quote:Op maandag 27 november 2006 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt de pus nog niet gezien in dit topic? Het is al hardstikke ontstoken!
Och, als de beestjes eenmaal groot genoeg worden ziet TS uberhaupt niets meer, dus zoveel maakt dat eigenlijk ook weer niet uit...quote:Op zondag 26 november 2006 18:20 schreef VjenneKloetn het volgende:
Ach, die beestjes zijn zo klein dat je ze niet ziet. Dus die eitjes en wat deruit komt zie je dan al helemaal niet.
Niks aan de hand dus.
Glazen oog?quote:Op maandag 27 november 2006 04:52 schreef RottePeer het volgende:
Ik word helemaal gek van dat kutgekriebel, kan er gewoon niet door slapen. Die medicijnen en spoeling helpen geen donder tegen die %$#jeuk. Ik denk dat ik dinsdag alsnog een x naar de dokter ga.. afspraak heb ik toch al staan.
quote:
quote:Op maandag 27 november 2006 19:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ze hebben tegenwoordig hele mooie, in allerlei kleuren ook, kun je matchen met je outfit![]()
[afbeelding]
Is ook wel je eigen schuld ook hoor.quote:Op maandag 27 november 2006 04:52 schreef RottePeer het volgende:
Ik wist niet, als er ergens pus uitkomt dat het dan ontstoken is.quote:Op maandag 27 november 2006 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Je hebt de pus nog niet gezien in dit topic? Het is al hardstikke ontstoken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |