De verpleegkundigen zeggen al u. Ik begin me oud te voelenquote:
Kijk, dáár hou ik vanquote:Op zondag 26 november 2006 15:10 schreef Isabeau het volgende:
De verpleegkundigen zeggen al u. Ik begin me oud te voelen![]()
Goh, wat verrassendquote:Behalve dat een paar miljoen fecale bacteriën in je oog op zich niet bevorderend zijn voor de gezondheid van het oog.
Ik had al het idee dat je geen dokter hoeft te zijn om dat te wetenquote:
Maar het is altijd fijn het bevestigd te zien door een medisch geschooldequote:Op zondag 26 november 2006 15:14 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al het idee dat je geen dokter hoeft te zijn om dat te weten![]()
Idd dank aan de mensen die goed advies hebben gegeven, het was niet de bedoeling om die te beledigen.quote:Op zondag 26 november 2006 15:05 schreef Samson het volgende:
[..]
Pfff, lachen met jou, de meesten hier hebben enkel goed advies gegeven. Als je dat niet interesseert mogen wat mij betreft beide ogen spontaan uit je hoofd rotten![]()
Geen idee, ik heb niet echt veel verstand van ogen en poep in ogenquote:Op zondag 26 november 2006 15:22 schreef RottePeer het volgende:
Niet direkt, maar wel dat het viezigheid was, en dat ik niet precies wist wat. Dus voor zo ver zij wist KON het wel poep zijn. Dat gekriebel is trouwens wel echt irritant, ik hoop dat dat snel ophoudt.. (dokter?)
Sure... Jij zegt viezigheid, en de assistente moet er dan rekening mee houden dat het wel eens poep kan zijn. Terwijl jij gewoon wéét dat je gewoon een klodder stront in je ogen hebt gekregen. Volgens mij draai je nu wat omquote:Op zondag 26 november 2006 15:22 schreef RottePeer het volgende:
Dus voor zo ver zij wist KON het wel poep zijn.
Mmm, ok dan, dan mogen je oogjes nog mooi even blijven zittenquote:Op zondag 26 november 2006 15:16 schreef RottePeer het volgende:
[..]
Idd dank aan de mensen die goed advies hebben gegeven, het was niet de bedoeling om die te beledigen.
Het ging mij om de mensen die zeiden dat ik nep/hoax was omdat ik nog niet binnen 24u naar de dokter was geweest. (De assistente zei zelf dat ik dinsdag moest komen)
Bevorderend... Jawel hoor, al die parasietjes zullen vast allemaal oogarts van beroep zijn en zijn nu met z'n allen druk bezig zijn zicht te verbeterenquote:Op zondag 26 november 2006 15:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De verpleegkundigen zeggen al u. Ik begin me oud te voelen
Oogheelkunde is trouwens het meest slaapverwekkende vak ooit, dus ik heb er ook nooit veel van opgestoken. Behalve dat een paar miljoen fecale bacteriën in je oog op zich niet bevorderend zijn voor de gezondheid van het oog
quote:Op zondag 26 november 2006 15:31 schreef Samson het volgende:
En volgens mij is dat gekriebel juist een teken dat het aan het genezen is
of gewoon een teken dat de stront nog in z'n oog zitquote:Op maandag 27 november 2006 11:33 schreef Badabingea het volgende:
Jeuken moet je zien als het "genezen" van je oog. Het is een teken dat het aan het helen is. Had je van te voren maar rekening mee moeten houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |