abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43860703
Hoi Poepoog
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_43860928
Hehe.. je hebt het fenomeen 'oogpoep' naar een ander niveau gebracht..

[ Bericht 2% gewijzigd door RaZZle op 24-11-2006 20:18:26 (typo) ]
Pleh
  vrijdag 24 november 2006 @ 20:05:03 #103
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_43861041
HAHAHAHAHA!
pi_43863270
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 17:07 schreef RottePeer het volgende:

[..]

Nog niet, die heeft pas dinsdag tijd. Voor spoedgevallen kan ik in het weekend naar de huisartsenpost.
De toestand van m'n oog is onveranderd. Toen ik wakker werd zat m'n oog dichtgeplakt met geel/zwart/bruine zooi en ik heb af en toe het idee dat ik de stank nog ruik als m'n oog heftig traant, maar misschien beeld ik me dat in. Dat gejeuk en gekriebel is nog het irritantste.

Die worm- en larve-posts zijn goor, maar bij deze buitentemperaturen zijn er toch geen vliegen e.d. buiten, dus daar maak je me niet bang mee.
HALLO! De temperaturen zijn juist erg hoog voor de tijd van het jaar en er vliegt nog vanalles rond Verder ben je wrs een domme puber en is dit je verdiende loon, wees dan ook zo mans even naar de huisarts te gaan
pi_43863874
Mag ik ook eens in je ook schijten dan?
pi_43864342
Saartje
pi_43865040
was het geen schijt van een vogel die overvloog?
pi_43866974
Succes
pi_43867262
ik spoel best wel vaak (min. 1x per uur), maar er blijft viezigheid uit m'n oog komen.
als het zo doorgaat inderdaad maar ff langs de huisartsenpost.
...sabi tog bitchez!
pi_43867383
Ziet er gezond uit idd .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 24 november 2006 @ 23:30:14 #111
69559 61neorej
Geeft licht in het donker
pi_43867604
silence can say more than thousand words
pi_43868079
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef RottePeer het volgende:
ik spoel best wel vaak (min. 1x per uur), maar er blijft viezigheid uit m'n oog komen. [afbeelding]
dude...dat is echt-niet-goed
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_43868109
quote:
Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef RottePeer het volgende:
ik spoel best wel vaak (min. 1x per uur), maar er blijft viezigheid uit m'n oog komen. [afbeelding]
Wow. Als dat uit mijn oog was gekomen, had ik al lang en breed bij de EHBO gezeten.

Maargoed.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks'
And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?'
We'd all be like: "I know this one!"
pi_43868704
Is het echt zo ernstig? Volgens eerdere posters is het normaal dat er wat pus uit je oog komt. Ik heb nog nooit eerder een ontstoken oog gehad, dus ik weet niet hoe dat er uit hoort te zien, of hoe veel er uit hoort te komen.

[ Bericht 25% gewijzigd door RottePeer op 25-11-2006 03:04:49 ]
...sabi tog bitchez!
pi_43868794
doe normaal en rot op naar de artsenpost. Dit is niet normaal. Als dit al echt is btw.
pi_43868852
Als het mij zou overkomen zou ik toch liever het zekere voor het onzekere nemen en gewoon even wat moeite doen om een professioneel iemand er naar te laten kijken, dan de kans lopen dat je er blind/slechtziend of wat dan ook van word.

En ik moest ook hardop lachen
Something good: you look like Snoopy and it makes me smile.
Where you need improvement: you have smelly dog farts.
pi_43868898
Ga nou gewoon als de bliksem naar een dokter, en anders niet zeuren als je straks met een dik gezwel/maden in je oog/geen oog rondloopt. Daar kun je in principe ook nog altijd iets creatiefs mee doen..

know'm sayin?
word? word.
pi_43869509
Yaaaar matey!

Shiver me timbers!
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_43870194
ik zou maar snel naar een dokter gaan, dadelijk zit je met een leger maden en wormen in je oog
.mwep
pi_43870660
sokkel ga als de wiedeweerga naar de doktor
pi_43873640
Ik denk dat TS de assistente niet precies heeft verteld wat er is gebeurd waardoor hij pas op dinsdag een consult krijgt

Ik zou dus gewoon nu naar de huisartsenpost danwel de spoedeisende hulp gaan, liefst in die volgorde.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43873829
Mijn dag is weer goed. Je bent een rund poepoog als je met vuurwerk stunt!
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat TS de assistente niet precies heeft verteld wat er is gebeurd waardoor hij pas op dinsdag een consult krijgt

Ik zou dus gewoon nu naar de huisartsenpost danwel de spoedeisende hulp gaan, liefst in die volgorde.
Hij is vast met een lulverhaal gekomen over een ongelukje tijdens de poepseks

Ontopic: Zit je hier nu nog? Ga naar de dokter idioot! Dat oog is stevig ontstoken en denk eraan dat je traanbuisjes eindigen in je neus. Dus verdere ontstekingen zijn niet uitgesloten. En zeg tegen de doc dat het poep op straat was, eventueel wel handig als een tetanus injectie nodig is.
pi_43874115
of het is bullshit, dat kan natuurlijk ook nog

wat heb je tegen je vrienden/collega's/klasgenoten/familie gezegd nu je met zo'n oog rondloopt?
zeggen die niet dat je per direct naar de huisarts/eerste hulp moet.

gaat wel om je oog hier hè, niet om een ontstoken teen ofzo.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_43874125
Ik zou gewoon zeggen dat een stel kutjochies een strijker in een hondendrol hadden gestoken en dat jij als onschuldige wandelaar door poep werd bekogeld
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_43874249
quote:
Op zaterdag 25 november 2006 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat een stel kutjochies een strijker in een hondendrol hadden gestoken en dat jij als onschuldige wandelaar door poep werd bekogeld
Zoiets ja, maar die hond heeft je goed geowned... Die hond is misschien wel als de dood voor vuurwerk...
Ik vind het een zwakzinnige actie, pauper achtig, maar aan de ene kant lig ik blauw.
Ik zou zeggen succes, en hopen dat ze je oog niet verwijderen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')