HALLO! De temperaturen zijn juist erg hoog voor de tijd van het jaar en er vliegt nog vanalles rondquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:07 schreef RottePeer het volgende:
[..]
Nog niet, die heeft pas dinsdag tijd. Voor spoedgevallen kan ik in het weekend naar de huisartsenpost.
De toestand van m'n oog is onveranderd. Toen ik wakker werd zat m'n oog dichtgeplakt met geel/zwart/bruine zooi en ik heb af en toe het idee dat ik de stank nog ruik als m'n oog heftig traant, maar misschien beeld ik me dat in. Dat gejeuk en gekriebel is nog het irritantste.
Die worm- en larve-posts zijn goor, maar bij deze buitentemperaturen zijn er toch geen vliegen e.d. buiten, dus daar maak je me niet bang mee.
dude...dat is echt-niet-goedquote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef RottePeer het volgende:
ik spoel best wel vaak (min. 1x per uur), maar er blijft viezigheid uit m'n oog komen. [afbeelding]
als het zo doorgaat inderdaad maar ff langs de huisartsenpost.
Wow. Als dat uit mijn oog was gekomen, had ik al lang en breed bij de EHBO gezeten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:20 schreef RottePeer het volgende:
ik spoel best wel vaak (min. 1x per uur), maar er blijft viezigheid uit m'n oog komen. [afbeelding]
als het zo doorgaat inderdaad maar ff langs de huisartsenpost.
Hij is vast met een lulverhaal gekomen over een ongelukje tijdens de poepseksquote:Op zaterdag 25 november 2006 09:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk dat TS de assistente niet precies heeft verteld wat er is gebeurd waardoor hij pas op dinsdag een consult krijgt
Ik zou dus gewoon nu naar de huisartsenpost danwel de spoedeisende hulp gaan, liefst in die volgorde.
Zoiets ja, maar die hond heeft je goed geowned... Die hond is misschien wel als de dood voor vuurwerk...quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:33 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou gewoon zeggen dat een stel kutjochies een strijker in een hondendrol hadden gestoken en dat jij als onschuldige wandelaar door poep werd bekogeld![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |