Nog niet, die heeft pas dinsdag tijd. Voor spoedgevallen kan ik in het weekend naar de huisartsenpost.quote:Op vrijdag 24 november 2006 16:51 schreef miss_bleu het volgende:
en? huisarts geweest?
spoel je wel regelmatig je oog?quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:07 schreef RottePeer het volgende:
[..]
Nog niet, die heeft pas dinsdag tijd. Voor spoedgevallen kan ik in het weekend naar de huisartsenpost.
De toestand van m'n oog is onveranderd. Toen ik wakker werd zat m'n oog dichtgeplakt met geel/zwart/bruine zooi en ik heb af en toe het idee dat ik de stank nog ruik als m'n oog heftig traant, maar misschien beeld ik me dat in. Dat gejeuk en gekriebel is nog het irritantste.
Die worm- en larve-posts zijn goor, maar bij deze buitentemperaturen zijn er toch geen vliegen e.d. buiten, dus daar maak je me niet bang mee.
Prachtig verhaal, maar ik zou allang bij de dokter op de stoep gezeten hebbenquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:07 schreef RottePeer het volgende:
Nog niet, die heeft pas dinsdag tijd. Voor spoedgevallen kan ik in het weekend naar de huisartsenpost.
De toestand van m'n oog is onveranderd. Toen ik wakker werd zat m'n oog dichtgeplakt met geel/zwart/bruine zooi en ik heb af en toe het idee dat ik de stank nog ruik als m'n oog heftig traant, maar misschien beeld ik me dat in. Dat gejeuk en gekriebel is nog het irritantste.
Die worm- en larve-posts zijn goor, maar bij deze buitentemperaturen zijn er toch geen vliegen e.d. buiten, dus daar maak je me niet bang mee.
zou ik wel doen jaquote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch maar even langs de EHBO vanavond?
Helaas is de TS een stuk onbenul met kennelijk even domme ouders.quote:Op vrijdag 24 november 2006 17:41 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Prachtig verhaal, maar ik zou allang bij de dokter op de stoep gezeten hebben
Toch maar even langs de EHBO vanavond?
quote:
En eet smakelijkquote:Op vrijdag 24 november 2006 18:04 schreef Sabryas het volgende:
[..]
![]()
Ontopic: Dit lijkt me dus wel degelijk een goede reden om toch maar eens een dokter op te zoeken.![]()
Iiiieewwwwquote:Op vrijdag 24 november 2006 15:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Bwahahaha, pauper.
klik
Veel plezier.
Arrrrggg gatverdamme!quote:Op vrijdag 24 november 2006 15:26 schreef OFfSprngr het volgende:
Bwahahaha, pauper.
klik
Veel plezier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |