Idd naar de dokter en idd uitgebreid uitleggen. Heeft die man tenminste weer wat leuks te vertellen bij het avondeten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 06:35 schreef DarkElf het volgende:
wat een verhaal
maar idd, naar de huisarts gaan, uitleggen en naar laten kijken
Jij hebt duidelijk geen poep in je ogen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:31 schreef omapietje het volgende:
En moeten deze medische kosten nu weer door de verzekering gedekt worden zodat volgend jaar de premie weer omhoog gaan ?
Goed voor je, randdebielquote:Op vrijdag 24 november 2006 03:27 schreef RottePeer het volgende:
Heb ik weer...ik had een doosje strijkers gekocht, en wilde ff weten hoe ze knallen.
Ik heb er eentje in een parkje hier in een verse hondedrol gestoken, leek me wel grappig.
Aangestoken, een stukje verderop gaan staan, maar toen hij afging voelde ik opeens wat in/op mijn linkeroog en ik zag niks meer.
Een vriend van me die vlak naast me stond zei dat er rook vanaf kwam, dus toen schrok ik, en heb ik het met de mouw van mijn jas geprobeerd weg te vegen. Wat bleek dus: het was een flinke klont poep. De jas was van suede, dus die is verpest, maar met mijn oog gaat het ook niet goed. Volgens mij heb ik de poep juist dieper in mijn oog gesmeerd toen ik het met mijn mouw probeerde weg te halen.Daarna zijn we direkt naar die vriend z'n huis gegaan en heb ik mijn oog gewassen met water. Nu zijn mijn oogleden(onder&boven) dik, mijn oogwit is rood en m'n oog voelt plakkerig en raar aan. Af en toe wordt het ook wazig als ik knipper. Er komt ook een beetje slijmerig geel spul uit, en dat stinkt een beetje.
Wie weet wat helpt? Moet ik nu naar de dokter, of zal het vanzelf bijtrekken?(het is donderdagavond laat gebeurd)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxocariasisquote:Toxocariasis (uitspraak toxocaRIasis) is een besmetting met een parasiet uit het genus Toxocara, zoals T. canis en T. cati. Dit zijn rondwormen die bij deze huisdieren (hond en kat) in de darm verblijven.
Symptomen
Een larve die in het oog terecht komt geeft daar soms klachten van slechter zien en kan bij onderzoek door een oogarts sterk lijken op een kwaadaardige oogtumor; tot men hierop bedacht raakte (ca 30 jaar geleden) is een aantal ogen zelfs achteraf onterecht verwijderd. De ziekte gaat na enige tijd vrijwel altijd vanzelf over, als er maar geen nieuwe besmettingen optreden.
Het is ook belangrijk om te vertellen dat er kruit in het oog kan zitten.quote:Op vrijdag 24 november 2006 07:44 schreef Caesu het volgende:
je kan toch gewoon tegen de dokter zeggen dat je van je fiets zo in een drol bent gevallen?
of uitgegleden over een paar bladeren ofzo.
p.s.: terug vind poep
quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik weet niet hoe jij normaal van je fiets valt, maar zo vallen dat je oog een hondendrol schept lijkt me nog best knap
quote:Op vrijdag 24 november 2006 08:00 schreef Caesu het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Toxocariasis
zeg er dus even bij dat het geen tumor is anders kan een dokter die niet op de hoogte is je oog verwijderen.
terugvliegpoepquote:Op vrijdag 24 november 2006 12:19 schreef Badabingea het volgende:
"dokter, er zit stront in me oog"
Des te meer redenen om te geloven dat karma écht bestaat.quote:Op vrijdag 24 november 2006 04:41 schreef RottePeer het volgende:
Het is hier een klein dorpje en die drol is niet het enige wat we hebben opgeblazen met die strijkers.
Vandaar dat ik het liever niet vertel, dan weet de dokter meteen dat ik het was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |