en hoe vond hij dat?quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:01 schreef Xennia het volgende:
Een ex heeft er wel eens een moeten verwijderen, omdat ik hem er niet meer uit kreeg![]()
dan kan het nog best opwindend zijn toch? Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn blinde darm kreeg ik een paracetamol in mijn rectum gestuwd, dat was niet geheel onprettig moet ik zeggenquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:07 schreef Xennia het volgende:
[..]
Het was meer een klinische handeling dan een daad van geilheid
quote:Op vrijdag 24 november 2006 01:49 schreef RijstNatie het volgende:
1 ongesteldheid stinkt
2 bloed is ranzig
3 kut fetish
4 het stinkt
Probeer het eens met een tamponquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:48 schreef P8 het volgende:
[..]
dan kan het nog best opwindend zijn toch? Toen ik in het ziekenhuis lag voor mijn blinde darm kreeg ik een paracetamol in mijn rectum gestuwd, dat was niet geheel onprettig moet ik zeggen![]()
Stollend bloed als glijmiddelquote:Op vrijdag 24 november 2006 01:52 schreef FB-aight het volgende:
ja van die droge korsten, als je die pik erdoorheen haalt... meekomende ingezonden stukken ... graag graag geen retour post
ben niet zo snel vies van dingen maar hier kan ik nou niet bepaald geil van worden.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:54 schreef P8 het volgende:
Het lijkt mij wel geil om een keer een tampon in te brengen in een ongestelde vrouw.
Zijn er mannen die hier ervaring in hebben? Of vrouwen die dit ooit hebben laten doen?
Ervaringen alstublieft, en serieuze reacties.
Kauwen op een teedoekquote:Op vrijdag 24 november 2006 09:25 schreef dolledingo het volgende:
Ik walg van de gedachte van tampons. Ik krijg er dezelfde kippevel van als iemand met zijn nagels over het schoolbord gaat. Zo'n droog absorberend ding in zo'n vochtig gat stoppen.. dat is als kauwen op een theedoek![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |