quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Als ze een schoonmaker voor de studiovloer zoeken.![]()
Dat zeg ik hier ook allang, dat fok , (en zeker de FP) louter op vrijwilligers draait is eigenlijk onbegrijpelijk.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
GeenStijl is wel een stukje journalistieker en professioneler opgezet dan Fok!
Dat is waar, maar op de één of andere manier kan die site mij niet boeien.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ach , ze hebben een gat in de markt gevonden, die site zegt meer over de samenleving die erop kijkt dan over de makers zelf , denk ik.
Mij ook niet, maar je kunt wel stellen dat ze hun zaakjes feitelijk vrij goed voor elkaar hebben daar. (een heel stukje beter dan hier op fok eigenlijk , zullen we maar in alle stilte zeggen)quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:45 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat is waar, maar op de één of andere manier kan die site mij niet boeien.
Wat toch maar weer aangeeft dat internet qua bandbreedte zich niet kan meten met TV.quote:
Giel = cool.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:46 schreef Arcee het volgende:
Die Giel Beelen is trouwens ook wel gek. Gaaf dat-ie dat boek in de fik stak.
True, maar FOK! draait op vrijwilligers, groot verschil.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:47 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar je kunt wel stellen dat ze hun zaakjes feitelijk vrij goed voor elkaar hebben daar. (een heel stukje beter dan hier op fok eigenlijk , zullen we maar in alle stilte zeggen)
Whe! Hoe tof zouden 404's op TV zijn!quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:51 schreef gronk het volgende:
[..]
Wat toch maar weer aangeeft dat internet qua bandbreedte zich niet kan meten met TV.
GeenStijl is het symbool van wat er mis is in dit land.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:42 schreef golfer het volgende:
GeenStijl is wel een stukje journalistieker en professioneler opgezet dan Fok!
Nee, dat is Geert Wilders.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:54 schreef Puzzelaar het volgende:
GeenStijl is het symbool van wat er mis is in dit land.
'Even geduld alstublieft *pauzemuziekje*...'quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:53 schreef Peppi-en-Kokki het volgende:
[..]
Whe! Hoe tof zouden 404's op TV zijn!
Idd, zonder Wilders heeft GeenStijl geen bestaansrecht.quote:Op vrijdag 24 november 2006 23:58 schreef Puzzelaar het volgende:
[..]
GeenStijl is de bron van Geert Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |