quote:
nuttige kick johquote:Op zondag 25 november 2007 12:24 schreef TheChemeng het volgende:
[..]
Dat zal wel de discrete versie zijn![]()
Ik heb het topic gepikt uit actieve topics... denk je echt dat ik gericht gezocht had naar een klaagbank topic over een fleshlightquote:
Ik denk dat iemand die een fleshlight koopt zich die moeite kan besparen omdat ie het toch nooit in praktijk zal brengen...quote:Op zondag 25 november 2007 17:27 schreef McGilles het volgende:
Waarom heb je hem niet gelijk schoongelikt, kon je je beftechniek nog even oefenen!
Je hebt er zelf stiekem ook één wed ik, maar dan ik de kontgat-uitvoering.quote:Op zondag 25 november 2007 17:33 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ik denk dat iemand die een fleshlight koopt zich die moeite kan besparen omdat ie het toch nooit in praktijk zal brengen...
Je bedoelt twee kippenborsten met een elastiekje die je even op de verwarming gelegd hebt?quote:Op donderdag 23 november 2006 22:16 schreef BttD het volgende:
Trouwens: amateurMet je fleshlight
De echte pro's doen het met twee lappen vlees die je eerst even laat ondooien en na gebruik weer teruglegt in de vriezer
Lekker die kip marineren met je buks en daarna 15 minuutjes in de oven!quote:Op zondag 25 november 2007 17:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Je bedoelt twee kippenborsten met een elastiekje die je even op de verwarming gelegd hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |