gadverdamme je onderbroek is bruinquote:Op donderdag 23 november 2006 19:35 schreef Kiedis het volgende:
[afbeelding]
je hebt iets met wc's en wildpoepen ??
Koop een nieuwe monitor!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
gadverdamme je onderbroek is bruin
Ik zie daar onder het merkje toch bruine strepen hoorquote:
OMG! Ik zie echt wat bruins aan je onderboek zittenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:35 schreef Kiedis het volgende:
[afbeelding]
je hebt iets met wc's en wildpoepen ??
eerst ontkennen en dan ditquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef frenkck het volgende:
Kan de besten overkomen
Hee als ik in een intercity zit met matglas ramen in de wc zit, weet ik niet of ik door een station knal hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit dat bordje op de wc deur gezien?
hij bedoelt: in een rijdende trein uitkienen dat je tóch net het toilet doorspoelt als je langs een station rijdtquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit dat bordje op de wc deur gezien?
Aan welke kant ? Ik ga dalijk ff kijken !quote:Op donderdag 23 november 2006 19:32 schreef frenkck het volgende:
Als je besluit te poepen in de trein, probeer het dan zo te timen dat je het precies laat vallen op stations of spoor overgangen. Legaal wildpoepen en plassen.
Vandaag had ik toch een mooie op station Den Haag NOI.
Meer mensen die dit graag doen?
Vanaf Den Haag HS richting Leiden.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:05 schreef Heberg het volgende:
[..]
Aan welke kant ? Ik ga dalijk ff kijken !![]()
In Leeuwarden is wel eens een trein uitgeleden door een shitzooitje shit, en door een stootblok geredenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb anders nooit schijt gezien op de rails , het is gewoon een fabeltje !
Wat een geluk vandaag dan, hij ging op dat moment maar met een slakkengangetje door NOI heen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij blijft er weinig van over als jouw drol met 120 km/u het spoor raakt.
Nooit naar de wc geweest in een trein? De intercity's hebben nog wel een mooi klepje, maar de stoptreinen hebben gewoon een rechte koker direct op de rails (dat zie je dus ook).quote:Op donderdag 23 november 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb anders nooit schijt gezien op de rails , het is gewoon een fabeltje !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |