gadverdamme je onderbroek is bruinquote:Op donderdag 23 november 2006 19:35 schreef Kiedis het volgende:
[afbeelding]
je hebt iets met wc's en wildpoepen ??
Koop een nieuwe monitor!quote:Op donderdag 23 november 2006 19:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
gadverdamme je onderbroek is bruin
Ik zie daar onder het merkje toch bruine strepen hoorquote:
OMG! Ik zie echt wat bruins aan je onderboek zittenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:35 schreef Kiedis het volgende:
[afbeelding]
je hebt iets met wc's en wildpoepen ??
eerst ontkennen en dan ditquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef frenkck het volgende:
Kan de besten overkomen
Hee als ik in een intercity zit met matglas ramen in de wc zit, weet ik niet of ik door een station knal hoorquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit dat bordje op de wc deur gezien?
hij bedoelt: in een rijdende trein uitkienen dat je tóch net het toilet doorspoelt als je langs een station rijdtquote:Op donderdag 23 november 2006 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nooit dat bordje op de wc deur gezien?
Aan welke kant ? Ik ga dalijk ff kijken !quote:Op donderdag 23 november 2006 19:32 schreef frenkck het volgende:
Als je besluit te poepen in de trein, probeer het dan zo te timen dat je het precies laat vallen op stations of spoor overgangen. Legaal wildpoepen en plassen.
Vandaag had ik toch een mooie op station Den Haag NOI.
Meer mensen die dit graag doen?
Vanaf Den Haag HS richting Leiden.quote:Op donderdag 23 november 2006 20:05 schreef Heberg het volgende:
[..]
Aan welke kant ? Ik ga dalijk ff kijken !![]()
In Leeuwarden is wel eens een trein uitgeleden door een shitzooitje shit, en door een stootblok geredenquote:Op donderdag 23 november 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb anders nooit schijt gezien op de rails , het is gewoon een fabeltje !
Wat een geluk vandaag dan, hij ging op dat moment maar met een slakkengangetje door NOI heen.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij blijft er weinig van over als jouw drol met 120 km/u het spoor raakt.
Nooit naar de wc geweest in een trein? De intercity's hebben nog wel een mooi klepje, maar de stoptreinen hebben gewoon een rechte koker direct op de rails (dat zie je dus ook).quote:Op donderdag 23 november 2006 23:12 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik heb anders nooit schijt gezien op de rails , het is gewoon een fabeltje !
Mocht er nog wel wat overblijven dan wordt het door het eerstvolgende wiel.......quote:Op donderdag 23 november 2006 23:16 schreef Roellio het volgende:
Volgens mij blijft er weinig van over als jouw drol met 120 km/u het spoor raakt.
vandaar dat er zo veel moestuintjes langs t spoor liggenquote:Op zaterdag 25 november 2006 10:59 schreef RiDo78 het volgende:
[..]
Mocht er nog wel wat overblijven dan wordt het door het eerstvolgende wiel.......maak zelf maar af!
Een parachute! Whehehe remt de trein ineens afquote:
ROFL!quote:Op zaterdag 25 november 2006 22:52 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Een parachute! Whehehe remt de trein ineens af
vlag eerst verzwaren ofzo? dat het touw eerst wel afroltquote:Op zaterdag 25 november 2006 22:56 schreef veldmuis het volgende:
Een vlag erachter zou wel tof zijn!
Lang touw vastknopen in het toilet ergens en dan op het einde een vlag
lood kan wel B)quote:Op zaterdag 25 november 2006 23:23 schreef veldmuis het volgende:
Steen eraan! Lache als-ie op de rails terecht komt..
Niet zo'n strak plan dus.
Ik werk ook bij de NS!quote:Op zaterdag 25 november 2006 10:09 schreef FeedMyPussy het volgende:
Ik werk bij de NS![]()
Krijg ik alle klachten erover![]()
wat een zeikerd dan zeg!quote:Op zondag 26 november 2006 00:01 schreef Descendant het volgende:
Ik zag een paar dagen geleden nog een hele ladig pis een trein uitkomen toen ik op het station aan het wachten was.
Ja idd gewoon aangesloten op het riool!quote:Op zondag 26 november 2006 00:36 schreef Lisanne__tje het volgende:
ze motten gewoon fatsoenlijke wc's in de treinen maken
Goed plan! Geef het ff door bij de klantenservice ofzo...quote:Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef veldmuis het volgende:
Ja idd gewoon aangesloten op het riool!
Jaquote:Op zaterdag 25 november 2006 23:42 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ik werk ook bij de NS!
Klantenservice?
KCC toevallig ?.
zo`n chemo pot er van makenquote:Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ehehe droef...quote:Op zondag 26 november 2006 19:46 schreef timbastiaansen het volgende:
En als je lul dan te lang is, sleept ie dan over de grond of niet?
ohquote:Op zondag 26 november 2006 20:00 schreef Steve-O het volgende:
Ik heb een keer bij macdonalds op de grond gepoept
De mac was gesloopt en alleen die mooi zwart-witte vloer ligt er nogquote:Op zondag 26 november 2006 20:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
oh
k heb wel es gezien dat ze expres NAAST!! de pot gingen zeiken en scheiten
een extra wagonquote:Op zondag 26 november 2006 10:36 schreef veldmuis het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef frenkck het volgende:
Ik heb wel eens in gezien dat ze in het urinoir hadden gepoept bij de mac.
dat deden we vroegah op school..quote:Op maandag 4 december 2006 20:35 schreef ukga het volgende:
ik gooi wel eens vlinderbommen door het toilet met een (afgebroke) sigaret aan de lont zodat ie wat meer vertraging heeft. iese leuk
Hahaa verassendquote:Op maandag 4 december 2006 23:32 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
dat deden we vroegah op school..
door de pot spoelen
BOEM leiding kapot
Door de snelheid van een trein rolt een stuk touw met een vlag eraan wel redelijk goed af al hoor, trust mequote:Op zaterdag 25 november 2006 23:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
vlag eerst verzwaren ofzo? dat het touw eerst wel afrolt
Heb ik ook geobsedeerd. Die valt door de koker naar benee en knalt ook op de rails...quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:12 schreef frenkck het volgende:
Nou poepen is de laatste tijd niet echt gebeurd, maar heb wel heel goed geobserveerd hoe de pis op de rails komt. Nou als de intercity vol gas gaat, splat de pisstraal gelijk uiteen door de rijwind. Dus je raakt de rails eigenlijk amper. Vraag me af hoe dat met een drol gaat!
geobsedeerd?quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:26 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Heb ik ook geobsedeerd. Die valt door de koker naar benee en knalt ook op de rails...
Mystery of the Urinal Deuce!quote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef frenkck het volgende:
OMG!!!!quote:Op zondag 26 november 2006 22:50 schreef frenkck het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |