En als het wél iets wordt, hoe verwacht je het dan verborgen te houden?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:20 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Ik ben erg bang dat hij geen homo is en dat hij inderdaad een afkeer van mij krijgt. Ik ben bang dat hij dit aan andere collega's gaat vertellen en dat in no time iedereen weet dat ik homo ben én ook nog eens iemand leuk vond die ruim 4 jaar jonger is dan ik. Lastig.
daarom, maar dan op zijn latijns.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:39 schreef Wally__ het volgende:
ergo is?
Jij bent homo?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:32 schreef Koewam het volgende:
Gewoon doen.
ik ging op mn 15e met een 23-jarigekzie m nog steeds btw
Daar heb ik ook over nagedacht inderdaad. Dat lijkt me heel lastig en dat kun je niet heel lang volhouden denk ik.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En als het wél iets wordt, hoe verwacht je het dan verborgen te houden?
Nee, ergo betekent dus.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:40 schreef MissMatch het volgende:
[..]
daarom, maar dan op zijn latijns.
er·go (bw.)quote:
Ok. Beiden. Toch bij een vertaling als 'cognito ergo sum', wel dus gebruiken.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
er·go (bw.)
1 [form.] dus => daarom
Das zielug voor die dierenquote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok. Beiden. Toch bij een vertaling als 'cognito ergo sum', wel dus gebruiken.
Heerlijk mieren verkrachten hier.![]()
Mannelijke mieren?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:45 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ok. Beiden. Toch bij een vertaling als 'cognito ergo sum', wel dus gebruiken.
Heerlijk mieren verkrachten hier.![]()
Dit ligt wel anders als hij ook homo is natuurlijk.quote:Op donderdag 23 november 2006 19:59 schreef theboywonder het volgende:
[..]
Mannelijke mieren?
Maar even serieus, ik zou het niet doen. (Ben zelf geen homo maar ken er genoeg, ook jongere)
Als hij het zelf zou aangeven ok, maar in die leeftijd zijn de meesten al onzeker, krijgen ze ook nog eens een homo in hun nek...
Hmmm, das dan wel weer waar... Misschien is ie juist hartstikke blij dat ie het eindelijk kwijt kan...quote:Op donderdag 23 november 2006 20:12 schreef Wally__ het volgende:
[..]
Dit ligt wel anders als hij ook homo is natuurlijk.
Dan moet hij mij ook leuk vindenquote:Op donderdag 23 november 2006 20:18 schreef SaxoVTS het volgende:
Leeftijdsverschil vind ik wel het allerslechtste argument om geen relatie te beginnen met iemand die je leuk vindt...
Is wel kut idd..Als je nog niet uit de kast ben, zoals ik, dan is de kans wel groot dat het uitkomt mocht je afwezen worden.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:05 schreef Quyxz_ het volgende:
Lijkt me best klote als je homo bent, maar dat je niet weet of de jongen/man waar je dan op valt ook homo is.
Was het maar zo makkelijk hahaquote:Op donderdag 23 november 2006 21:14 schreef Blivox het volgende:
Jij bent dus een homo zonder gaydar?
Nee, niemand.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:21 schreef WesHell het volgende:
Weten je ouders dat je homo bent?
Hoelang ik al homo ben? Je bedoelt hoelang ik het al weet? Ik weet ook wel dat ik dit tegen anderen moet zeggen, daar zie ik jaren tegen op.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:32 schreef its_me_ het volgende:
Ik weet niet hoelang je al homo bent, en of je er zeker van bent, maar ik zou het eerst aan de buitenwereld bekend maken. En ik weet dat ik dit makkelijker zeg dan dat je dat zal doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |