ja klopt dat zal in elke winkel wat anders zijn ivm aanbiedingen in bepaalde kleuren/modellen zal het even aanpassenquote:Op donderdag 23 november 2006 18:38 schreef C2C het volgende:
mooi ding, k heb hem zelf ook alleen de nieuwprijs klopt niet, de factory kost 2650 nieuw en de carb 2450 oid
Beter dan een veredelde stofzuiger..quote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef hardcorebass het volgende:
lelijke gare oude puchs bah
quote:Op maandag 27 november 2006 20:06 schreef hardcorebass het volgende:
lelijke gare oude puchs bah
meeste jongere doen er een moord voor om een leuke jonge snelle scooter te ''kunnen'' kopen meeste kunnen niet eens zakgeld krijgen dusjaquote:
jah als je hem INRUILT op een nieuwe jah dan wel. 1500 is een mooie prijs geef ik toe.quote:Op maandag 27 november 2006 17:42 schreef hardcorebass het volgende:
ga naar een dealer man! daar krijg je er nog meer voor
nee hoor, dealers kopen vaak zat scooters terug.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:04 schreef SpookY22 het volgende:
[..]
jah als je hem INRUILT op een nieuwe jah dan wel. 1500 is een mooie prijs geef ik toe.
Heb laatst mijn Aerox uit 2002 met 4200KM verkocht voor 1200.
Dat zegt wel genoeg over het publiek van scooters denk ikquote:Op dinsdag 28 november 2006 17:01 schreef blablaa het volgende:
[..]
meeste jongere doen er een moord voor om een leuke jonge snelle scooter te ''kunnen'' kopen meeste kunnen niet eens zakgeld krijgen dusja![]()
Inderdaad, als ze vertrouwen in het machien hebben en het een courant model is moet dat mogelijk zijn. Vergeet niet dat ze graag ook wat goed tweedehandsspul hebben staan en veel van wat ze als inruil aangeboden krijgen half opgereden is.quote:Op dinsdag 28 november 2006 18:37 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
nee hoor, dealers kopen vaak zat scooters terug.
hoezo ? mijn ervaring is altijd als ik terug aan vroeger denk, dat je weleens mensen bij hebt, die zeggen,! mot geen scooter wacht wel tot ik 18 ben, zulke uitspraken is toch om dat ze het niet kunnen betalen of ouders niet aan beginnen, ik vind scooter rijden moet je gewoon als je 16 bent gedaan hebben zoals fietsen ook en zwemmen, het hoort erbij. en ja als ik eerlijk ben scooter staat me niet in de weg, hij kost 10× niks maar het is gewoon zonde om zon ding in de schuur te laten staan, en als ik hem toch verzeker word het wel een beetje duur als je in een jaar tijd maar 20km mee gereden hebt, om die reden gaat hij de deur uit.quote:Op donderdag 30 november 2006 08:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat zegt wel genoeg over het publiek van scooters denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |