oeh die werd ook op qlimax gedraaidt, zo nice.quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:27 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Discostuff
Zany - Pure (German edit)
Volg de vinyls laatste tijd niet helemaal, maar zie m nu wel staan idd.. Bedankt voor de tip, ff luisterenquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ado_and_Montorsi-Give_Me_All_Your_Money-Vinyl-2006-SND
Eeehm shit. Volgens mij ben ik ontmaskerdquote:Op dinsdag 28 november 2006 20:30 schreef Archiee het volgende:
[..]
oeh die werd ook op qlimax gedraaidt, zo nice.
offtopic: Partyanimal87, ben jij een vriend van mandy? en altijd present bij de party animals?!![]()
Oeh nice! party animals in kampen was je een beetje down hequote:Op dinsdag 28 november 2006 20:37 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Eeehm shit. Volgens mij ben ik ontmaskerd![]()
En altijd present... De ene maand vaker dan de ander![]()
Oehja die Zatox mix roeleert behoorlijk ja!quote:Op dinsdag 28 november 2006 20:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ado_and_Montorsi-Give_Me_All_Your_Money-Vinyl-2006-SND
quote:Op woensdag 29 november 2006 13:47 schreef ReMcOrE het volgende:
ScanTrash, echt zonde dat Willem bij dat Label zit
...okeej ze hebben Scantraxx Reloaded, hun eigen sublabel, maar vind het persoonlijk te commercieel
...denk dan aan The Prophet, met z'n standaard kick!!!
maar ff over Willem, heb hem horen draaien bij De Radstake, hij was geniaalen bij Qlimax was hij lachuh
, 2 nieuwe tracks met The Prophet, maar zijn eigen nummers (helemaal die 2 met Abject) zijn geweldig, heb z'n 3 vinyls ook thuis liggen
TMF... Hardstyle... Help?quote:Op woensdag 29 november 2006 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
gaan er trouwens nog mensen vrijdagavond naar Quakedance bij Lucky & Co in Rijssen??? feestje georganiseerd door TMF Kweekvijver (nu niet gelijk afhaken) en o.a. D-Block & S-te-Fan, Gizmo, Darkraver, Glowiej en Alphaverb komen...
ik ben iig denk ik wel van de partij, feest duurt van 22.00 tot 05.00, kaartjes ¤ 7,50 in de VVK en ¤ 10,- aan de deur...
idd...More Is What You Get / Low Frequenced Bass zijn echt geniale nummers B)quote:Op woensdag 29 november 2006 15:06 schreef RemcoW85 het volgende:
Alphaverb.. Ook een tijd niets van gehoord.. Die hebben zo`n heerlijke lompe bass in hun vinyls![]()
quote:Op woensdag 29 november 2006 15:32 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kan hier niet op PF Boy_Snakeye, wie komen er allemaal dan???
en Nijmegen is wel beetje ver weg voor mij, dus dat wordt sowieso niet wat
quote:Line-up
Brennan Heart
Coone
Darkraver
Deepack
Equinoxx
Kevin Kaos
Neophyte
Tha Playah
Zany
Zatox