Idd een ouder die er zelf voor gezorgd heeft .Dat ik een hekel aan hem heb gekregenquote:Op donderdag 23 november 2006 13:09 schreef Mustard_Man het volgende:
nou! dat zal hem leren!
quote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef MissMatch het volgende:
Ik snap er geen jota van. maar ouder die liegen zouden verboden moeten worden! net als kinderen die nog geen twee zinnige zinnen achter elkaar kunnen zetten.![]()
Nou nee ik voel me daar niet stoer bij ..Eerder verdietigquote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef Viking84 het volgende:
hahahaha! Dit doet me denken aan mijn eigen puberjaren. Kutpuber, voel je jezelf wel een beetje stoer?
.
wat snap je dan niet ?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:11 schreef MissMatch het volgende:
Ik snap er geen jota van. maar ouder die liegen zouden verboden moeten worden! net als kinderen die nog geen twee zinnige zinnen achter elkaar kunnen zetten.![]()
Ik troost je welquote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef PushyGurl het volgende:
[..]
Nou nee ik voel me daar niet stoer bij ..Eerder verdietig
En boos, op die schelenrotmongool!quote:Op donderdag 23 november 2006 13:13 schreef PushyGurl het volgende:
Nou nee ik voel me daar niet stoer bij ..Eerder verdietig
ja heel boosquote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef MissMatch het volgende:
[..]
En boos, op die schelenrotmongool!
Oke en waarom denk je dat ?quote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef rival het volgende:
pushygirl, ik denk dat het aan jou ligt!
jaquote:Op donderdag 23 november 2006 13:14 schreef Frappelsien het volgende:
Wat heb je het zwaar..
Het hele verhaal. Je vader stond aan je deur, die deur was op slot. Opeens rent jij naar beneden en je vader zegt tegen je vriendje dat jij de deur op slot had gedaan. Toen was die deur dus weer open en jij over de zeik (en weer boven?). dat is tenminste wat ik van dit warrige verhaal kan maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |