Je zit al op een postgemiddelde van 50+ per dag, waarom zou je nog geforceerder gaan posten alleen maar om die 10K te halen, dat komt vanzelf wel...quote:Op donderdag 23 november 2006 15:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Niets
![]()
Het was een verkapte nu laten ze me topic vast open post![]()
Hij zal nu wel dicht gaan najah ik ben er toch weer een paar kwijt![]()
Of ik kan zeggen dat als ik de 10k haal wel 50 cent over maak ofzo![]()
had het toch over in dit topic, dom?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef covie het volgende:
[..]
Hij heeft 260 reacties van zichzelf nodig, niet van andere mensen
![]()
Dan heeft ie namenlijk 10 000 posts![]()
![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Je zit al op een postgemiddelde van 50+ per dag, waarom zou je nog geforceerder gaan posten alleen maar om die 10K te halen, dat komt vanzelf wel...
Ik ben laatst over m'n 20k gegaan zonder dat ik het in de gaten had en heb er echt niet minder om geslapen hoor
posten om het postenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik had ooit eens een topic gemaakt waarin ik zei dat ik binnen 88 dagen 9000 posts zou plaatsen
![]()
![]()
Toen was ik nog onwetend
Inderdaadquote:
Een baggertopic om te vragen waar ik mijn bagger kwijt kanquote:
Ik noemquote:
Ja, graagquote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik noem
Tong80
Arcee
Dolle_Hond
Jaguarized
nog meer?
Ga meedoen aan spelletjes in Mens erger je niet daar zijn de users uit dat lijstje ook te vindenquote:Op donderdag 23 november 2006 15:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Een baggertopic om te vragen waar ik mijn bagger kwijt kan![]()
Dat is zo'n ergerlijk spel!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga meedoen aan spelletjes in Mens erger je niet daar zijn de users uit dat lijstje ook te vinden
Dat is pas echt domquote:Op donderdag 23 november 2006 15:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga meedoen aan spelletjes in Mens erger je niet daar zijn de users uit dat lijstje ook te vinden
Nou, begin maarquote:Op donderdag 23 november 2006 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het word tijd voor een post pauze binnenkort![]()
heul niequote:Op donderdag 23 november 2006 15:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Het word tijd voor een post pauze binnenkort![]()
Ik heb al weken geen goed topic meer gemaaktquote:
je hebt het niet meer in jequote:Op donderdag 23 november 2006 15:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb al weken geen goed topic meer gemaakt![]()
![]()
Iddquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |