Dat je haar gezicht niet kan zien zegt genoeg.quote:
Nee maar goed, importkosten. Wat gaan die bedragen doen dan? Hoeveel procent?quote:Op donderdag 23 november 2006 21:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voeding ombouwen? Wat lul je?Koop een omvormer voor een tientje en je bent klaar.
Ten tweede is een console importeren veel duurder dan je denkt, er komen namelijk 100% zeker importkosten aan omdat het per courier verzonden wordt en die alles aangeven bij de douane.
Koop gewoon een PAL Wii en aangezien de Freeloader ook schijnt te werken zal een dergelijk iets ook wel voor de Wii uitkomen.
Nog een nadeeltje..quote:Op donderdag 23 november 2006 21:10 schreef Khadgar het volgende:
Jongens ik weet het niet meer. Ik kan twee dingen doen, een Wii uit Canada halen of eentje hier bij de Gameshop.
Importeren scheelt op de bundel die ik wil ongeveer 40 euro. Nadeel is dat dvdBoxOffice geen Component Video kabel heeft. Maar 40 euro is toch weer een game (of een week of twee eten). Nadeel is dat ik zelf een voeding moet klussen, ik denk dat ik de GameCube voeding ombouw of dat ik een verhuistrafo doe. Misschien is de nieuwe voeding wel geschikt voor zowel 110volt als 220volt, dat weet ik nog niet.
Groot voordeel is wel dat ik voortaan al mn games daar kan bestellen zonder gezeik. Scheelt dikke munten de komende paar jaren. Tja en een nadeel weet ik nog niet echt. Misschien dat ik de console niet overal mee naartoe kan nemen omdat niet iedereen NTSC ondersteunt.
Mijn TV kan alle formaten aan, mn Xbox zend nu ook NTSC uit. Dat is het probleem niet. Ik weet ook niet waar ik mee zit. Heeft er iemand ervaring met een Wii bij DVDboxoffice of een vergelijkbare tent te bestellen? Iets van wijsheid, waar ik op moet letten?
19% BTW, 10 euro inklaringskosten en nog ns een percentage invoerrechten.quote:Op donderdag 23 november 2006 21:43 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Nee maar goed, importkosten. Wat gaan die bedragen doen dan? Hoeveel procent?
Die mag je claimen in de USA, maw, je Wii mag dan naar de USA opgestuurd worden. Eigen kosten.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:39 schreef Knucklezz het volgende:
zit tog gewoon internationale garantie op ?? of zie ik dat verkeerd?
Nopequote:Op donderdag 23 november 2006 22:39 schreef Knucklezz het volgende:
Dat mocht je willen.quote:Op donderdag 23 november 2006 22:39 schreef Knucklezz het volgende:
Aangezien Canada geen lid van de EU isquote:Op donderdag 23 november 2006 22:39 schreef Knucklezz het volgende:
Vrij kleine kans dat zulke spellen hier uitkomen ivm licentie rechten.quote:Op donderdag 23 november 2006 23:55 schreef DaggerNL het volgende:
Ja hoor, nu ga ik zeker een wii halen.
Er komt namelijk een Hajime no Ippo boksspel waar je kan boksen tegen miyata enz![]()
Het duurt alleen nog zo lang.
http://wii.ign.com/articles/743/743054p1.html
http://revoeyes.blogspot.(...)revolution-pics.html
De meeste winkels krijgen het denk dinsdag/woensdag voor de launch binnen, maar ik zou er niet vanuit gaan dat veel winkels ze dan al gaan verkopen ivm mogelijk boetes als ze het wel doen.quote:Op vrijdag 24 november 2006 00:28 schreef Equinix het volgende:
Nog 13 dagen 23 uur en 30 minuten
Ik hoop dat de shop waar ik hem vandaan haal hem al op 6 december krijgt.
Ze krijgen namelijk altijd op de woensdag een nieuwe voorraad spullen.
Kwam gisteren dit reclame filmpje tegen. Ziet er erg vermakelijk uit
http://namco-ch.net/ennichino_tatsujin/movie/index.php
Wat was er zo waardeloos aan Call of Duty 3?quote:Op donderdag 23 november 2006 19:55 schreef devv05 het volgende:
Wii Play en Wii Sports dan, want Call of Duty 3 en Tony Hawk waren waardeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |