Jongens ik weet het niet meer. Ik kan twee dingen doen, een Wii uit Canada halen of eentje hier bij de Gameshop.
Importeren scheelt op de bundel die ik wil ongeveer 40 euro. Nadeel is dat dvdBoxOffice geen Component Video kabel heeft. Maar 40 euro is toch weer een game (of een week of twee eten
![]()
). Nadeel is dat ik zelf een voeding moet klussen, ik denk dat ik de GameCube voeding ombouw of dat ik een verhuistrafo doe. Misschien is de nieuwe voeding wel geschikt voor zowel 110volt als 220volt, dat weet ik nog niet.
Groot voordeel is wel dat ik voortaan al mn games daar kan bestellen zonder gezeik. Scheelt dikke munten de komende paar jaren. Tja en een nadeel weet ik nog niet echt. Misschien dat ik de console niet overal mee naartoe kan nemen omdat niet iedereen NTSC ondersteunt.
Mijn TV kan alle formaten aan, mn Xbox zend nu ook NTSC uit. Dat is het probleem niet. Ik weet ook niet waar ik mee zit. Heeft er iemand ervaring met een Wii bij DVDboxoffice of een vergelijkbare tent te bestellen? Iets van wijsheid, waar ik op moet letten?