quote:Op donderdag 23 november 2006 01:35 schreef kepler het volgende:
ik wist het echt niet, uiteindelijk dus voor de SP gekozen...
Ik hoor er niks over.... vind hem cooltjesquote:Op donderdag 23 november 2006 09:35 schreef -Struikrover- het volgende:
hoest met je tv strol, al naar je zinnen ingesteld ?
Dat drukkequote:Op donderdag 23 november 2006 10:33 schreef O-Ren het volgende:
Hallo lieve gijsjes
Bijna weekend. Wat een klote weer he.
Niks gezelligs aan man......
Maar gelukkig hebben we fok![]()
Onze kleine is ziekjes, diaree en ze wil niet drinkenquote:Op donderdag 23 november 2006 10:29 schreef Magneet het volgende:
Vanmorgen met Merlijn naar het CB geweest voor een prikje. Qua gewicht volgt hij het onderste lijntje. Heel licht mannaetje dus.
lekker iedereen gelijk, en dan vertrek ik over 4 jaar naar het buitenlandquote:
als dat weer gebeurt...quote:Als helemaal niets lukt kan het demissionaire kabinet Balkenende-III ook aansturen op ontbinding van de Tweede Kamer en nieuwe verkiezingen.
awwww dat is niet fijn. Inderdaad goed opletten voor uitdroging en niet moeilijk doen over naar de huisarts gaan. beter een keer teveel dan te weinigquote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Onze kleine is ziekjes, diaree en ze wil niet drinken![]()
ff goed opletten tegen uitdrogen
quote:Op donderdag 23 november 2006 11:40 schreef kepler het volgende:
[..]
lekker iedereen gelijk, en dan vertrek ik over 4 jaar naar het buitenland
overigens:
[..]
als dat weer gebeurt...
beterschap!quote:Op donderdag 23 november 2006 11:33 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Onze kleine is ziekjes, diaree en ze wil niet drinken![]()
ff goed opletten tegen uitdrogen
als het al lukt dan zie ik de SP alsnog niet in de regering komen... Maar ik denk eigenlijk dat het Balkenende het weer niet gaat lukken, en dat we over een jaar weer naar de stembus mogen en dan zoeken ze het wmb maar lekker uitquote:Op donderdag 23 november 2006 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Alsjeblieft niet. Laat SP het maar ns doen, hoe interesseert me vrij weinig. Maar ik kan dan over 3 jaar zegggen 'zie je nou
'
Ik zal altijd blijven stemmen. Al moet ik elke week.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:03 schreef kepler het volgende:
[..]
als het al lukt dan zie ik de SP alsnog niet in de regering komen... Maar ik denk eigenlijk dat het Balkenende het weer niet gaat lukken, en dat we over een jaar weer naar de stembus mogen en dan zoeken ze het wmb maar lekker uit
nou als we binnenkort weer mogen stemmen, dan is dat de 4e of 5e keer in 5 jaar tijd ofzo... Wat kunnen ze welquote:Op donderdag 23 november 2006 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zal altijd blijven stemmen. Al moet ik elke week.
Enkel in NL... Echt waar. Het hele regeringssysteem moet op de schop. Terug naar een dictatuur ofzo...quote:Op donderdag 23 november 2006 12:15 schreef kepler het volgende:
[..]
nou als we binnenkort weer mogen stemmen, dan is dat de 4e of 5e keer in 5 jaar tijd ofzo... Wat kunnen ze wel
ik heb uiteindelijk het idee dat ik ook voor niks stem omdat ze het al drie keer niet hebben kunnen volmaken tot 4 jaarquote:Op donderdag 23 november 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Enkel in NL... Echt waar. Het hele regeringssysteem moet op de schop. Terug naar een dictatuur ofzo...
quote:TONGEREN - De dodelijke val van een parachutiste zondag in België lijkt opzet te zijn. Met zowel de hoofd- als de reserveparachute was geknoeid, meldde justitie in Tongeren donderdag.
Bij een van de twee is het treklint doorgeknipt. De 37-jarige vrouw uit Lier, moeder van drie kinderen, was een zeer ervaren parachutiste. De vrouw maakte steeds video's van haar sprongen. Op de laatste opname is te zien hoe ze wanhopig vocht om haar parachute open te krijgen.
Justitie heeft een gerechtelijk onderzoek ingesteld. Enkele personen zijn al verhoord.
Het gaat de goede kant op! Die review-site van je had echt goede tips! Over het beeld van de 360 ben ik erg tevreden, alleen TV kijken is wisselend, maar dat ligt aan het TV-signaal.quote:Op donderdag 23 november 2006 09:35 schreef -Struikrover- het volgende:
hoest met je tv strol, al naar je zinnen ingesteld ?
Ik was gister niet thuis, en nu druk op het werk Gijsquote:Op donderdag 23 november 2006 10:15 schreef Chocobo het volgende:
Ik hoor er niks over.... vind hem cooltjes
Ik voel wel wat voor een CDA-PvDA-VVD coalitie. Een breed kabinet met een ruime meerderheid aan zetels die een groot deel van de bevolking vertegenwoordigd. Eindelijk weer eens wat meer eenheid in dit land.quote:Op donderdag 23 november 2006 12:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel in NL... Echt waar. Het hele regeringssysteem moet op de schop. Terug naar een dictatuur ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |