quote:Op donderdag 23 november 2006 09:32 schreef dubidub het volgende:
Als ze opstaat zitten er van die Duitse kuilen in het strand;D;:d D:
Dit is al het tweede deel van Het Breezah bolwerck. Succesvol omdat het zich onderscheid van andere breezahtopics, omdat het alleen over de BREEZAHS van XSENO gaat!.. En meer actieve Posters?.. Volgens mij is dit topic best actief jongemanquote:Op donderdag 23 november 2006 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom is dit topic er als er al een ander breezer topic is ? Met véél meer foto's en actieve posters ? Als jullie daar nou eens met zijn allen gaan posten en dit topic sluiten ?
nou alleen om breezahs van Xsenoquote:Op donderdag 23 november 2006 10:46 schreef Guiduuuuw het volgende:
Dit is al het tweede deel van Het Breezah bolwerck. Succesvol omdat het zich onderscheid van andere breezahtopics, omdat het alleen over de BREEZAHS van XSENO gaat!.. En meer actieve Posters?.. Volgens mij is dit topic best actief jongeman![]()
omgquote:Op donderdag 23 november 2006 10:53 schreef Guiduuuuw het volgende:
FUCK DE PRINS OPPET WITTE PAA RD,, IK WIL T TUIG OP EEN FIETS
zegt ze.. en dan laat ze daarna deze opperste breezzz foto zien
[afbeelding]
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=;;^FaShiOnn__
Je kan beter dat andere topic sluiten, het doel was altijd mensen belachelijk maken en daar zijn de ONZ-ers toch wat beter in... In PUB staan al 3 topics lang foto's van de plaatselijke discotheek met daaronder 60 reacties over wie ze allemaal kennen en een ex van hun is geweestquote:Op donderdag 23 november 2006 10:32 schreef boem-dikkie het volgende:
Waarom is dit topic er als er al een ander breezer topic is ? Met véél meer foto's en actieve posters ? Als jullie daar nou eens met zijn allen gaan posten en dit topic sluiten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |