Zoals? Want dat heb ik dan gemist.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:51 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn geeft aan dat Jeroen dezelfde kutgrappen als Semih aan het maken is.....
Het was waarschijnlijk meer meelullen van Jeroen.....quote:Op woensdag 22 november 2006 19:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zoals? Want dat heb ik dan gemist.
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:50 schreef Marrije het volgende:
Die film begint toch niet om 20 uur precies maar tussen 20.15 en 20.30 ofzo.
Wat was jouw TT?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:51 schreef Sonique het volgende:
damn net te laat.
Dat is een doordenkertjequote:Op woensdag 22 november 2006 19:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
[COS #533] Waar niet alleen ballen in de hoogste boom gaan..
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
[COS #533] Waar niet alleen ballen in de hoogste boom gaan..
Gelukkig gaat Tijntje hard met z'n pseudo sociaal spychologische neusje op de feiten gedrukt worden mag ik hopen...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen bashing nu van Tijn....... Hij is gewoon stinkjaloers.....
Uiteraard. En Sjaan weet het ook leuk te vertellen allemaal.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
Typisch voor een schorpioen (sorry voor de schorpioenen onder ons hier op fok)quote:Op woensdag 22 november 2006 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn snapt niet dat Nederland hen meer begrepen heeft.....
Ah, het is een kwestie van begrijpen!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:56 schreef Nostalgist het volgende:
Tijn snapt niet dat Nederland hen meer begrepen heeft.....
Hebben die een beperkter inlevingsvermogen ?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:57 schreef NS het volgende:
[..]
Typisch voor een schorpioen (sorry voor de schorpioenen onder ons hier op fok)
Pfff zielig ventje.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:57 schreef marky het volgende:
Poeh Tijn laat zich weer kennen nu. Tijn was zo volwassen toen hij genomineerd was.
Ik schrijf dit niet voor niets; ik heb ervaring met schorpioen(en); ik wil ze niet allemaal over een kam scheren, maar het komt me zooooooooo bekend voorr.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:58 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hebben die een beperkter inlevingsvermogen ?
Dubbel.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Bartoli het volgende:
godver buffer de buffers
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=xs4all![]()
die heb ik maar stream 1 buffert lieverdquote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=xs4all![]()
irri he, op zo'n momentenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Bartoli het volgende:
godver buffer de buffers
Hmm, zal hij ondertussen wel tegen een burn-out aanzitten, als je z'n rookgedrag bekijkt...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
En Tijn steekt maar weer een sigaretje op, zoals altijd als hij gestresst is....
Zei Tijn dat ?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef schatje het volgende:
De broers gaan Saartje helpen als ze winnen.
Wat zal hij komend uur róken!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:59 schreef Nostalgist het volgende:
En Tijn steekt maar weer een sigaretje op, zoals altijd als hij gestresst is....
In 40-45 ...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef Bartoli het volgende:
[..]
die heb ik maar stream 1 buffert lieverd
Toppunt van de herst: wakker worden naast een eikel (Tijn)quote:Op woensdag 22 november 2006 20:00 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Tijn bewijst dat eikels niet alleen aan bomen hangen
Hij had een goed punt...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:54 schreef Nostalgist het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef arneaux het volgende:
t Is nog niet begonnen?
Maakt niet uit, ze winnen toch niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, maar dat mogen ze niet zeggen.
Als een schoorsteen...... Maar ik verwacht een censuuruitzending vwb Mo en Tijn.... Geen badscenes, geen openbaring van Tijn, geen gegiechel van Mo..... Dat was ook niet in het exit-filmpje van Mo te zien....quote:
Heb je niet goed gekeken, het vinger moment zat er zelfs in, dat ze in bad lag...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als een schoorsteen...... Maar ik verwacht een censuuruitzending vwb Mo en Tijn.... Geen badscenes, geen openbaring van Tijn, geen gegiechel van Mo..... Dat was ook niet in het exit-filmpje van Mo te zien....
Tijn geeft dus toe dat ze Jeroen systematisch hebben genegeerd dan?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij had een goed punt...
Als Jeroen, Tijn tactisch nomineerd uit het niets dan is het een spelletje...en is tie de bikkelharde man die het spel goed speeld. Maar als de rest dan zoiets heeft van wat is dat voor actie en hem dan vervolgens negeerd..... dan is het ineens geen spelletje meer en is Jeroen ineens het zielige mannetje. Actie, reactie....![]()
geen slecht punt.![]()
PP-pretpark Parnassiaquote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef marky het volgende:
Tijn had beter een paar weken parnassia kunnen boeken
Twee seconden, om precies te zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je niet goed gekeken, het vinger moment zat er zelfs in, dat ze in bad lag...
Jeroen kon er wel tegen. Hij heeft zijn rug recht gehouden. Dat hij nu er meer mesen zijn zegt van dat het hem wel zwaar was dan mag dat toch. Hij heeft het alleen nooit getoond tijdens die week. Tijn daarintegen was een week niet te harde toen hij genomineerd was. De man die zei je moet het niet aantrekken dat je genomineerd wordt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij had een goed punt...
Als Jeroen, Tijn tactisch nomineerd uit het niets dan is het een spelletje...en is tie de bikkelharde man die het spel goed speeld. Maar als de rest dan zoiets heeft van wat is dat voor actie en hem dan vervolgens negeerd..... dan is het ineens geen spelletje meer en is Jeroen ineens het zielige mannetje. Actie, reactie....![]()
geen slecht punt.![]()
Klopt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je niet goed gekeken, het vinger moment zat er zelfs in, dat ze in bad lag...
Heb afgezegd, heel triest.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt.
Moest jij niet weg vanavond?![]()
Dan moet hij naar Cambodja gaan. En blijven. Vooral dat.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef schatje het volgende:
Ach gut, Tijn vindt zichzelf niet meer leuk![]()
.
En alléén de insiders konden het duiden......quote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Twee seconden, om precies te zijn
Jij verwacht zeker ook dat een film in de bioscoop exact om half tien 's avonds begintquote:
Nee nog niet, zal zo met een half uurtje beginnen denk ik. Op de BB site zeggen ze ROND 20:00 uurquote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
De streams doen het hier niet goed, maar klopt het dat d efilm nog niet begonnen is?
Nee, ze neemt het filmpje opquote:Op woensdag 22 november 2006 20:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Klopt.
Moest jij niet weg vanavond?![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
En alléén de insiders konden het duiden......![]()
Generaal pardon van wat?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:06 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Valt Janine ook onder het "generaal pardon"?
waarom schrijf jij overal een d waar een t moetquote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij had een goed punt...
geen slecht punt.![]()
De eeuwige backpacker.... En maar roepen dat hij in de finale van BB6 gezeten heeft.....quote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef arneaux het volgende:
[..]
Dan moet hij naar Cambodja gaan. En blijven. Vooral dat.
Kloptquote:Op woensdag 22 november 2006 20:05 schreef Tinkepink het volgende:
De streams doen het hier niet goed, maar klopt het dat d efilm nog niet begonnen is?
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]Ik denk inderdaad dat een gemiddelde kijker dat niet herkent.
Ik heb de cap nog![]()
Dat doet de dame waar je net zo tegen aan het schreeuwen was.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Kan iemand de filmavond ff opnemen?
Zelfs de pagina teruglezen is nog teveel voor je ?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef paultjuhhh het volgende:
doen ze op vol wel. plaatsen we wel de linkquote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Whahaha.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doet de dame waar je net zo tegen aan het schreeuwen was.
wie ?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat doet de dame waar je net zo tegen aan het schreeuwen was.
Dat was bij een andere gelegenheid, toch? Ik heb dat toen niet begrepen, het was niet te verstaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:09 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik had het leuker gevonden als de conversatie tussen Mo en Tijn erin gezeten had...
"Ja, waarom zou er zoveel schuim in het bad gezeten hebben.....?" wink wink.
Dát moeten ze laten zien. Rob gaat dwars door de tuindeuren heen!![]()
quote:
De dag erna, geloof ik..... Ze waren beide nog een beetje aangeschoten....quote:Op woensdag 22 november 2006 20:11 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat was bij een andere gelegenheid, toch? Ik heb dat toen niet begrepen, het was niet te verstaan.
Ik snap diequote:Op woensdag 22 november 2006 20:12 schreef sade42 het volgende:
ik denk dat BB nog in onderhandeling is met Rob wat wel en niet uitgezonden mag worden
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:12 schreef sade42 het volgende:
ik denk dat BB nog in onderhandeling is met Rob wat wel en niet uitgezonden mag worden
Speciaal voor jou D.Rosequote:Op woensdag 22 november 2006 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
waarom schrijf jij overal een d waar een t moet
Nee, geen slecht punt. Alleen brengen ze het niet als tactisch, ze brengen het als 'het gevoel hebben bij'.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:02 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij had een goed punt...
geen slecht punt.![]()
JA AL!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
En jongens, wel ff gaan stemmen ipv naar BB kijken, het gaat hier gvd om onze democrassie ja?
Ja, dictator.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
En jongens, wel ff gaan stemmen ipv naar BB kijken, het gaat hier gvd om onze democrassie ja?
Dat was heel in het begin een grapje van Tijn, toen iemand (Sabrina?) zijn nagels lakte. Dat wordt nu voor waar aangenomenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef Sonique het volgende:
Dus Tijn is Bi (volgens Hilde)
ik heb net gvd gestemdquote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Joaaaaaaaaah doeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 22 november 2006 20:16 schreef Sonique het volgende:
ik kan het gebeuren ook opnemen hoor, alle 4 de streams?
Om 14.30 al gedaan, was geen kip, lekker rustigquote:Op woensdag 22 november 2006 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Hummie is ff stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:17 schreef arneaux het volgende:
Wat zeggen ze nou? De film begint zo, na het journaal?
Reacties zouden leuk zijn...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:16 schreef Sonique het volgende:
Is daar een speciaal programma voorquote:Op woensdag 22 november 2006 20:16 schreef Sonique het volgende:
WM recorderquote:Op woensdag 22 november 2006 20:18 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is daar een speciaal programma voorNieuwsgierigheid.
Populisten komen wel vaker sympathiek over.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Jeroen stemt SP. Hij vindt het een sympathieke vent...
Merciquote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef Sonique het volgende:
[..]
WM recorder
is een streamripper zeg maar
DE manier om te stemmen natuurlijk...quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
voorbereiding op bb reveals en hopelijk wordt ze niet gespaardquote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef arneaux het volgende:
Monique DBK. Ik denk dat ze voorbereid word, of dat ze een brief krijgt waarin staat dat alles goed is.
Dat zie ik ook wel !quote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef Nostalgist het volgende:
Monique naar de DBK
Ze kan kiezen:quote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef Kinga het volgende:
Monique dbk
Zeer goede keuzequote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
even voorbereiden dat het weer eens een heftig avondje voor haar zou kunnen wordenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:21 schreef schatje het volgende:
Monique naar DBK.
Doe ff chillen, jij.....quote:
Waarom?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
Monique wordt voorbereidt.......
Hier ook.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeer goede keuzeJeroen stijgt nog wat meer.
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef schatje het volgende:
Tijn wil heel graag rattenstront koffie proberen.
In domheid, ja....quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beter op iemand stemmen dan op niemand, dat laatste is nog dommer.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Gokje... Jeroen stemt over een paar jaar VVD.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:19 schreef Nostalgist het volgende:
Nou. In de rat waarschijnlijk.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:24 schreef Zjaak_Trekhaak het volgende:
Marcia gaat uitleggen hoe rattenstont ontstaat.
Je kunt sex ook goor omschrijven, maar da's het proberen ook waard.quote:
GMTA maar dit is BB Hummie is als de dood dat er nog iemand uitgaat, en Sabrina meegaat.....quote:
Ja volgens mij word het gewoon echt integraal uitgezonden.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:25 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor Marcia niet op 4 dus daar zijn de stemmen geblokt zodat we echt van de film kunnen genieten? Wat een luxe!!
Maar, Jeroen stemt ook niet om de inhoud van de partij, maar om het uiterlijk van de lijsttrekker.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:25 schreef marky het volgende:
[..]
Gokje... Jeroen stemt over een paar jaar VVD.
Hij gaat veel te veel uit van eigen kracht dat is iets wat niet bij de SP past.
Maargoed het gaat zo beginnen volgens mij.
bakje?quote:Op woensdag 22 november 2006 20:26 schreef Kinga het volgende:
Als ik buffers krijg, word ik niet goed.
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, Jeroen stemt ook niet om de inhoud van de partij, maar om het uiterlijk van de lijsttrekker.
Je kunt zeggen wat je wil van Monique, maar ze heeft Sabrina goed geconditioneerd.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina krijgt nog steeds een hartverzakking als Mo naar de DBK moet....
Dat laatste zou idd niet fijn zijnquote:Op woensdag 22 november 2006 20:26 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
GMTA maar dit is BB Hummie is als de dood dat er nog iemand uitgaat, en Sabrina meegaat.....
Misschien krijgt ze vast hoofdpijn pillen.quote:Op woensdag 22 november 2006 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Sabrina krijgt nog steeds een hartverzakking als Mo naar de DBK moet....
Ze zei echt zoiets: Een rat, en die gaat dan eten...quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:30 schreef Sonique het volgende:
en record...
Een rampenfilmquote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef pullup het volgende:
Gaan die dombo's staan juichen. Ze moeten toch wel weten dat er onheil wacht![]()
Het zinken van de broertjesquote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:31 schreef gerxan het volgende:
t ijs is gebroken... word n koud avondje
dacht al dat het aan mij lagquote:Op woensdag 22 november 2006 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Stream 4 bij jullie ook zwart? (wellicht switchen van input channels bij regie)
Toppie !!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:32 schreef Sonique het volgende:
ik doe twee streams, want ik weet niet hoelang het gaat duren hoor.
ik heb maar 8 gig ter beschikking
yepquote:Op woensdag 22 november 2006 20:33 schreef Stereotomy het volgende:
Stream 4 bij jullie ook zwart? (wellicht switchen van input channels bij regie)
Hier http://bb.roy.servehttp.com/index.aspquote:
dank jequote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:39 schreef berney het volgende:
[..]
ff dimme he, bij floris zag je andere beelden op stream 4.
Ik zie daar hetzelfde op als op floris. . .quote:Op woensdag 22 november 2006 20:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier http://bb.roy.servehttp.com/index.asp
zet je tv naast de computerquote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Moet dat revealen nou echt perse precies tijdens de verkiezingsprognose.
erg vervelend idd!quote:Op woensdag 22 november 2006 20:47 schreef Peter6000 het volgende:
Moet dat revealen nou echt perse precies tijdens de verkiezingsprognose.
Ach, hij kan genoeg andere vrouwen krijgen met zijn "gulle lach".quote:Op woensdag 22 november 2006 20:51 schreef Peter6000 het volgende:
Oeps, dit is pijnlijk voor Jeroen.
Zal wel op de Talpa site komenquote:Op woensdag 22 november 2006 20:53 schreef Peter6000 het volgende:
Dit mogen ze van mij integraal uitzenden in de regulier.
Het complete filmpje dus.
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:53 schreef Stereotomy het volgende:
30 zetels voor de SP![]()
![]()
![]()
Zdrasvutye, tovarich Marijnovich
quote:Op woensdag 22 november 2006 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Wat is die Hilde toch een afschuwelijk jaloers wijf. Bah.
http://www.nowlive.eu/quote:Op woensdag 22 november 2006 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
fuck zooi! Opeens beginnen ze te bufferen...
iemand een strem die wel werkt... verdomme... het ging goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |