quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Brillies het volgende:
Ik ben helemaal FAN van Nathanael. Dat is de enigste die een beetje hersenen heeft. En Bart natuurlijk. Die huub is maar een hoerenloper en denkt alleen maar met zijn pikje.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:44 schreef DainBramage het volgende:
Ik hoop dat Nathanael wint, kan hij van dat geld een ruggegraat kopen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Brillies het volgende:
Ik ben helemaal FAN van Nathanael. Dat is de enigste die een beetje hersenen heeft.
Zie je, ik wist wel dat Nathanael onzijdig wasquote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Brillies het volgende:
Ik ben helemaal FAN van Nathanael. Dat is de enigste die een beetje hersenen heeft. En Bart natuurlijk. Die huub is maar een hoerenloper en denkt alleen maar met zijn pikje.
Nog nooit zo'n irritant mannetje gezien als nathanael!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 22:26 schreef Brillies het volgende:
Replicant van de Intrigantquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaarggghhhhhhhhhhhhh........... ik ben een dottennel replicant.
LOL....... ben je klaar mee dat Nathanael met je wil gaan brianwavenquote:Op woensdag 24 januari 2007 14:55 schreef IkWeetNiets het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaarggghhhhhhhhhhhhh........... ik ben een dottennel replicant.
Wel grappig dat er kennelijk (van zijn kant) eerst contact is geweest met web-log.nl omdat hij pissig was dat zijn blog strak gekopieerd werd. Ik ga er tenminste vanuit dat dit op zijn initiatief is geweest.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:25 schreef IkWeetNiets het volgende:
Hij wil me waarschijnlijk vragen of ik de reacties wat wil "tunen".
inderdaadquote:Op woensdag 24 januari 2007 15:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wel grappig dat er kennelijk (van zijn kant) eerst contact is geweest met web-log.nl omdat hij pissig was dat zijn blog strak gekopieerd werd. Ik ga er tenminste vanuit dat dit op zijn initiatief is geweest.
En dat hij zich nu realiseert (beetje laat) dat je door in zijn stijl te schrijven, hem daarmee voor schut kunt zetten en dus nog meer schade kunt toebrengen ......
Het zal idd wel een poging zijn tot het aanpassen van de ongenuaceerde reacties op het fake-blog.
Nathanael blijkt toch het "met stroop vang je meer vliegen dan met azijn" principe te begrijpen.
quote:Op donderdag 25 januari 2007 15:34 schreef IkWeetNiets het volgende:
Dit is wat er na 10 minuten op zijn weblog verschijnt als hij 'm gaat gebruiken:
maar hij refresht toch wel in de 10 min. dus hoezo zinloos? tenzij hij het een aparte frame heeft gegeven?quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:29 schreef tuinfluiter het volgende:
(3 meisjes voor Huub)
Nathanael: echt het niveau Albert Cuyp.
Natasia: hoe vaak ben je gekomen?
Huub : als ik bijna kwam dacht ik aan Nathanael.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 00:29 schreef tuinfluiter het volgende:
(3 meisjes voor Huub)
Nathanael: echt het niveau Albert Cuyp.
Natasia: hoe vaak ben je gekomen?
Huub : als ik bijna kwam dacht ik aan Nathanael.
Valt mij ook op Gert. Redelijk onnatuurlijk gedrag voor een man. Hij reageert ook erg sterk negatief op Huub die zich overduidelijk niet als bi profileert.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:31 schreef Gert het volgende:
Vraag me af of hij niet gewoon homo is, ipv bi.
Dat gedoe met Petries komt super-gekunsteld over, en verder zie je hem helemaal nooit ook maar eniigszins geïnteresseerd naar een van de vrouwen kijken.
Het is idd wel een goede persoonlijkheid voor in de kooi. De leeftijd mag nu wel een beetje omhoog worden geschroefd tov de pubers die er nu rondlopen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |