quote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:18 schreef Lieve het volgende:
[..]
Doe normaal man! Op welke BLO heb jij uit je neus lopen vreten? Tactiek...
en daar wil ik Brian, Natasia, Bart en Nena graag aan toevoegenquote:
Is uitgebreid besproken met Bart:quote:Op zondag 14 januari 2007 21:15 schreef Sarah-Louise het volgende:
Potverdikkie ... het lijkt bijna alsof Nathanael het een beetje gezellig heeft met Nena en Ilona. Hoe gaat hij dat uitleggen aan Brian en Bart?
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:38 schreef tuinfluiter het volgende:
.
(Nena helpt met koken)
Ik kan heel goed koken, mijn specialiteit is Makne Teron.
Nathanael: is dat Indisch?
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
Laat de mensen die niet in Satan geloofden eeuwig zwijgen. Hij is de hele dag te bezichtigen.
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
Laat de mensen die niet in Satan geloofden eeuwig zwijgen. Hij is de hele dag te bezichtigen.
Yup, zeker. Ik kan me niet voorstellen dat het me uberhaubt zou kunnen schelen wat iemand, waarmee ik in conclaaf ben, over mijn moeder denkt. Rationeel gezien is het dan iemand die niets weet over je moeder, dus wat gaat het je uitmaken, ik ben heel erg sterk er van overtuigd dat hij dit wilde uitbuiten, NL als slachtoffer, helaas mannetje, it ain't gonna happen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:19 schreef majerlique het volgende:maar om nou als volwassen man en vader van een kind daar om te gaan staan janken, vind ik wel héééééééélllll zielig!
Ik dacht dat het Natas was... toch? Natas is niet voor niets het omgekeerde van.... juist.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:24 schreef Burakius het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |