[off-topique-geblaat] gezen de locatie in je profiel, had ik je ook iet slimmer verwacht[/off-topique-geblaat]quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef LekkerApart het volgende:
Was niet definitief hoor.. Missbliss heeft na die tijd ook nog gestemd..
En ik kan ook best een telfoutje hebben gemaakt ergens..
Maar was gewoon om voor mezelf te kijken hoe ik het doe, wat mijn gemiddeld aantal punten is, en of het in de toekomst betere foto's (iig meer punten) kan worden (of juist slechter..)..
Sorry voor An en Phoenix.. Was niet om jullie te pesten..
Ja, en hoe wij ook proberen, het lukt maar niet om die stemmen bij het subtotaal op te tellen.quote:Op woensdag 29 november 2006 22:26 schreef LekkerApart het volgende:
Was niet definitief hoor.. Missbliss heeft na die tijd ook nog gestemd..
Ach, ik lees al dat er meer wedstrijdregels zijn gebroken, dus die regel dat je je eigen foto ook zelf moet maken kan er nog wel bijquote:Op woensdag 29 november 2006 23:35 schreef k_man het volgende:
Ga 'ns pissen ofzo, Sunnie. Kun je ff naar je eigen gezeik luisteren.
De photoshopregel om te beginnen?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:40 schreef k_man het volgende:
Welke regels zijn er gebroken?
Beetje raar in mijn ogen om dat zo maar te impliceren, terwijl je nog niet eens het antwoord van de betreffende users afwacht.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:39 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ach, ik lees al dat er meer wedstrijdregels zijn gebroken, dus die regel dat je je eigen foto ook zelf moet maken kan er nog wel bij![]()
Ik een fokrellerquote:Op woensdag 29 november 2006 23:42 schreef snakelady het volgende:
Ja, ik heb de goede keuze gemaakt.![]()
[AWARDS] stem hier op de FOT awards 2006
Hoezo? Door wie?quote:Op woensdag 29 november 2006 23:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
De photoshopregel om te beginnen?
Sunnie zelf kan dat niet, dús kan een ander dat vast ook niet.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:44 schreef Elefes het volgende:
[..]
Beetje raar in mijn ogen om dat zo maar te impliceren, terwijl je nog niet eens het antwoord van de betreffende users afwacht.
Bovendien, waarom zouden ze de foto's in hemelsnaam niet met een zelfontspanner of afstandsbediening kunnen hebben gemaakt? En daar vervolgens ook nog eens over liegen.
Ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 23:30 schreef SunChaser het volgende:
Ha, ik lees nu de rest van t topic en iok ben niet de enige die er zo over denkt.
Btw, hebben Miss Bliss, releaze en Mukie zichzelf gefotografeerd?
Ik wou de anderen ook een kans geven.quote:Op donderdag 30 november 2006 00:04 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je maakt toch ook wel spannende (lees: pikante) dingen mee op een dag![]()
dat kan allemaal. ik heb al mijn zelfportretten met een timer gedaan. 10 sec. is meer dan genoeg om scherp te stellen op een dummy, dummy aan de kant te schoppen en je pose aan te nemen. plus dat je vergeet dat er ook nog zoiets als een afstandsbediening bestaatquote:Op woensdag 29 november 2006 23:35 schreef SunChaser het volgende:
Geloof er niks van dat t allemaal met een timer is gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |