Hou nou eens je kankerbek kutflikker, je irriteert me echt kapot de afgelopen wekenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Voor 5000 euro heb je echt heul geen Prosche die zozeer snel vooruit komt
Je hebt zowiezo geen auto onder de 50.000? die zo snel vooruit komt als een r1quote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef Geqxon het volgende:
Voor 5000 euro heb je echt heul geen Prosche die zozeer snel vooruit komt
eensch!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:41 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Hou nou eens je kankerbek kutflikker, je irriteert me echt kapot de afgelopen weken![]()
Is dat je motor?quote:
En dat was dus wat ik duidelijk probeerde te maken. Een gemiddeld 18 jarig persoon kan nooit een auto kopen zo snel als een R1, vandaar dat de leeftijd dus op 24 zit.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Alvilon het volgende:
[..]
Je hebt zowiezo geen auto onder de 50.000? die zo snel vooruit komt als een r1![]()
Euh, ik ken toch wel iemand die dat kan. Ofja, zijn ouders zeker, maar ik vermoed hij zelf ook wel. Er zijn altijd rijkere mensen dan jouw Geqxon, don't forget.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat was dus wat ik duidelijk probeerde te maken. Een gemiddeld 18 jarig persoon kan nooit een auto kopen zo snel als een R1, vandaar dat de leeftijd dus op 24 zit.
En nu nog een goede reden waarom een 18 jarige niet op een R1 zou mogen stappen als ie dat wil? Niet dat ik het slim vind maar tochquote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En dat was dus wat ik duidelijk probeerde te maken. Een gemiddeld 18 jarig persoon kan nooit een auto kopen zo snel als een R1, vandaar dat de leeftijd dus op 24 zit.
Gelukkig is dat verboden ja, anders werd ik zwaar gediscrimineerd.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef fs180 het volgende:
maar het gaat ook niet om te aanschafkosten.. want dan zou het discriminatie zijn naar inkomen
en laat dat nou verboden zijn..
Nederland is altijd de eerste die kankerregels er doodheendrukt om burgers te naaienquote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef fs180 het volgende:
Vanaf 2012 komt er één Europees rijbewijs. Dit rijbewijs vervangt de 110 verschillende modellen die nu in de Europese Unie bestaan. In Nederland wordt het nieuwe rijbewijs al in 2007 ingevoerd. Uiterlijk 2022 krijgt dit rijbewijs in alle EU-landen dezelfde vorm en opdruk.
ajoooow.. ik ga kenker hard verhuizen eind van het jaar
Opzich wel een punt, regeltjes gewoon gelijktrekkenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef fs180 het volgende:
maar het gaat ook niet om te aanschafkosten.. want dan zou het discriminatie zijn naar inkomen
en laat dat nou verboden zijn..
Straks laat hij de koppeling schieten, schiet zijn motor weg, en rijd hij een klein kind dood.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:48 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En nu nog een goede reden waarom een 18 jarige niet op een R1 zou mogen stappen als ie dat wil? Niet dat ik het slim vind maar toch
Hebben we verdomme niet net al een nieuwe rijbewijs, op creditcardformaat?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef fs180 het volgende:
Vanaf 2012 komt er één Europees rijbewijs. Dit rijbewijs vervangt de 110 verschillende modellen die nu in de Europese Unie bestaan. In Nederland wordt het nieuwe rijbewijs al in 2007 ingevoerd. Uiterlijk 2022 krijgt dit rijbewijs in alle EU-landen dezelfde vorm en opdruk.
ajoooow.. ik ga kenker hard verhuizen eind van het jaar
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Straks laat hij de koppeling schieten, schiet zijn motor weg, en rijd hij een klein kind dood.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |