abonnement Unibet Coolblue
pi_43784814
Twee maanden geleden zijn we ook begonnen met de samenwerking met andere clans. In eerste instantie die van TM:N, BF2, CSS en WoW, uiteindelijk viel WoW af waardoor we met drie clans over zijn. De samenwerking zou een groter ledenbestand met zich mee moeten brengen, de mogelijkheid voor leden om ook met andere spellen mee te doen en het zou sponsors aan moeten trekken die onze clan als reclameplatform konden gebruiken en waarvan wij met korting of zelfs gratis servers van zouden krijgen. Tijd voor een evaluatie!

De meningen over dit onderwerp zijn wat minder sterk verdeeld van over de samenwerking met FOK! heb ik het idee toch is dit topic bedoeld om duidelijkheid te krijgen over de samenwerking en hoe dit in de toekomst gezien wordt. De belangrijkste vraag is dan ook hoe een ieder de samenwerking ziet en hoe hij deze samenwerking in de toekomst zou graag zien. Daar komt dan natuurlijk ook de vraag bij wat de belangrijkste kritiekpunten zijn op de samenwerking inclusief de vraag of een samenwerking überhaupt iets bijdraagt.

De voordelen zijn al eerder genoemd en zijn het grotere ledenbestand en in combinatie met FOK! de grote exposure waardoor we enige sponsoring af kunnen dingen. Verder kunnen leden eenvoudig bij een ander gedeelte van de clan kijken en even meespelen met het betreffende spelletje.

De nadelen, of wellicht de grootste kritiek, is de verschillende communicatiegebieden. Waar het BF2 gedeelte zich voornamelijk op het subforum op FOK! bevindt, bevindt het TM:N gedeelte zich voornamelijk op een eigen forum en bevindt het CSS gedeelte zich voornamelijk op Teamspeak. Kortom, echte vermenging is niet duidelijk zichtbaar.

Goed laat ook deze discussie maar los barsten en ook hier geldt: nutteloze opmerkingen of overbodig geschreeuw verdwijnt direct naar de prullenbak. Graag een constructieve discussie dus.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43785421
quote:
Op woensdag 22 november 2006 16:13 schreef RudyCarell het volgende:
tvp
pi_43787724
Op dit moment zien wij hoofd mensen van FoK! (cs:s) het gedeelte nog wel op het forum maar de rest weet haast niet eens van het forum af waarschijnlijk ondanks dat het wel verteld is dat het bestaat..

TMN heb ik zelf een paar dagen meegemaakt maar hoor heeel weinig van hun.. ook op regroup zijn ze niet aanwezig volgens mij.

Battlefield 2 wordt volgens mij steeds inactiver en hun hebben meer spam topics waar ik geen tijd voor heb om door te lezen
Ik hoop op regroup gezelligheid te creeeren tussen BF2 en CS:S en zo de personen daarvan ook beter te leren kenne want ken ze alleen maar van horen (nehox informant)
pi_43787802
fokkers@fokkers-clan.nl <-- kijk daar btw eens

www.fokkers-clan.nl <-- COD2 clan wist nog niet van ons bestaan af


Even voorstellen: Wij zijn een clubje enthousiaste Call of duty spelers hebben zo’n 28 leden en hebben een private call of duty 2 server die gehost wordt op een colocatie van I3D

Wij noemen ons zelf al Fokkers vanaf januari 2005 en waren ook verrast toen jullie van Fok.nl ook als Fokkers door het leven gingen. Maar ja jullie speelden toch geen Cod2 en er was ook al een Fokkers clan voor DOD in de UK dus….wat de fok. Wij hebben altijd op een private server gespeeld en hebben ons daarom nooit echt op het internet of clanbase geprofileerd. Sinds afgelopen zomer hadden we een vrij rustige periode en besloten om ons wat meer te profileren en hebben de domainnaam www.fokkers-clan.nl geclaimed om zo wat extra leden te trekken. Nu is de rustige tijd wat voorbij en zijn we ons aan het voorbereeiden op een clanbase CTF ladder en druppelgewijs melden onze leden zich daarvoor aan.

Misschien een fusie zodat we ook COD2 hebben <-- wat betekend dat voor hun
pi_43794272
De andere takken mogen wel eens wat actiever zijn, en aan de leiders van CSS en TMN om daar voor te zorgen.
piew piew?
pi_43795009
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef Sumera het volgende:
De andere takken mogen wel eens wat actiever zijn, en aan de leiders van CSS en TMN om daar voor te zorgen.
we are active here!
and why we use a subforum?: the answer (my own meaning) is we are free there! we can see and open different topics, we have moderators for this site, that means we have topics wich not all can entry!
as the "admin topic" you only can see and enter there if you`re an admin, and we need that for intern discuss and things wich are not for public!
i like the "Bof!" forum and if i sit on my Pc i`m allways online there, but i`m german and i dont fall in any topics to reply my meaning, because the thinking of germans and dutch ppls a bit different, like the humor
and sometimes it`s hard for mer to translate the words ther `ll written as looong textes
i hope you understand what i mean

i know my english sux
Yes i`m a german!! :)
pi_43795201
quote:
Op woensdag 22 november 2006 20:03 schreef Sumera het volgende:
De andere takken mogen wel eens wat actiever zijn, en aan de leiders van CSS en TMN om daar voor te zorgen.
En de css'ers laten betalen voor de css-server... Ik blijf voor een vaste bijdrage aan je eigen gameserver....
pi_43821233
Laat ik dan ook hier de knuppel maar even in t hoenderhok gooien.

Hebben de verschillende clans wel genoeg gemeen met elkaar om uberhaupt samen als geheel te functioneren?
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_43830364
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef FJD het volgende:
Laat ik dan ook hier de knuppel maar even in t hoenderhok gooien.

Hebben de verschillende clans wel genoeg gemeen met elkaar om uberhaupt samen als geheel te functioneren?
Lijkt er nog niet op iig
pi_43843954
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef FJD het volgende:
Laat ik dan ook hier de knuppel maar even in t hoenderhok gooien.

Hebben de verschillende clans wel genoeg gemeen met elkaar om uberhaupt samen als geheel te functioneren?
nee, maar dat wist je m.i. al van te voren.

iemand die van TM zal hoogstwaarschijnlijk geen Bf2 spelen. vraag me trouwens af hoevel MG clans er zijn.
er is altijd een spel waar de nadruk op ligt en de kans dat andere ondergeschoven kindjes worden is groot.
pi_43847434
quote:
Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef FJD het volgende:
Laat ik dan ook hier de knuppel maar even in t hoenderhok gooien.

Hebben de verschillende clans wel genoeg gemeen met elkaar om uberhaupt samen als geheel te functioneren?
het is sonde dat er wat minder BF2ers dan vorige jaren naar regroup gaan want ik dnek dat dat soort dingen goeie plaatsen zijn om 2 games in een clan bij elkaar te krijgen:) gezelligheid enzo
  maandag 27 november 2006 @ 19:12:40 #13
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_43937221
Ik denk dat ik hier kort in kan zijn. Iedereen heeft een ander beeld van 'de multigaming clan' Voor de een is het spelen onder dezelfde naam, terwijl de ander echt duidelijke (interne) verbanden zoekt. Ook is de visie (ja heb je hem weer met zijn pedagogische geblaat ) van deze clan niet echt duidelijk (voor mij althans).

Is het een idee om informatie in te winnen bij bestaande multigamingclans?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')