Als Marlies daar op hoopt heeft ze niet echt een hoge pet van zichzelf op.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies en Tijn gaan zeker naar Gerlos....Ik zie daar nog wel wat moois uit bloeien....
Dat zou heel leuk voor ze zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
Marlies en Tijn gaan zeker naar Gerlos....Ik zie daar nog wel wat moois uit bloeien....
Als het aan Marlies ligt welquote:Op woensdag 22 november 2006 16:00 schreef Nostalgist het volgende:
Als je bedoelt dat ze veel beter kan krijgen, ben ik het helemaal met je eens...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:02 schreef arneaux het volgende:
[..]
Als Marlies daar op hoopt heeft ze niet echt een hoge pet van zichzelf op.
Ik bedoel dat ze 3 maanden naar een intens verliefde jongen heeft zitten kijken, ze ziet dat dat niet door kan gaan en dan zichzelf opwerpt als best of the rest.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:03 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als je bedoelt dat ze veel beter kan krijgen, ben ik het helemaal met je eens...![]()
Ik ga er vanuit dat hij op maandag nog een keertje gaat.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:01 schreef Sug4r het volgende:
Ik vraag me af of de telefoon nog zal gaan deze week en wat er met de rest van het kluizengeld zal gaan gebeuren want er zit nog veel in hoor bijvoorbeeld in die van Semih alleen al 41.250 euro![]()
En die kinderen hebben nog maar een klein perceptiekader. Ik ben benieuwd wat Rob te vertellen heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:06 schreef Nostalgist het volgende:
Monique zal nog heel wat van haar kinderen te horen krijgen.....Zullen lange sessies worden...
Nou daar ben ik helemaal niet benieuwd naarquote:Op woensdag 22 november 2006 16:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
En die kinderen hebben nog maar een klein perceptiekader. Ik ben benieuwd wat Rob te vertellen heeft.
Zowel Mo en Tijn gedragen zich nu anders en meer zoals ze in het begin waren. Voor mij des te meer bewijs dat ze van roze wolk af zijn gedonderd.quote:Op woensdag 22 november 2006 15:54 schreef Nostalgist het volgende:
Monique praat weer zoals ik haar kende uit de eerste weken. Nederigheid is voor haar een goede les geweest...
Dat is wel zo, maar wellicht kijkt ze vooruit, en weet ze dat hij na het huis binnen een week genezen zal zijn van die verliefdheid. Sterker nog, hij lijkt nu al tot zinnen te zijn gekomen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:04 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze 3 maanden naar een intens verliefde jongen heeft zitten kijken, ze ziet dat dat niet door kan gaan en dan zichzelf opwerpt als best of the rest.
De stoel, in hun keuken, naast Fargo is bezet door mij. Maar er zijn nog 2 stoelen vrijquote:Op woensdag 22 november 2006 16:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
En die kinderen hebben nog maar een klein perceptiekader. Ik ben benieuwd wat Rob te vertellen heeft.
Daar zullen ze hulp bij nodig hebben, vermoed ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:07 schreef arneaux het volgende:
[..]
Nostalgist gaat snel zitten....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
De stoel, in hun keuken, naast Fargo is bezet door mij. Maar er zijn nog 2 stoelen vrij![]()
Het is inderdaad beter dat ze nu de confrontatie hebben gehad en met de neus op de feiten zijn gedrukt voor ze het huis uit gaan en zeker voor Mo lijkt me. Ze kan nu met de andere bewoners die erbij waren al die weken er over praten.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:08 schreef Day het volgende:
[..]
Zowel Mo en Tijn gedragen zich nu anders en meer zoals ze in het begin waren. Voor mij des te meer bewijs dat ze van roze wolk af zijn gedonderd.
En misschien moeten ze wel blij zijn dat de confrontatie in het huis is geweest en niet daarbuiten. Ze komen nu in ieder geval beter voorbereid dat huis uit dan de rest.
Ach. Ik ben jong en gewild, Monique komt het verhaal wel in mijn bed vertellen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
De stoel, in hun keuken, naast Fargo is bezet door mij. Maar er zijn nog 2 stoelen vrij![]()
Ik vermoed ook dat dat de opzet is van deze hele week. Het heeft in het verleden teveel schade opgeleverd bij mensen. In feite is dit één grote therapie sessie....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter dat ze nu de confrontatie hebben gehad en met de neus op de feiten zijn gedrukt voor ze het huis uit gaan en zeker voor Mo lijkt me. Ze kan nu met de andere bewoners die erbij waren al die weken er over praten.
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:15 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ach. Ik ben jong en gewild, Monique komt het verhaal wel in mijn bed vertellen..
Nee hoor, Marc heeft een hele tijd naast mich gezeten en sem bij de rest in de keuken naast jeroentjequote:Op woensdag 22 november 2006 16:15 schreef Nostalgist het volgende:
Semih heeft de shag van Egbert verstopt.....
Ik heb trouwens het idee dat Semih en Micheline wat uitgestoten worden....
Ok, dan is het slechts een momentopname geweest...quote:Op woensdag 22 november 2006 16:17 schreef berney het volgende:
[..]
Nee hoor, Marc heeft een hele tijd naast mich gezeten en sem bij de rest in de keuken naast jeroentje
Denk het wel, vanmorgen had ie ook goed gesprek met eggie en jeroen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:18 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ok, dan is het slechts een momentopname geweest...
Kom op. Zie de smiley.quote:
Jij ook een stuk ontbijtkoek ?quote:
Semih was net pas een week thuis, die twee hebben even genoeg aan elkaar lijkt mequote:Op woensdag 22 november 2006 16:15 schreef Nostalgist het volgende:
Semih heeft de shag van Egbert verstopt.....
Ik heb trouwens het idee dat Semih en Micheline wat uitgestoten worden....
Zaterdagavond, maar hij bedoelt het meer als grap.... Het is te vergelijken met een vissekop.....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:33 schreef Day het volgende:
Semih is van plan E10 te confronteren, maar dan pas tegen het einde van de week. Het wordt een 'geintje', maar hij zegt niet hoe hij dat gaat doen.
Knappe mod ben jij. Je grijpt in en zegt dat die discussie in cos verboden is, maar kan het niet nalaten zo'n opmerking te plaatsen waarmee je eigenlijk aangeeft die discussie helemaal niet aan te durven en je veilig terugtrekt in "wij streamers".quote:Op woensdag 22 november 2006 16:17 schreef Day het volgende:
Tja, maar wij streamers zijn degene die bevoordeeld zijn en bashen.
Ja ze hadden het beter een dag kunnen uitstellenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef arneaux het volgende:
t Is wel een beetje jammer dat juist met de verkiezingsuitslagen BB eindelijk iets leuks doet.
Wat zéur je nou? Ik heb toch ook een reactie gegeven op je quote? Day heeft die discussie toch niet lamgelegd?quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Knappe mod ben jij. Je grijpt in en zegt dat die discussie in cos verboden is, maar kan het niet nalaten zo'n opmerking te plaatsen waarmee je eigenlijk aangeeft die discussie helemaal niet aan te durven en je veilig terugtrekt in "wij streamers".
Soit.
Idd, maar ik ga toch wel de uitslagen volgen en lees morgen wel terug hoe de "reveals" was verlopen, ik gok er maar op dat het allemaal erg zal meevallenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:40 schreef arneaux het volgende:
t Is wel een beetje jammer dat juist met de verkiezingsuitslagen BB eindelijk iets leuks doet.
net of je naar die verkiezingsprogramma's gaat kijken? als je de uitslag toch wel verneemtquote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja ze hadden het beter een dag kunnen uitstellen
Psies, Bridget gaf ook aan, dat de kijkers alles al gezien hebben....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, maar ik ga toch wel de uitslagen volgen en lees morgen wel terug hoe de "reveals" was verlopen, ik gok er maar op dat het allemaal erg zal meevallen
Dit hoort toch echt in FB.....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Knappe mod ben jij. Je grijpt in en zegt dat die discussie in cos verboden is, maar kan het niet nalaten zo'n opmerking te plaatsen waarmee je eigenlijk aangeeft die discussie helemaal niet aan te durven en je veilig terugtrekt in "wij streamers".
Soit.
Misschien begint het wel om 7 uur, kunnen ze nog anderhalf uur namiepen....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef vinnieboy het volgende:
Ja maar zou de reactie's wel willen zien van de bewoners roddel en achterklap enzo
2 Uur als je t van RTL laat afhangen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:47 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Misschien begint het wel om 7 uur, kunnen ze nog anderhalf uur namiepen....
Eerlijk gezegd denk ik niet dat BB dat mee laat spelen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef Verida het volgende:
lijkt me niet, eerst de reguliere uitzending
Als je een voetbalwedstrijd belangrijker vindt dan de verkiezingsuitslag zegt dat meer van jou dan van mij en bovendien de uitslag van die voetbalwedstrijd wordt vaak wel 100 keer herhaald en door voetbalexperts doorgenomenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:45 schreef Bartoli het volgende:
[..]
net of je naar die verkiezingsprogramma's gaat kijken? als je de uitslag toch wel verneemt![]()
baal er alleen van dat BB reveals samenvalt met Liverpool-PSV![]()
![]()
Egbert BB zou de zoekterm zijn....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef vinnieboy het volgende:
aaaaaaaaa egbert had maar 360.000 links de stakker
Ach wat kan er nou gebeuren. het huis uit getrapt wordenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:49 schreef Nostalgist het volgende:
Semih durft toch niet echt de bal te pakken......Bang voor een sancties....
Beste optie....quote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef Bartoli het volgende:
of je tv naast je computer hebben/zetten dan kunnen de mensen die dat willen zowel de verkiezingsuitslag als BB reveals volgen.
die uitslag lees je ook wel op teletekst, internet of in de krant. Maar ik moet wel vanavond nog ff gaan stemmenquote:Op woensdag 22 november 2006 16:51 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je een voetbalwedstrijd belangrijker vindt dan de verkiezingsuitslag zegt dat meer van jou dan van mij en bovendien de uitslag van die voetbalwedstrijd wordt vaak wel 100 keer herhaald en door voetbalexperts doorgenomen![]()
was ook wel te verwachten. Hummie haar ideeën zijn na 6 jaar opquote:Op woensdag 22 november 2006 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
In 2007 komt er geen BB geeft Etienne aan
Wat zeik jij nou?!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Soit.
Goh, dat verbaast me niks. Ze hopen er waarschijnlijk op dat DGK dan nog looptquote:Op woensdag 22 november 2006 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
Als nena lekker losbollig blijft doen welquote:Op woensdag 22 november 2006 16:57 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Goh, dat verbaast me niks. Ze hopen er waarschijnlijk op dat DGK dan nog loopt
Is mod bashen jouw hobby? In je andere post had je het over modje, practise what you preach!quote:Op woensdag 22 november 2006 16:42 schreef Ifa het volgende:
[..]
Soit.
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef MissMatch het volgende:
Is er nu al een tijd bekend waarop BB Reveals begint?
E10 lult zoveel en zo vaak met daarin zijn eigen aannames verwerkt. Ze weten nu echt nog niet of ze wel of niet volgend jaar een BB gaan doen. Vergeet niet dat talpa vanaf 16 dec de hele dag gaat uitzenden.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:55 schreef Nostalgist het volgende:
Volgens mij wordt dat ook niet aangekondigd, opeens zal er op het scherm staan: alle bewoners verzamelen en zodra ze allemaal zitten starten ze het filmpje. . . En Jeroen mag dan nog even uit het washok de popcorn en wat ijs halen.quote:Op woensdag 22 november 2006 16:53 schreef MissMatch het volgende:
Is er nu al een tijd bekend waarop BB Reveals begint?
Ze kan er waarschijnlijk niet zo goed tegen dat ze op haar nummer is gezet.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef Nostalgist het volgende:
Jeanine uit haar frustratie naar de internetters maar weer eens....
Ah okay. dus ook naar de streamers wordt er niets van te voren gecommuniceerd. Er staat nog niets op de site, naar mijn weten.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook niet aangekondigd, opeens zal er op het scherm staan: alle bewoners verzamelen en zodra ze allemaal zitten starten ze het filmpje. . . En Jeroen mag dan nog even uit het washok de popcorn en wat ijs halen.
Op de talpa site staat dat het vanavond om 20.00 uur komtquote:Op woensdag 22 november 2006 17:10 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij wordt dat ook niet aangekondigd, opeens zal er op het scherm staan: alle bewoners verzamelen en zodra ze allemaal zitten starten ze het filmpje. . . En Jeroen mag dan nog even uit het washok de popcorn en wat ijs halen.
De vorige keer dat ze daar een tijd noemden werd het uiteindelijk een uur later (als ik me niet vergis), maar ok, eerder dan 20 uur zal het niet worden dan, denk ik.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Op de talpa site staat dat het vanavond om 20.00 uur komt
Kijk! daar heb ik dan blijkbaar finaal overheen gekeken.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Kijk, daar heb ik wat aan.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:13 schreef marky het volgende:
[..]
Micheline iig wel...quote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef demins het volgende:
Zijn ze nou al een beetje aangeschoten?![]()
Mo zal er wel van schrikken?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Wel jammer dat dat nieuws over Monique haar abortus het huis is binnengedrongen....Hier wist men er niets van, geloof ik....
Kan je wel zeggen, jaquote:
Ja, waar komt dat nou vandaan? Ik heb het hier niet meegekregen en bij de tv-uitzendingen ook niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Wel jammer dat dat nieuws over Monique haar abortus het huis is binnengedrongen....Hier wist men er niets van, geloof ik....
Dat is precies wat we nodig hebben voor de film van vanavondquote:Op woensdag 22 november 2006 17:22 schreef demins het volgende:
Zijn ze nou al een beetje aangeschoten?![]()
Het schijnt op een buitenlandse (duitse) site te hebben gestaan. Vast iets in de trend van Bild oid. Daar publiceren ze allen klinkklare onzin....quote:Op woensdag 22 november 2006 17:27 schreef Day het volgende:
[..]
Ja, waar komt dat nou vandaan? Ik heb het hier niet meegekregen en bij de tv-uitzendingen ook niet.
Weet alleen dat er over Marlies gespeculeerd werd of ze zwanger was of niet. Maar goed, zij twijfelde zelf ook.
Zie die maar weer eens los te krijgen!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:37 schreef vinnieboy het volgende:
Gatver E10mm zet zijn lippen weer op saar
Onderwijl kijkt hij de rest van de kamer door......quote:Op woensdag 22 november 2006 17:37 schreef vinnieboy het volgende:
Gatver E10mm zet zijn lippen weer op saar
ja maar die duitsers hadden een fout gemaakt want het was een foto van Sabrina dacht ikquote:Op woensdag 22 november 2006 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het schijnt op een buitenlandse (duitse) site te hebben gestaan. Vast iets in de trend van Bild oid. Daar publiceren ze allen klinkklare onzin....
Ik lees het nu net van jou, heb dat gesprek niet gehoord.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:23 schreef Nostalgist het volgende:
Weet je waar het te vinden is op internet ?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja maar die duitsers hadden een fout gemaakt want het was een foto van Sabrina dacht ik
Dus Sabrina heeft in het huis een abortus ondergaan?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja maar die duitsers hadden een fout gemaakt want het was een foto van Sabrina dacht ik
Ja, het staat al klaar op stream 1.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:39 schreef Nostalgist het volgende:
Ze gaan gourmetten vanavond geloof ik
Bij de buren is daar een hele topic over, heb me kostelijk vermaakt met de onzin die die Duitsers verzonnen hebben.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:29 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het schijnt op een buitenlandse (duitse) site te hebben gestaan. Vast iets in de trend van Bild oid. Daar publiceren ze allen klinkklare onzin....
Link heeft hier gestaan!quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Weet je waar het te vinden is op internet ?
neem aan in de grootste boulevard blad van duitsland "bild"quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=3095quote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
niemand heeft abortus ondergaan. maar meen me te herinneren dat het verhaaltje over Mo ging en als begeleidende foto Sabrinaquote:Op woensdag 22 november 2006 17:40 schreef demins het volgende:
[..]
Dus Sabrina heeft in het huis een abortus ondergaan?Of allebei!?!
![]()
Thanks !quote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef saa het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=3095
whahahaha, http://img276.imageshack.us/my.php?image=motibauchgrossys7.pngquote:Op woensdag 22 november 2006 17:43 schreef saa het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=3095
Ben echt benieuwd wat het gaat worden.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:46 schreef n1ek het volgende:
20:00 uur dat bb reveals en voor ons ook te volgen op stream 4. Leuk gedaan. Als ze maar wel klaar zijn met gourmetten
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:44 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niemand heeft abortus ondergaan. maar meen me te herinneren dat het verhaaltje over Mo ging en als begeleidende foto Sabrina
Sowieso goed genoeg om Mo in een diepe depressie te krijgen.....quote:Op woensdag 22 november 2006 17:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
whahahaha, http://img276.imageshack.us/my.php?image=motibauchgrossys7.png![]()
Dat hele topic is geweldig, http://www.ioff.de/showthread.php?t=263660
Die Tijn, wordt vader! Hebben de oud bewoners hem al gefeliciteerd?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Sowieso goed genoeg om Mo in een diepe depressie te krijgen.....
werd onder tafel geschoven.....maar in het onderbewuste......?quote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat het gaat worden.
Vorig jaar was het geen succes.
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef Kinga het volgende:
Is de lounge dicht?
Ja...zal wel met het programma van BB voor vanavond te maken hebben.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:53 schreef Kinga het volgende:
Is de lounge dicht?
Met een beetje geluk krijgen we dat fragment te zien van het prille begin, waar Etjen met Hilde en Marcel praat over zijn gedachtes over homo's en allochtonen. Rik zoent m dan meteen weer terwijl Semih hem wel op zijn bek kan slaan. De uitspraak vol is vol er nog eens overheen en ook Sjaan mengt zich in het gevecht.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat het gaat worden.
Vorig jaar was het geen succes.
Aha, de popcorn wordt deze keer al klaar gezet.quote:Op woensdag 22 november 2006 17:57 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ja...zal wel met het programma van BB voor vanavond te maken hebben.![]()
Nee hoor, ze heeft een abortus gehad in de dbkquote:Op woensdag 22 november 2006 17:52 schreef Marrije het volgende:
[..]
Die Tijn, wordt vader! Hebben de oud bewoners hem al gefeliciteerd?
Ik zit er ook al klaar voor, please hummie stel ons dit keer eens niet teleur!!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Aha, de popcorn wordt deze keer al klaar gezet.
Ik heb de eerste drie weken haast niet gevolgd.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijgen we dat fragment te zien van het prille begin, waar Etjen met Hilde en Marcel praat over zijn gedachtes over homo's en allochtonen. Rik zoent m dan meteen weer terwijl Semih hem wel op zijn bek kan slaan. De uitspraak vol is vol er nog eens overheen en ook Sjaan mengt zich in het gevecht.
Het fragment van Etjen en Marcia toen ze dronken was krijgen we misschien ook wel te zien. Waarop dan een fragment volgt van de volgende dag: Marcia, Marlies en Mich in de slaapkamer, dat ze er wat van moet zeggen.
Roddels van Sjaan zullen wel aan bod komen.
Stemafspraken waar bij Marlies betrokken is, fragmenten van de stemafspraken die op 1 avond door 2 groepen tegelijk aan de gang waren. . .
And so on. . .![]()
Nee, hoor, Monique , je blikken waren hélemáál niet dodelijk.....quote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]"Big Sister is Watching You"
Als ze DAT doen, is dit de hardste BB ooit en neem ik mijn woorden terug.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:00 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met een beetje geluk krijgen we dat fragment te zien van het prille begin, waar Etjen met Hilde en Marcel praat over zijn gedachtes over homo's en allochtonen. Rik zoent m dan meteen weer terwijl Semih hem wel op zijn bek kan slaan. De uitspraak vol is vol er nog eens overheen en ook Sjaan mengt zich in het gevecht.
Het fragment van Etjen en Marcia toen ze dronken was krijgen we misschien ook wel te zien. Waarop dan een fragment volgt van de volgende dag: Marcia, Marlies en Mich in de slaapkamer, dat ze er wat van moet zeggen.
Roddels van Sjaan zullen wel aan bod komen.
Stemafspraken waar bij Marlies betrokken is, fragmenten van de stemafspraken die op 1 avond door 2 groepen tegelijk aan de gang waren. . .
And so on. . .![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:02 schreef saa het volgende:
[..]
Nee hoor, ze heeft een abortus gehad in de dbk![]()
Dat vraag ik me dus ook af, ik word er nu echt gek van.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef Nostalgist het volgende:
Jeetje, heb ik dat kippenhok kunnen volgen in het begin ??
Oh YES !!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:12 schreef Marrije het volgende:
En ze zullen ook wel een leuke laten zien: "Dat pakje shag is geel".
Er is vorig jaar ook een film geweest, hoor....quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ze DAT doen, is dit de hardste BB ooit en neem ik mijn woorden terug.
Hopelijk wordt het niet zo slap als vorig jaar, met al die quotes op het scherm.
"Teringdwerg"
Ingrid: "Oh ja, hihi, dat heb ik gezegd"
straks op het scherm: haal E10 uit de prinsessenkamer...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne is al goed aangeschoten.... laat de drank en de film maar doorkomen....
Duurt nog minimaal 2 uur maar ik zit nu al te wiebelen op m'n stoelquote:Op woensdag 22 november 2006 18:13 schreef Nostalgist het volgende:
Etienne is al goed aangeschoten.... laat de drank en de film maar doorkomen....
De essentie van het karakter van Jeroen......quote:Op woensdag 22 november 2006 18:12 schreef Marrije het volgende:
En ze zullen ook wel een leuke laten zien: "Dat pakje shag is geel".
8 uur stream 4quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
Weet iemand hoe laat die film begint, en of het alleen op de streams wordt uitgezonden?
Oh ja?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:14 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Er is vorig jaar ook een film geweest, hoor....![]()
Je bent een schat. Tenzij je een man bent, dan ben je een goeie gozer.quote:
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:15 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
De essentie van het karakter van Jeroen......![]()
Veel roddels onder elkaar, maar werd onderkoeld ontvangen...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja?
Kan ik me niet meer herinneren of misschien keek ik toen niet. Was het wat, die film?
Woeiii die blik van Moquote:Op woensdag 22 november 2006 18:05 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]"Big Sister is Watching You"
Doe dat laatste dan maar ......quote:Op woensdag 22 november 2006 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent een schat. Tenzij je een man bent, dan ben je een goeie gozer.
Vol met roddels van Chantal toch? En zoenpartijen van Roel met dat drankorgel en die zwangere. . . als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja?
Kan ik me niet meer herinneren of misschien keek ik toen niet. Was het wat, die film?
Op zich wel aardig.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja?
Dat zal deze keer ook wel zo gaanquote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op zich wel aardig.
maaar de bewoners kakelde er door heen en zo werd er niks goed verstaan.
En overal werd om gelachen.
Didn't mean to hurt you....quote:
Zou saartje ook lachen als ze E10mm met marcia bezig zietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Op zich wel aardig.
maaar de bewoners kakelde er door heen en zo werd er niks goed verstaan.
En overal werd om gelachen.
Oh ja, da's waar ook. Maar was toen niet alleen Dido boos, omdat Roel een handje geholpen werd door Linda?quote:Op woensdag 22 november 2006 18:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vol met roddels van Chantal toch? En zoenpartijen van Roel met dat drankorgel en die zwangere. . . als ik me niet vergis.
Toen viel dat kwartje pas inderdaad, oh dus dát bedoelde Bridget met handje helpen. . .quote:Op woensdag 22 november 2006 18:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh ja, da's waar ook. Maar was toen niet alleen Dido boos, omdat Roel een handje geholpen werd door Linda?
en het vingermoment van Tijn en Mo ...quote:Op woensdag 22 november 2006 18:19 schreef T-lex het volgende:
Ben benieuwd of ze de Shagdiefstal van E10 ook laten zien....![]()
Weten ze al.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:19 schreef T-lex het volgende:
Ben benieuwd of ze de Shagdiefstal van E10 ook laten zien....![]()
Hij had gewoon gelijk, die sticker maakte het pakje toch ook geelquote:Op woensdag 22 november 2006 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Didn't mean to hurt you....![]()
Maar Jeroen's gebrek aan een eigen mening kwam imho daar wel heel doeltreffend boven water....
Ja en dat gegil van de zusjes als ze in beeld zijn.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:18 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat zal deze keer ook wel zo gaan![]()
Omg.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:07 schreef T-lex het volgende:
Over wat er in de lounge staat te gebeuren.
Sa: "staat Wolter Kroes klaar met Jan Smit"
....nee Sa nog ff wachten. (bijna goed)
Nou, dat kan nog lachen worden. "FLIKKER TOCH OP MET JE KUT BATTERIJEN"quote:Op woensdag 22 november 2006 18:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ze DAT doen, is dit de hardste BB ooit en neem ik mijn woorden terug.
Hopelijk wordt het niet zo slap als vorig jaar, met al die quotes op het scherm.
"Teringdwerg"
Ingrid: "Oh ja, hihi, dat heb ik gezegd"
Die was echt goed.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, dat kan nog lachen worden. "FLIKKER TOCH OP MET JE KUT BATTERIJEN"
Ik hoop dat ze vooral veel geroddel over Monique laten zien.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nou, dat kan nog lachen worden. "FLIKKER TOCH OP MET JE KUT BATTERIJEN"
Dan staat ze vanavond nog buiten.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vooral veel geroddel over Monique laten zien.
Dat gesprek tussen Marlies en Marcia zou leuk zijn. Of zal BB Monique sparen? Die stort dan echt in ben ik bang.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:26 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze vooral veel geroddel over Monique laten zien.
en Sjaantje over de zusjesquote:Op woensdag 22 november 2006 18:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan staat ze vanavond nog buiten.
Marlies kan ook wel eens goed afgaan, die was ook erg.
BB hoeft Mo niet te sparen, ze staat toch al buiten het spelquote:Op woensdag 22 november 2006 18:27 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat gesprek tussen Marlies en Marcia zou leuk zijn. Of zal BB Monique sparen? Die stort dan echt in ben ik bang.
Het is gewoon zo dat deze groep veel meer over elkaar heeft geluld dan de vorige groep.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:29 schreef Bartoli het volgende:
vorig jaar hebben ze ook een BB reveals gehad op het scherm en niet alleen opmerkingen op het scherm. Toen lieten ze ook opmerkingen zien van Roel aan het adres van Dido. Maar Dido nam dat luchtig op toen en nu gaan ze trouwen. En ook Natte Lie werd toen door het slijk gehaald
Mogen ze nu nog harder doen
Denk dat ze alleen doorgaan over Jeroen.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:29 schreef arneaux het volgende:
Rik heeft tegen Marcia en Marlies ook genoeg over de zusjes geroddeld.
t Kan nog best eens leuk worden vanavond.
Maar Sa nog nietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
BB hoeft Mo niet te sparen, ze staat toch al buiten het spel
niemand sparen anders zijn ze weer zwak bezig. besides kan me niet veel herinneren van dingen die sa gezegd heeft wat nu onthuld kan wordenquote:
c.a 20u jaquote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef kleinzusje het volgende:
Ik hoop op vet geroddel tussen de 3 M etjes en verder alles wat lekker relt
20.00: zeker ???
Is denk ook niet veel.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niemand sparen anders zijn ze weer zwak bezig. besides kan me niet veel herinneren van dingen die sa gezegd heeft wat nu onthuld kan worden![]()
Zo bedoelde ik het nietquote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
niemand sparen anders zijn ze weer zwak bezig. besides kan me niet veel herinneren van dingen die sa gezegd heeft wat nu onthuld kan worden![]()
ik ga nu ff stemmen tot zoquote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef Stereotomy het volgende:
Net gestemd, met een oude Nedap stemapparaat
Inderdaad, en Marlies zag er niet uit toen ze dat zei. Maar ik hoop ook dat ze een shot laten zien dat de zusjes Jeroen zowat vergaten toen hij verstop was en heel nodig naar toilet moest en aan het tobben was met die po. Want men dacht dat het een makkie voor Jeroen geweest is, lekker slapen en zoquote:Op woensdag 22 november 2006 18:32 schreef Bartoli het volgende:
komt ook eindelijk eens bovenwater wat ze allemaal over jeroen hebben lopen lullen. Vooral Marlies met haar dweep mag nu komen![]()
Die gast heeft er 2 dagen lang zonder ook maar een kik te geven of zonder 1 klacht te uiten daar gelegen!quote:Op woensdag 22 november 2006 18:39 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Inderdaad, en Marlies zag er niet uit toen ze dat zei. Maar ik hoop ook dat ze een shot laten zien dat de zusjes Jeroen zowat vergaten toen hij verstop was en heel nodig naar toilet moest en aan het tobben was met die po. Want men dacht dat het een makkie voor Jeroen geweest is, lekker slapen en zo
Dat zou echt wel betekenen dat Monique he-le-maal geen zelfreflectie heeft.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef n1ek het volgende:
Ik denk dat Mo zich weer niet begrepen voelt na de film. Ze realiseert zelf niet dat ze blikken geeft en niemand snapt haar etc....man je zou is 1x de fout bij je zelf zoeken :s
Als je haar zo beschrijft past ze best goed bij Tijn qua karakterquote:Op woensdag 22 november 2006 18:42 schreef n1ek het volgende:
Ik denk dat Mo zich weer niet begrepen voelt na de film. Ze realiseert zelf niet dat ze blikken geeft en niemand snapt haar etc....man je zou is 1x de fout bij je zelf zoeken :s
Dat wel.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je haar zo beschrijft past ze best goed bij Tijn qua karakter
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als je haar zo beschrijft past ze best goed bij Tijn qua karakter
Ik weet zeker dat Semih er meteen vandoor gaat.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:48 schreef T-lex het volgende:
Hoop dat ze Semih ook nog in beeld knallen samen met Huntelaar...gewoon ff dat ze roepen dat ze Rik het geld niet gunnen omdat Tijn dan de helft krijgt. Niet erg, maar is wel een goeie om de sfeer te zetten.![]()
Zag vanmiddag Huntelaar ook weer over-vriendelijk doen tegen Tijn...er werd zelfs ff geknuffeld. Daar kijk je toch heel anders tegenaan na zulke uitspraken.![]()
Who the fuck is Huntelaar?! Ja ik weet wel dat t een voetballer is. Maar. Niemand in het huis lijkt op hem.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:48 schreef T-lex het volgende:
Hoop dat ze Semih ook nog in beeld knallen samen met Huntelaar...gewoon ff dat ze roepen dat ze Rik het geld niet gunnen omdat Tijn dan de helft krijgt. Niet erg, maar is wel een goeie om de sfeer te zetten.![]()
Zag vanmiddag Huntelaar ook weer over-vriendelijk doen tegen Tijn...er werd zelfs ff geknuffeld. Daar kijk je toch heel anders tegenaan na zulke uitspraken.![]()
Micheline.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:51 schreef arneaux het volgende:
[..]
Who the fuck is Huntelaar?! Ja ik weet wel dat t een voetballer is. Maar. Niemand in het huis lijkt op hem.
ach als ik hem de laatste dagen zo aanschouw is dat geen eigen mening hebben wel achterhaald.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Didn't mean to hurt you....![]()
Maar Jeroen's gebrek aan een eigen mening kwam imho daar wel heel doeltreffend boven water....
Vind ik ook.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:54 schreef marky het volgende:
[..]
ach als ik hem de laatste dagen zo aanschouw is dat geen eigenmening hebben wel achterhaald.
Geldquote:Op woensdag 22 november 2006 18:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat Semih er meteen vandoor gaat.
Hij heeft niks meer te verliezen .
vriendschap is een illusiequote:Op woensdag 22 november 2006 18:57 schreef berney het volgende:
Ik hoop dat het geroddel van Rik over de zusjes nog een keer voorbij komt.
Niet een keer maar tig keer.quote:Op woensdag 22 november 2006 18:57 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb op de Talpa site ook nog een beetje reklame gemaakt voor Fok! en dit forum![]()
Semih kennende denkt hij daar effe niet aan.quote:
ze heeft de kids nog wellichtquote:Op woensdag 22 november 2006 19:03 schreef vinnieboy het volgende:
Tja mo blijft nu echt met lege handen achter geen poen geen rob en geen tijn
Niet echt sprake van steelse blikken dus.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef T-lex het volgende:
Mo zit echt heel de tijd naar de overkant van de tafel te kijken...alleen kijkt Tijn vrij weinig terug. hahaha
Ja was even een paar keer de goede link kwijtquote:Op woensdag 22 november 2006 18:59 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niet een keer maar tig keer.
Moest wel lachen![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 18:57 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb op de Talpa site ook nog een beetje reklame gemaakt voor Fok! en dit forum![]()
Geeft niet joh.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:10 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ja was even een paar keer de goede link kwijt![]()
Kennelijk wel, anders was ie de laatste week niet in het huis teruggegaan.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:01 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Semih kennende denkt hij daar effe niet aan.
En gaat lopen gillen dat ze de laatste week verpesten.
Net zoals toen met dat exit diner.
Als ze ff oogcontact hebben, dan lachen ze ff lief naar mekaar...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Niet echt sprake van steelse blikken dus.
Ik ook niet, Sa is met Jeroen de enige die niet veel geroddeld hebben dat is een van de vele mooie karakter eigenschappen die ze heeftquote:Op woensdag 22 november 2006 18:34 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Hap, slik, weg. Niets gemist hoor, zo gezellig was het ook weer niet.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef Day het volgende:
Zijn ze nu al weer klaar met gourmetten?
Ik ging rond half 7 weg om te stemmen en toen waren ze net bezig!
Ze hadden hongerquote:Op woensdag 22 november 2006 19:24 schreef Day het volgende:
Zijn ze nu al weer klaar met gourmetten?
Ik ging rond half 7 weg om te stemmen en toen waren ze net bezig!
stream 4 komt de filmquote:Op woensdag 22 november 2006 19:32 schreef T-lex het volgende:
Hoop wel dat we op de streams ook de beelden meekrijgen.
Niet net als met die filmavonden dat we alleen de bewoners zien en het beeld niet mogen zien.
Jeroen weet van voorgaande jaren dat dit staat te gebeurenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
Apart hoor, Jeroen vermoedt dat er een film gaat komen in de lounge....Maar ja, ze hebben natuurlijk ook een aantal keren film gehad....
Nu ik er toch ben vanaaf, zal ik het maar ff doen dan maar....quote:Op woensdag 22 november 2006 19:33 schreef Nostalgist het volgende:
Nou, nog een bakkie koffie, en dan kunnen we los...... Neemt iemand stream 4 zo op ?
Stream 4 tonnt de volledige film......quote:Op woensdag 22 november 2006 19:32 schreef T-lex het volgende:
Niet net als met die filmavonden dat we alleen de bewoners zien en het beeld niet mogen zien.
Toppie !!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nu ik er toch ben vanaaf, zal ik het maar ff doen dan maar....
Volgens de talpasite zien we op stream 4 de film en op de andere 3 streams de reacties van bewoners.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:32 schreef T-lex het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2006 19:17 schreef NS het volgende:
Tijn: Mijn moeder kan sinds kort met de pc omgaan (of zoiets) en kan BB volgen.
Jeroen: Oh, dan is ze ook met het spel bezig![]()
Tijn grijnst een beetjeen de anderen aan tafel moeten lachen
Die zijn toch minder interessant.... Pas bij het napraten komen de echte verhalen boven......quote:
Mooiquote:Op woensdag 22 november 2006 19:33 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nu ik er toch ben vanaaf, zal ik het maar ff doen dan maar....
Dat kan ik nietquote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Kinga het volgende:
Vond het btw zeer oncollegiaal dat niemand anders het wilde opnemen toen ik het vroeg, magoed dat terzijde![]()
Vreselijk hè?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Nostalgist het volgende:
Hilde, houd die smoel dicht !!
Sorry, technisch lukt het niet meer, zelfs met hardware versnelling uit, lukt het me niet.....Anders had ik het wel gedaan, hoor !quote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Kinga het volgende:
Vond het btw zeer oncollegiaal dat niemand anders het wilde opnemen toen ik het vroeg, magoed dat terzijde![]()
Mijn computer trekt net de streams weer een beetje nadat ik wat geheugen heb vrijgemaakt. . . Anders was ik elke keer het geluid kwijt als ik een pagina wilde refreshen. Maar ik ben blij dat jij het zo graag doetquote:Op woensdag 22 november 2006 19:41 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik had best het programma willen doorsturen.
Compensatie gedrag van die mislukte graftak.....quote:
Zou geen eens weten hoe het moest.quote:Op woensdag 22 november 2006 19:39 schreef Kinga het volgende:
BBoon doet het ook al op V-O-L geloof ik...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mijn computer trekt net de streams weer een beetje nadat ik wat geheugen heb vrijgemaakt. . . Anders was ik elke keer het geluid kwijt als ik een pagina wilde refreshen. Maar ik ben blij dat jij het zo graag doet![]()
meer posten danquote:Op woensdag 22 november 2006 19:44 schreef Marrije het volgende:
Tegen de tijd dat de film begint zijn wij toe aan een nieuw topic.
Zo is het wel aangekondigd. Wat een pokkentijd. Ik moet nog etenquote:Op woensdag 22 november 2006 19:46 schreef Sonique het volgende:
Dis rond een uur of 8 barst het allemaal los, of heb ik het gemist?
Daar kom ik nietquote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
BBoon doet het ook al op V-O-L geloof ik...
Ah mooi ! Zij heeft zich toch ontpopt tot de nieuwe PC-eend. Jammer dat ze weg is gegaan in haar begin periode...quote:Op woensdag 22 november 2006 19:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
BBoon doet het ook al op V-O-L geloof ik...
Ja, waarom is PC eend hier niet?quote:Op woensdag 22 november 2006 19:46 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ah mooi ! Zij heeft zich toch ontpopt tot de nieuwe PC-eend. Jammer dat ze weg is gegaan in haar begin periode...
Wij ook!quote:Op woensdag 22 november 2006 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, ze zitten er klaar voor...
Ik ook al een paar uurquote:Op woensdag 22 november 2006 19:48 schreef Nostalgist het volgende:
Ok, ze zitten er klaar voor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |