Dat vraag je aan een Liberaal?quote:
Ben jij ook dom?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef Scorpie het volgende:
Nou TS, ik weet niet waar je voor juicht
Dan heb je aardig wat te kotsen, kijk je uit dat je niet uitdroogt.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef pmb_rug het volgende:
ik KOTS echt op die communistische idioten van de SP
Hey christen denk aan je naastenliefde. -50 tijdens het laatste oordeel.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef pmb_rug het volgende:
Pardon, ik dacht dat de NSB meehielp bij de razzia's, dat blijkt bij nader inzien niet zo te zijn.quote:
hoe kom je er toch bij dat ze communistisch zijn..?quote:Op donderdag 23 november 2006 14:26 schreef pmb_rug het volgende:
Jup, die gozer heeft nu onderhand 2 keer eeuwigheid in het vagevuur.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:28 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Hey christen denk aan je naastenliefde. -50 tijdens het laatste oordeel.
quote:Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
En gelukkig zijn alle stemmen netjes op naam geregisteerd door die onveilige onbescherme stemmachines.
Pff, stelletje teenslipperhomo's.quote:
Helemaal niet, de linksen hadden het er altijd over dat het CDA zo a-sociaal en rechts was, principieel nu niet gaan kontenlikken dus. CDA zal een grotere voorkeur hebben voor de CU dan een SP.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:42 schreef Zyggie het volgende:
Je vergeet dat CDA ook linksom kan.
CU is net zo links als Sp. Nu alleen nog die bijbel ritueel verbrandenquote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Helemaal niet, de linksen hadden het er altijd over dat het CDA zo a-sociaal en rechts was, principieel nu niet gaan kontenlikken dus. CDA zal een grotere voorkeur hebben voor de CU dan een SP.
SP is op zijn piek gekomen, bij de volgende verkiezingen is Jan er niet meer, -50% zetels.
![]()
Waarom denken zoveel mensne dat als Jan weg gaat, de SP niks meer is. Het is iemand met charisma, die vast wel een grote hoeveelheid stemmers heeft getrokken, en er zullen vast wel een aantal mensen zijn die op hem stemmen ipv de SP. Maar er zijn echt wel meer mensen in de SP die die partij kunnen leiden. Als het aan mij ligt neemt van Kant het over als die tijd komen mag.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Helemaal niet, de linksen hadden het er altijd over dat het CDA zo a-sociaal en rechts was, principieel nu niet gaan kontenlikken dus. CDA zal een grotere voorkeur hebben voor de CU dan een SP.
SP is op zijn piek gekomen, bij de volgende verkiezingen is Jan er niet meer, -50% zetels.
![]()
Ok je hebt ergens wel gelijk. Toch vind ik dat bij dat soort zetelberekeningen niet rechtvaardig.quote:Op donderdag 23 november 2006 14:48 schreef Pracissor het volgende:
[..]
![]()
Waarom wachten?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat je rechts stemt is nog tot daar aan toe, maar wie zijn die idioten die op Balkenende hebben gestemd? Zijn er nou werkelijk zoveel mensen zonder mening in Nederland?
Bij de volgende revolutie dus maar die Christelijke zoetsappigheid als eerste eruit rammen.
Ik heb vandaag CDA-stemmers uitgelachen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Dat je rechts stemt is nog tot daar aan toe, maar wie zijn die idioten die op Balkenende hebben gestemd? Zijn er nou werkelijk zoveel mensen zonder mening in Nederland?
Bij de volgende revolutie dus maar die Christelijke zoetsappigheid als eerste eruit rammen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |