Goed punt. Onze normen en waarden rammen we er nu wel in.quote:
Voor D66-lui heb ik een stuk meer waardering.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:07 schreef Zyggie het volgende:
Ik heb vandaag CDA-stemmers uitgelachen.![]()
quote:Op donderdag 23 november 2006 15:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Dit doet me denken aan iemand die zei nederland heeft alles in zich om een burgeroorlog te beginnen.
quote:Op dinsdag 14 november 2006 12:25 schreef Plato1980 het volgende:
[Op dinsdag 14 november 2006 12:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er in nederland eigenlijk wel eens een partij geweest alleen regeerde ? Gewoon een meerderheid dus.]
Nee, zelfs niet voor de wijziging van het kiesstelsel in 1917. Dat komt omdat Nederland van oudsher een zeer verdeeld land is, of zoals de politicoloog Dahl ooit zei 'Theoretically the Netherlands cannot exist', daar alle factoren voor een burgeroorlog hier aanwezig waren.
quote:Op woensdag 22 november 2006 16:13 schreef Jarno het volgende:
Ik zal echt blij zijn als al die rechtse huilies opgetieft zijn. Wat zal het IQ toenemen zeg.
Bij de verkiezingen op de scholen werd massaal voor links gekozen. De indoctrinatie verloopt dus goed. Meer loon voor het onderwijspersoneel zou ik zeggen!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
En uiteraard: The Revolution will be televised.
Door de openbare omroepen uiteraard, het betrouwbare linkse mediabolwerk.
En wat te denken van de voor het eerst stemmers op de Volkskrant: geen één keer CDA!quote:Op donderdag 23 november 2006 15:14 schreef UIO_AMS het volgende:
Bij de verkiezingen op de scholen werd massaal voor links gekozen. De indoctrinatie verloopt dus goed. Meer loon voor het onderwijspersoneel zou ik zeggen!
Mensen die hun idealen verkopen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:13 schreef Bonobo11 het volgende:,
wacht maar tot je geen recht meer hebt op stufi/uitkering en aan de slag moet.
Stem je binnen no time verstandig (VVD)
quote:Op woensdag 22 november 2006 17:02 schreef nonzz het volgende:
Hasta la victoria siempre!
Idealen verkopen zou ik het niet noemen.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Mensen die hun idealen verkopen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eigenlijk is het wel sneu dat soort lui. Een milde heropvoeding zou ik willen voorstellen.
Je bedoelt dat je gewoon in een egoist verandert en dat geld verdienen je hoogste doel wordt?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Idealen verkopen zou ik het niet noemen.
Het is meer je domme/naieve gedachten aan de kant zetten voor een realistisch en eerlijker mens/wereldbeeld.
Oftewel wakeup and smell the coffee, aan de slag GVD en niet dat gepamper
Wie zegt dat ik geen realistisch en eerlijk mens / wereldbeeld heb?quote:Op donderdag 23 november 2006 15:22 schreef Bonobo11 het volgende:
Idealen verkopen zou ik het niet noemen.
Het is meer je domme/naieve gedachten aan de kant zetten voor een realistisch en eerlijker mens/wereldbeeld.
Oftewel wakeup and smell the coffee, aan de slag GVD en niet dat gepamper
Vergeet niet de mensen die erop gestemd hebben omdat de buurt erop gestemd heeft...quote:Op donderdag 23 november 2006 14:54 schreef Naj_Geetsrev het volgende:
[..]
Waarom denken zoveel mensne dat als Jan weg gaat, de SP niks meer is. Het is iemand met charisma, die vast wel een grote hoeveelheid stemmers heeft getrokken, en er zullen vast wel een aantal mensen zijn die op hem stemmen ipv de SP. Maar er zijn echt wel meer mensen in de SP die die partij kunnen leiden. Als het aan mij ligt neemt van Kant het over als die tijd komen mag..
Zo had ik het natuurlijk ook kunnen omschrijven.quote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Zyggie het volgende:
Je bedoelt dat je gewoon in een egoist verandert en dat geld verdienen je hoogste doel wordt?
Nee, dat de uitvreters aangepakt moeten worden,quote:Op donderdag 23 november 2006 15:25 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je gewoon in een egoist verandert en dat geld verdienen je hoogste doel wordt?
hee, gezellig.quote:Op donderdag 23 november 2006 16:05 schreef buachaille het volgende:
Voor een frotteur worden het mooie tijden.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 23 november 2006 16:14 schreef AminBen het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
Dat zou heel mooi zijn.quote:Op donderdag 23 november 2006 17:52 schreef venomsnake het volgende:
[afbeelding] + [afbeelding]
=
[afbeelding]
sneuquote:Op donderdag 23 november 2006 20:56 schreef draaijer het volgende:
Wat ben jij sneu.. Als je op je lange teentjes getrapt wordt, verzoeken om een slotje ha ha ha ha ha
*Bol.com*quote:Op donderdag 23 november 2006 22:59 schreef Jarno het volgende:
In de tussentijd wat leesvoer:
[afbeelding]
Dat komt natuurlijk omdat ze niet gelijk willen zijn!quote:Op donderdag 23 november 2006 17:44 schreef concac het volgende:
[afbeelding]
+
[afbeelding]
=
[afbeelding]
[afbeelding]
waarom zouden ze het linkse paradijs in cuba willen ontvluchten, daar is iedereen gelijk.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |