Diddl is niet onmogelijk
![]()
ik opperde net een prachtig idee!
![]()
Als je een beetje een linker en een rechter hand hebt (en niet twee linker handen) dan is dit miss ook nog een idee:
Neem een plank, een handje duvels (houten pinnen, te koop bij elke bouwmarkt) een boortje met de zelfde doorsnede als de duvels en wat houtlijm.
Boor in de plank op willekeurige plekken een aantal gaten. Steek en lijm daar de duvels in. Aan de randen van de plank plak je nog een randje (karton, hout, maakt niet zo veel uit)
Als je de plank nu rechtop zet (bv tegen een muur) kan je van boven een muntje laten vallen... deze komt dan op 'een' plek onderaan de plank uit. Hier zou je bv een paar bakjes kunnen maken. Op elk bakje een nummer. Elk nummer staat ook weer op een kadotje... pas als het muntje in het goede bakje is gekomen mag er een kadotje open.
Het is vrij simpel te doen en je houd er een leuk ding aan over. Voor een verhaal erbij zou je iets creativer moeten zijn.
Je kan voor je er gaten in maakt ook nog wat schilderen op de plank. Een Diddl bijvoorbeeld
![]()
Ik heb deze surprise een keer voor iemand gemaakt die euromunten spaarde. Op de plank stond een 2euro munt afgebeeld. Ik vond de surprise erg goed gelukt, en hij viel ook erg in de smaak.
Suc6!
[ Bericht 1% gewijzigd door Goover op 22-11-2006 16:00:22 (typo) ]