je email en inbox staan niet aanquote:Op zondag 20 mei 2007 20:47 schreef Rumille het volgende:
Waarom mag die link niet. Staan gewoon soort van youtube filmpjes op
.
Ach ja, als men ze wilt..... er zijn bepaalde berichtmogelijkheden.
quote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef Rumille het volgende:
Fine with me.
Gohan was tegen Recoome van de Ginyu Force echt een klein *** kind. Ook tegen Nappa.
Vreselijk.
Mja echt, hij was blijkbaar wel sterk toen...maar hij ging elke keer janken bij dode vriendjes ipv zelf (lang) vechtenquote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef Rumille het volgende:
Fine with me.
Gohan was tegen Recoome van de Ginyu Force echt een klein *** kind. Ook tegen Nappa.
Vreselijk.
Tja, maar tijdens de Buu saga wordt ie eigenlijk alleen maar vervelenderquote:Op zondag 20 mei 2007 21:37 schreef slindenau het volgende:
[..]
Mja echt, hij was blijkbaar wel sterk toen...maar hij ging elke keer janken bij dode vriendjes ipv zelf (lang) vechten.
Ik vond het zo sneu toen Gohan zn nek brakquote:Op zondag 20 mei 2007 20:52 schreef Rumille het volgende:Gohan was tegen Recoome van de Ginyu Force echt een klein *** kind. Ook tegen Nappa.
Vreselijk.
Lol. Input input input Johnny 5.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:14 schreef Rumille het volgende:
Brak ie zn nekWanneer dan?
Volgens mij raakte ie het ergst gewond tegen Recoome en Nappa/Vegeta. Tegen Buu werd ie zo verslagen en Cell had ie alleen een pijnlijke linkerarm.
Ohh, ik weet niet of het in de engelse zo was. Recoome had Gohan's nek gebroken en Gohan balanceerde op het randje van de dood toen natuurlijk net Goku verscheen, die hem een senzu gafquote:Op maandag 21 mei 2007 08:14 schreef Rumille het volgende:
Brak ie zn nekWanneer dan?
Volgens mij raakte ie het ergst gewond tegen Recoome en Nappa/Vegeta. Tegen Buu werd ie zo verslagen en Cell had ie alleen een pijnlijke linkerarm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |