quote:Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is er voor betaald
In principe was hij 6 miljoen waard toen hij van Lyn overkwam.quote:Manchester United have also agreed to terminate their option agreement with Mikel. Under the terms of this agreement Chelsea will pay Manchester United £12million, half paid upon the finalisation of the contract and the other half in June 2007, and Lyn £4million, half payable immediately, and half payable in June 2007.
Talentvolle aanvaller!quote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand heeft een mening over Dembele?
In principequote:Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
[..]
In principe was hij 6 miljoen waard toen hij van Lyn overkwam.
Verassend. En nu maar terug naar je psv-topicjequote:
quote:Vermeer wordt toch niet verhuurd na winterstop
Martin van Geel liet vandaag weten dat Ajax in tegenstelling tot eerdere uitlatingen nu toch heeft besloten Kenneth Vermeer in de tweede seizoenshelft niet te verhuren. "We durven dat niet aan. Stel dat Maarten Stekelenburg iets overkomt. Onze tweede doelman Dennis Gentenaar is vaak geblesseerd. Dan is het geen overbodige luxe wanneer je Vermeer nog achter de hand hebt."
En naar transfergeld toch?!?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kijk niet naar goals, ik kijk naar kwaliteit. Zou je ook eens moeten doen
Ook dat ja.quote:
Waarom loop je dan alleen te zaniken over goals, imbeciel?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kijk niet naar goals, ik kijk naar kwaliteit. Zou je ook eens moeten doen
Waar?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:52 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom loop je dan alleen te zaniken over goals, imbeciel?
Er zijn duizenden spitsen voetballend beter dan Van Nistelrooij en Makaay en toch zijn het Europese topspitsen. Huntelaar heeft een bepaalde kwaliteit. Scoren en staan waar je moet staan. Die kwaliteit heeft Dembele niet, da's een man van de actie.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dembele is voetballend veel beter dan Huntelaar. Toch wel een gemiste kans aangezien jullie hem zo hadden kunnen ophalen bij GBA.
Dembele is dan ook meer een 10/schaduwspits. Samen met Huntelaar zouden ze een dodelijk aanvalsduo kunnen vormen.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Er zijn duizenden spitsen voetballend beter dan Van Nistelrooij en Makaay en toch zijn het Europese topspitsen. Huntelaar heeft een bepaalde kwaliteit. Scoren en staan waar je moet staan. Die kwaliteit heeft Dembele niet, da's een man van de actie.
Want?quote:Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat maak je jezelf weer belachelijk.
Geweldig.
Werd twintig jaar geleden ook geroepen. Hadden ze dat even fout.quote:Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar zolang ajax zo zich vast blijft houden aan het 4-3-3 systemen zal het in ieder geval Europees nooit meer gaan maken.
Dat 4-3-3 systeem is NU wel een van de hoofdzakelijke redenen waarom Huntelaar niet optimaal rendeert (en dan druk ik het nog zacht uit).quote:Op donderdag 23 november 2006 00:13 schreef Radegast het volgende:
Werd twintig jaar geleden ook geroepen. Hadden ze dat even fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |