abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43805742
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Het is er voor betaald
quote:
Manchester United have also agreed to terminate their option agreement with Mikel. Under the terms of this agreement Chelsea will pay Manchester United £12million, half paid upon the finalisation of the contract and the other half in June 2007, and Lyn £4million, half payable immediately, and half payable in June 2007.
In principe was hij 6 miljoen waard toen hij van Lyn overkwam.
Houd van een lijntje.
pi_43805750
Niemand heeft een mening over Dembele?
pi_43805783
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Niemand heeft een mening over Dembele?
Talentvolle aanvaller!

Zo goed?
Houd van een lijntje.
pi_43805795
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:48 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

[..]

In principe was hij 6 miljoen waard toen hij van Lyn overkwam.
In principe
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  woensdag 22 november 2006 @ 23:49:42 #80
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43805813
Ach, zijn waanideeen zijn gewoon lachwekkend. 't Is gewoon z'n afgunst van de blunder die z'n oninspirerende club heeft gemaakt. DAM rekent Huntelaar af op z'n goals en vindt Dembele, die dit seizoen minder heeft gescoord, beter. Tsja. Laten we er maar zeggen dat de gemiddelde PSV'er er een wat vertroebeld blik op werpt.
pi_43805833
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Nee
Verassend. En nu maar terug naar je psv-topicje

ontopic:
quote:
Vermeer wordt toch niet verhuurd na winterstop
Martin van Geel liet vandaag weten dat Ajax in tegenstelling tot eerdere uitlatingen nu toch heeft besloten Kenneth Vermeer in de tweede seizoenshelft niet te verhuren. "We durven dat niet aan. Stel dat Maarten Stekelenburg iets overkomt. Onze tweede doelman Dennis Gentenaar is vaak geblesseerd. Dan is het geen overbodige luxe wanneer je Vermeer nog achter de hand hebt."
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_43805853
Ik kijk niet naar goals, ik kijk naar kwaliteit. Zou je ook eens moeten doen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_43805867
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En naar transfergeld toch?!?
Houd van een lijntje.
pi_43805894
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

En naar transfergeld toch?!?
Ook dat ja.
  woensdag 22 november 2006 @ 23:52:17 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43805933
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Waarom loop je dan alleen te zaniken over goals, imbeciel?
pi_43805958
Dembele is voetballend veel beter dan Huntelaar. Toch wel een gemiste kans aangezien jullie hem zo hadden kunnen ophalen bij GBA.
pi_43806028
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:52 schreef twi het volgende:

[..]

Waarom loop je dan alleen te zaniken over goals, imbeciel?
Waar?
  woensdag 22 november 2006 @ 23:54:42 #88
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43806042
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Dembele is voetballend veel beter dan Huntelaar. Toch wel een gemiste kans aangezien jullie hem zo hadden kunnen ophalen bij GBA.
Er zijn duizenden spitsen voetballend beter dan Van Nistelrooij en Makaay en toch zijn het Europese topspitsen. Huntelaar heeft een bepaalde kwaliteit. Scoren en staan waar je moet staan. Die kwaliteit heeft Dembele niet, da's een man van de actie.
pi_43806057
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar?
Houd van een lijntje.
  woensdag 22 november 2006 @ 23:55:07 #90
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43806062
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Waar?
In elke "discussie" die over Huntelaar gaat.
pi_43806102
Daar zeg ik dat niet kan voetballen, niet kan koppen, langzaam is en dat hij alleen kan scoren tegen amateurs

pi_43806195
Wat maak je jezelf weer belachelijk.

Geweldig.
Houd van een lijntje.
pi_43806198
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:54 schreef twi het volgende:
Er zijn duizenden spitsen voetballend beter dan Van Nistelrooij en Makaay en toch zijn het Europese topspitsen. Huntelaar heeft een bepaalde kwaliteit. Scoren en staan waar je moet staan. Die kwaliteit heeft Dembele niet, da's een man van de actie.
Dembele is dan ook meer een 10/schaduwspits. Samen met Huntelaar zouden ze een dodelijk aanvalsduo kunnen vormen.

Maar zolang ajax zo zich vast blijft houden aan het 4-3-3 systemen zal het in ieder geval Europees nooit meer gaan maken.
pi_43806337
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef Erwtensoep het volgende:
Wat maak je jezelf weer belachelijk.

Geweldig.
Want?
pi_43806423
Ik weet niet waar ik moet beginnen
Houd van een lijntje.
pi_43806775
Daar zeg ik dat niet kan voetballen, niet kan koppen, langzaam is en dat hij alleen kan scoren tegen amateurs

Slechts 4 beweringen.
pi_43806863
quote:
Op woensdag 22 november 2006 23:58 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Maar zolang ajax zo zich vast blijft houden aan het 4-3-3 systemen zal het in ieder geval Europees nooit meer gaan maken.
Werd twintig jaar geleden ook geroepen. Hadden ze dat even fout.
pi_43807015
De voetbalwereld is een klein beetje veranderd sindsdien.

Met de nadruk op klein
pi_43807371
quote:
Op donderdag 23 november 2006 00:13 schreef Radegast het volgende:
Werd twintig jaar geleden ook geroepen. Hadden ze dat even fout.
Dat 4-3-3 systeem is NU wel een van de hoofdzakelijke redenen waarom Huntelaar niet optimaal rendeert (en dan druk ik het nog zacht uit).
  donderdag 23 november 2006 @ 00:32:31 #100
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_43807574
Niet het systeem. Wel de twee belangrijkste spelers die het belangrijkste element van dat systeem op moeten vullen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')