*onthoudt en googlen gaat* edit: gevondenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Op de Zeedijk hier in Amsterdam zit een tempel. Geen idee wat het precieze adres is, maar een toegestuurd pakket met lekkers zullen ze wel weten te waarderen. Overigens is de chocola van de Mars-reep volgens het programma Keuringsdienst van Waarde niet afkomstig van zuivere plantages. Wellicht dat de monniken daar aanstoot aan nemen.
Oeh!quote:Op woensdag 22 november 2006 11:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Informatie over slaafvrije chocolade: http://www.chocolonely.nl/
Zo'n monnik zit vast niet alleen in een tempel.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:32 schreef ijsmeis het volgende:
edit: Ik zie dat ik ze ook kan bestellen. Maar 30 stuks is best veel.
Uiteraard. Ik ga er ook niet 1 opsturenquote:Op woensdag 22 november 2006 11:34 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo'n monnik zit vast niet alleen in een tempel.
73,80 jaquote:Op woensdag 22 november 2006 11:37 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik zie nu pas de prijs inclusief BTW en verzendkosten. Da's best veel.
Hmm. ¤ 2,50 per reep is best veel, maar als meerdere mensen willen delen wordt het al een stuk minder. Ik betaal wel mee. Bij minimaal 5 delers is het slechts ¤ 15 de user.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
73,80 ja![]()
. Vind je het erg als ik dat dan weer niet doe
?
Zoveel geld ben ik hier niet aan kwijt hoor. Sponsor voorlopig alleen nog maar de loopactie, dus een paar repen chocola kan geen kwaad.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:48 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, sowieso laat ik ze dan halen in een winkel. Scheelt weer 15,50 verzendkosten.
En ik vind niet dat jij mee moet betalen. Je doet al zoveel aan de RAOK's mee enzo. Ik ben dus ook wel blij dat je in de watten wordt gelegd middels het "help .. de winter door"-topic
.
Nou okay, we zullen zien hoe het looptquote:Op woensdag 22 november 2006 11:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zoveel geld ben ik hier niet aan kwijt hoor. Sponsor voorlopig alleen nog maar de loopactie, dus een paar repen chocola kan geen kwaad.
En wanneer ga jij me de winter door helpen?
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
Dat ga ik je niet aandoen, ik heb nog nooit gekookt, ik lees er alleen maar over.
quote:Op maandag 27 november 2006 09:42 schreef ijsmeis het volgende:
NouIk had een heel net topic geopend, maar hij is een paar minuten erna gewoon verwijderd zonder enige mededeling.
Ik heb nu maar een PM verstuurd naar de "Forum Admin" aldaar. Jeetje.
Geef hem een link naar dit topic.quote:Op maandag 27 november 2006 09:59 schreef ijsmeis het volgende:
Oke, ik ben niet zo aardig geweest, maar ik had een heel verhaal getypt waarom het geen spam is en toen kreeg ik de reactie "Jah, heel jammer" terug waarna ik hem weer een PM heb gestuurd met "jammer dat je zo onprofessioneel reageert" waarna ik weer een "Jah, heel jammer" terugkreeg.
Ik laat het hier maar bij. Op dat forum dus.
Neequote:Op maandag 4 december 2006 15:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Geef hem een link naar dit topic.
En dit professioneel geleidde forum.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |