wat jij wil, een klein meningsverschil?quote:Op woensdag 22 november 2006 10:59 schreef boem-dikkie het volgende:
En dat wil ik ook niet, want dan gaat ie waarschijnlijk op slot met de reden dat er al een battle topic is![]()
hihi maar je mag wel gewoon coupletjes van 4 zinnetjes maken over andere users hoorquote:Op woensdag 22 november 2006 11:01 schreef murp het volgende:
[..]
wat jij wil, een klein meningsverschil?
Ten eerste ben ik geen man. En ten tweede zie ik dat je geeneens rijmen kan.quote:Op woensdag 22 november 2006 10:52 schreef boem-dikkie het volgende:ijsmeis de winnaar is duidelijk, je ziet toch goed dat ik win man?
behalve woorden is het enige waar jij mee ingepakt word winrar.
Klank rijmquote:Op woensdag 22 november 2006 11:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ten eerste ben ik geen man. En ten tweede zie ik dat je geeneens rijmen kan.
Ja, wanker, krijg kanker.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:05 schreef murp het volgende:
effe roken buiten brb
wat doe je nou stoer, vuile kut hoer?!quote:
doe eens normaal ?quote:Op woensdag 22 november 2006 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat doe je nou stoer, vuile kut hoer?!
ik hoorde je gister anders ook niet lache, toen we je massaal verkrachte. Online grappen over kanker kan je niet make, omdat die ziekte wel vrienden van me raakte...
In je dromen ben je mij wellicht tegengekomen.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
wat doe je nou stoer, vuile kut hoer?!
ik hoorde je gister anders ook niet lache, toen we je massaal verkrachte. Online grappen over kanker kan je niet make, omdat die ziekte wel vrienden van me raakte...
spotten met een ziekte is niet zo tof, toen ze bij mn schoonmoederheeft kanker aantrof, mn vriendin der broertje is er ook aan kapot aan gegaan, en ik heb nu zin om je kapot te slaanquote:
Ik scheur je reet stuk! en schuif je dan over een barkruk.quote:Op woensdag 22 november 2006 11:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben druk. De volgende keer ga je stuk
.
Sl, ben jij een rekenwonder? Nouja wat boeit het, je ziet maarquote:
Ik vind dat GdR het een beetje verpest voor de restquote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef remlof het volgende:
als jullie jezelf qua krachttermen niet beperken
zal ik niet aan het openhouden van dit topic meewerken
sorry. remlof the ubermod, wacht maar tot ik je thuis opwacht en kapot schopquote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef remlof het volgende:
quote:Op woensdag 22 november 2006 11:20 schreef remlof het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |