Och weer eens 3de in een Warrock server met een ping van in de 90ms. Wel grappig.quote:Op maandag 27 november 2006 10:25 schreef Joene het volgende:
jahoor , 13e geworden in dat pokertoernooi
en u ?
Niet goed genoeg want uiteindelijk het toernooi niet geworden , maar 13e uit 1600 is niet verkeerd.quote:Op maandag 27 november 2006 10:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
maar nog wel de spillings van die twee hands goed gemaakt dus?
quote:Op maandag 27 november 2006 10:31 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet goed genoeg want uiteindelijk het toernooi niet geworden , maar 13e uit 1600 is niet verkeerd.
Damn! Jullie zijn niet verkeerd bezig!quote:Op maandag 27 november 2006 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zaterdagavondnacht 100.000 bij elkaar gepokerd bij pkr.
je kan beter 2 miljoen op je 360 bijelkaar zoekenquote:Op maandag 27 november 2006 10:35 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb zaterdagavondnacht 100.000 bij elkaar gepokerd bij pkr.
Nee dat spel doet ik niet meer. 1 december valt dat 3d pokerspel op de mat. Daar ga ik mee verder.quote:Op maandag 27 november 2006 10:38 schreef Joene het volgende:
[..]
je kan beter 2 miljoen op je 360 bijelkaar zoeken
whehehequote:Op maandag 27 november 2006 10:40 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Nee dat spel doet ik niet meer. 1 december valt dat 3d pokerspel op de mat. Daar ga ik mee verder.
je gaat er je beroep van maken ?quote:Op maandag 27 november 2006 10:42 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb gisteren alle pokerboeken die er bestaan in PDF formaat gedownload.
Ook hoi!quote:
Gruwelijk!quote:
allin.quote:
Dat dus.quote:Op maandag 27 november 2006 11:28 schreef miss_bleu het volgende:
blegh heb het ijskoud en pijn in mijn keel.
Mennn.. Ik heb nog een heel automaat vol warm water voor je... En iets van 10 smaakjes thee... En ik geloof dat er hier ook nog wel van die warmhoud dekens zijn!quote:Op maandag 27 november 2006 11:28 schreef miss_bleu het volgende:
blegh heb het ijskoud en pijn in mijn keel, begin gewoon weeeeer ziek te worden
quote:Stephanie Harmsen kiest voor nieuwe richting
Algemeen Directeur verlaat op 1 februari 2007 Telfort
Amsterdam, 27 november 2006 – Vandaag maakt Telfort bekend dat Stephanie Harmsen per 1 februari 2007 Telfort zal verlaten. Na 7 jaar mobiele telecom kiest zij voor een nieuwe uitdaging. Stephanie Harmsen heeft dan bijna 1,5 jaar aan het hoofd gestaan van de challenger in de telecommarkt. Daarvoor was zij als directielid o.a. verantwoordelijk voor de klantenservice en communicatie.
Stephanie Harmsen: “Ik ben op een gevoelsmatig kruispunt in mijn leven aanbeland en daar wil ik rustig over na denken. Het laatste jaar is voor mij als een soort kroonjaar geweest. Ook mijn nominatie voor de Young Captain Award heeft een redelijke stroomversnelling veroorzaakt met veel nieuwe uitdagingen en kansen. Vandaar dat ik na 1 februari rustig ga kijken wat mijn volgende stap gaat worden. Dat kan je gewoon niet combineren met het besturen van een dynamisch bedrijf als Telfort. Met pijn in mijn hart ga ik dan ook straks afscheid nemen. Telfort is een geweldig bedrijf en iedereen die ons de afgelopen 10 jaar een beetje heeft gevolgd, weet dat het nooit saai is bij ons. Vooral de laatste jaren waren uniek te noemen. Van stervende zwaan groeiden we naar parel van de telecom. KPN zag dat heel scherp en nam ons vorig jaar oktober onder de vleugels. De kracht van beide bedrijven is dat Telfort Telfort is gebleven.”
Telfort betreurt haar vertrek ten zeerste, aangezien ze de verpersoonlijking was van en de stuwende kracht achter de cultuur van het bedrijf.
Nopequote:Op maandag 27 november 2006 13:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Die gaat dus voor een dikke bom duiten naar de KPN?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |