ik heb geen idee hoeveel fok!kers ik dagelijks tegenkom ik ga ervanuit dat in een bedrijf waar 700 man op kantoor zit er ongetwijfeld enkele fok!kers tussenzitten.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Gisteren 4 fokkers tegengekomen. En dan was ik niet eens op kantoor waar ik er normaliter al 2 kan zien zitten.
Ja, maar hoe vaak kom jij ripley tegen op dinsdag?quote:Op woensdag 29 november 2006 09:46 schreef Joene het volgende:
ik heb geen idee hoeveel fok!kers ik dagelijks tegenkom ik ga ervanuit dat in een bedrijf waar 700 man op kantoor zit er ongetwijfeld enkele fok!kers tussenzitten.
Hoiquote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ja, maar hoe vaak kom jij ripley tegen op dinsdag?
Eigenlijk zeer zelden tot nooit , ik passeer wel elke ochtend dat mooie bedrijf alwaar zij den arbeid verricht.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
1600 cc. FTW.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Een rode auto, die moet wel snel zijn JK.
Als-ie een tijdje stilstaat wel ja.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:45 schreef Joene het volgende:
Zo een lage sport model ?
Met een odol.quote:Op woensdag 29 november 2006 09:48 schreef UIO_AMS het volgende:
Dan stelen ze den velgen eronder wegquote:Op woensdag 29 november 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
1600 cc. FTW..
[..]
Als-ie een tijdje stilstaat wel ja..
Nee mên, dan zakt-ie gracieus door de veren.quote:
Ah zo een CITROEN , zo een mooie BX of XMquote:Op woensdag 29 november 2006 09:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nee mên, dan zakt-ie gracieus door de veren.
Prachtig, die Franse techniek..
En knoflookademquote:Op woensdag 29 november 2006 09:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Met een odol.
Dunkt me.
R dan.
Een scharlakenrode BX 16 TZI Automatique, met decente 5-spaaks Mille Miglia velgen.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:01 schreef Joene het volgende:
Ah zo een CITROEN , zo een mooie BX of XM
Ah das een haske schoon wagentje manquote:Op woensdag 29 november 2006 10:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Een scharlakenrode BX 16 TZI Automatique, met decente 5-spaaks Mille Miglia velgen.
Voorzien van vele opties, als een velours interieur, GTi-stuur en electrische raambediening voor én achter.
Is in gerookt.
Slechts 136.000 km. gereden.
Leuke beginnersauto.
Etc.
Ik had tapas gegeten met heatwavequote:
Ach dan blijven ze een beetje uit je buurt Rip.quote:
Ja mên, kost een shitload aan onderhoud, maar rijdt goddelijk.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
Ah das een haske schoon wagentje manZo mijne ouders hebben er een stuk of 3 gehad allemaal van die Turbo Dieseltjes
Elk jaar hydroliekbolletjes op druk laten brengen ! Toffe wagentjes
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegtquote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
Ach dan blijven ze een beetje uit je buurt Rip.![]()
Als ontbijt?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:09 schreef Ripley het volgende:
Ik had tapas gegeten met heatwave
Knoflookchampignons![]()
Rijdt inderdaad super fijnquote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja mên, kost een shitload aan onderhoud, maar rijdt goddelijk..
quote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegt
Hm ja, heb er in een jaar en 3 maanden 40.000 km mee gereden, dus een diesel was beter geweest dan deze 1:12 benzine. Maar ja, diesels heb je weer niet met nog geen ton op de teller.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:12 schreef Joene het volgende:
Rijdt inderdaad super fijnjammer dat ze niet zo zuinig zijn en als je dus redelijk kilometers maakt het een vrij onvoordelige auto is.
Mijn fiets zat in de weg.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:11 schreef Ripley het volgende:
UIO bleef inderdaad opvallend hardnekkig op een paar meter afstand staan, nu je het zegt
Ach een beetje tzd van citroen loopt een goede 3 / 3,5 ton.quote:Op woensdag 29 november 2006 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Hm ja, heb er in een jaar en 3 maanden 40.000 km mee gereden, dus een diesel was beter geweest dan deze 1:12 benzine. Maar ja, diesels heb je weer niet met nog geen ton op de teller.
Dillema's!
Wat moet UIO met een vulva , JK?quote:Op woensdag 29 november 2006 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Heb jij trouwens al een Fulvia, UIO?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |