Ik heb wel een mailtje van de Free Record Shop:quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Matness het volgende:
ze hebben geen bevestigingsmails gestuurd he?
of wel?
kan m niet meer vinden..
quote:Gefeliciteerd! Jij krijgt 30 weken lang gratis het Veronica Magazine thuis gestuurd. Veronica zal je na deze 30 weken een aanbieding sturen om het abonnement te verlengen. Reageer je hier niet op, dan zit je ook nergens aan vast.
Ik had er wel 1quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:08 schreef Matness het volgende:
ze hebben geen bevestigingsmails gestuurd he?
of wel?
kan m niet meer vinden..
quote:Op maandag 18 december 2006 22:45 schreef nelisb het volgende:
vaag hoor dat jullie de gids niet krijgen.
ik 2 november bestelling gedaan bij frs. omdat ik al de gids heb op naam van me schoonzusje gedaan. 2 weken later had ze de eerste gids in de bus.
Er zijn al wel mensen geweest die 1 gehad hebben...quote:Op maandag 18 december 2006 17:04 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Gratis VeronicaGids?
30 december zou iedereen dus het eerste exemplaar moeten ontvangen.
En, is het watquote:
Geen idee, hij ligt vooralsnog alleen te liggen op tafel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En, is het wat? Ik sla altijd de eerste 20 bladzijden over, en ga meteen naar het filmoverzicht
.
same here, maar de postbode komt altijd keilaatquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:04 schreef Poerkie het volgende:
Ik heb nog niks...
Ga lezen danquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:49 schreef PeRi het volgende:
[..]
Geen idee, hij ligt vooralsnog alleen te liggen op tafel.
de nieuwe waren al wel gebracht op het postkantoor, maar mochten nog niet bezorgd wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:38 schreef veldmuis het volgende:
De TNT meneer heeft niks gebracht voor me!!
Oow, ivm de kerst zijn ze eerder geleverd enzo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
de nieuwe waren al wel gebracht op het postkantoor, maar mochten nog niet bezorgd worden
en die van mezelf heb ik er ook niet tussenuit gehaald![]()
woensdag heb je hem wel
Is altijd PeRi DUHHH!!quote:Op zondag 24 december 2006 09:50 schreef PeRi het volgende:
Waarom is de Gids eigenlijk voor een week later? Deze is voor volgend weekend en verder pas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |