De lui die te zwak zijn om 'de tering' in te gaan van 'die troep' gaan vroeg of laat toch wel de tering in, is het niet met 'die troep' dan is het wel met iets anders wat wel makkelijk te krijgen is. Je gelooft toch zelf ook niet dat als ze 'die troep' illegaal gaan maken dat ze het dan opeens niet meer zouden kopen.quote:Op woensdag 22 november 2006 13:55 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb bij Domino's zoveel mensen de tering in zien gaan door die troep dat ze op de verkoop en gebruik meteen de doodstraf mogen zetten. En dat waren mensen die als ze het niet zouden kunnen kopen (althans niet legaal in een coffeeshop) het ook niet zouden gebruiken. Dus welk argument je ook aandraagt, het is gewoon troep.
Succes met afmaken van 17% van de NL bevolkingquote:Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar hebben we het toch over, of niet?
En:quote:Internationaal gebruik cannabis
Het gebruik van cannabis in Nederland ligt op een vergelijkbaar niveau met andere Europese landen. In de VS ligt het gebruik van cannabis op een wezenlijk hoger niveau.
Bron: klikquote:Door het softdrugsbeleid wordt het overstappen van softdrugs op hardddrugs niet vergemakkelijkt. Slechts een klein percentage cannabisgebruikers gaat over tot gebruik van harddrugs. Volgens het gezaghebbende ‘Institute of Medicine’ in de VS is er geen overtuigend bewijs dat cannabis op zichzelf, vanwege zijn farmacologische eigenschappen, fungeert als opstap naar harddrugs.
Daar heb je gelijk in. Maar ze hoeven het niet NOG makkelijker te maken. Daarbij levert de teelt ook weer een hoop onzin op qua illegaal stroom aftappen, levensgevaarlijke situaties in woonhuizen, enz.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:13 schreef Mex_ het volgende:
[..]
De lui die te zwak zijn om 'de tering' in te gaan van 'die troep' gaan vroeg of laat toch wel de tering in, is het niet met 'die troep' dan is het wel met iets anders wat wel makkelijk te krijgen is. Je gelooft toch zelf ook niet dat als ze 'die troep' illegaal gaan maken dat ze het dan opeens niet meer zouden kopen.
Ergo, compleet legaliseren dus. Als coffeeshop mag je wel verkopen maar niet inkopen,quote:Op woensdag 22 november 2006 14:15 schreef r8ality het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Maar ze hoeven het niet NOG makkelijker te maken. Daarbij levert de teelt ook weer een hoop onzin op qua illegaal stroom aftappen, levensgevaarlijke situaties in woonhuizen, enz.
Ik zou nog veel meer dan 17% van de bevolking willen afmaken, maar daar hebben we het niet overquote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef febster het volgende:
[..]
Succes met afmaken van 17% van de NL bevolking(bron: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1505n19087.html )
Maar je weet ook zeker dat ze niks anders gebruikten? Want Google maar, cannabis en hasj worden over het algemeen als drugs gezien met een zeer lage verslavingskans die dan ook nog eens alleen geestelijk is.
Bullshit. Hoezo zouden ineens MEER mensen gaan blowen als het illegaal wordt? Ga maar naar de Efteling, kun je daar verder dromen.quote:Overigens:
[..]
En:
[..]
Bron: klik
Dus als je een amerikaans drugsbeleid wil voeren prima, stijgt het aantal mensen dat een jointje rookt dus hoogstwaarschijnlijk wel van.
Dat sowiesoquote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Blowen is voor paupers
Als het illegaal wordt gaat iedereen zelf thuis plantjes neer zetten, zie er dan maar eens als, halve junk, vanaf te blijven.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou nog veel meer dan 17% van de bevolking willen afmaken, maar daar hebben we het niet over. Lage verslavingkans, rot toch op. Als die mafkezen om 3.00 's nachts nog ergens wiet zouden kunnen kopen, zouden ze het doen.
[..]
Bullshit. Hoezo zouden ineens MEER mensen gaan blowen als het illegaal wordt? Ga maar naar de Efteling, kun je daar verder dromen.
Feb, heb jij al iets in de pilletjes-sfeer geprobeerd?quote:Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef febster het volgende:
[..]
Succes met afmaken van 17% van de NL bevolking(bron: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1505n19087.html )
Maar je weet ook zeker dat ze niks anders gebruikten? Want Google maar, cannabis en hasj worden over het algemeen als drugs gezien met een zeer lage verslavingskans die dan ook nog eens alleen geestelijk is.
Overigens:
[..]
En:
[..]
Bron: klik
Dus als je een amerikaans drugsbeleid wil voeren prima, stijgt het aantal mensen dat een jointje rookt dus hoogstwaarschijnlijk wel van.
Ja, en mensen gaan bij legale teelt (waardoor de prijzen zakken!) ineens betalen voor hun stroom en gecertificeerde installaties maken. Ook voor jou de Efteling graag.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Ergo, compleet legaliseren dus. Als coffeeshop mag je wel verkopen maar niet inkopen,dus het spul wat hij verkoopt moet wel viavia (illegaal geteeld) binnen komen.
toch is het echt zo. Waarom denk je dat in Scandinavie het aantal alcoholverslaafden zo hoog is? Niet omdat een biertje er maar 50 cent kost.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou nog veel meer dan 17% van de bevolking willen afmaken, maar daar hebben we het niet over. Lage verslavingkans, rot toch op. Als die mafkezen om 3.00 's nachts nog ergens wiet zouden kunnen kopen, zouden ze het doen.
[..]
Bullshit. Hoezo zouden ineens MEER mensen gaan blowen als het illegaal wordt? Ga maar naar de Efteling, kun je daar verder dromen.
Dat is het volgende probleem wat opgelost moet worden, maar zo werkt het toch ook niet, al het spul wat coffeeshops nu leveren wordt zwart ingekocht en wit verkocht. Legale tilt, netjes verkopen, btw heffen etcetc. Is het niet meer interessant om je zolder vol met airco's en lampen te hangen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, en mensen gaan bij legale teelt (waardoor de prijzen zakken!) ineens betalen voor hun stroom en gecertificeerde installaties maken. Ook voor jou de Efteling graag.
Dat ligt echt niet aan de prijs. Meer aan de eenzaamheid en koude.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
toch is het echt zo. Waarom denk je dat in Scandinavie het aantal alcoholverslaafden zo hoog is? Niet omdat een biertje er maar 50 cent kost.
Dat geld inderdaad alleen voor kinderen en niet voor volwassen mensen. Kromme vergelijking.quote:Waarom kijken kindertjes altijd net naar de programma's die ze niet mogen zien van hun ouders? Waarom is dat wat niet mag altijd veel leuker?
U heeft gelijk, ik liet mij meevoeren op een golf van verkiezingsemotiesquote:Op woensdag 22 november 2006 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten we hier meningen voor ons houden omdat het een ander niet boeit?
als dat zo was hadden we een behoorlijk leeg topic
Ligt eraan. Als het legaal wordt en het wordt interessant om op grote schaal te telen (denk aan broeikassen) dan wordt de energie wel betaaldquote:Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ja, en mensen gaan bij legale teelt (waardoor de prijzen zakken!) ineens betalen voor hun stroom en gecertificeerde installaties maken. Ook voor jou de Efteling graag.
Niet waar. Mensen willen altijd datgene wat niet mag, want hetgene dat wel mag dat doet iedereen al. Het is onze natuur. Accepteer hetquote:Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
Dat ligt echt niet aan de prijs. Meer aan de eenzaamheid en koude.
[..]
Dat geld inderdaad alleen voor kinderen en niet voor volwassen mensen. Kromme vergelijking.
Volwassenen die verslaafd raken aan softdrugs staan in mijn ogen gelijk aan kinderen.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Dat geld inderdaad alleen voor kinderen en niet voor volwassen mensen. Kromme vergelijking.
Nou, dan kunnen we coke, XTC en heroine ook wel gaan legaliseren.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dat is het volgende probleem wat opgelost moet worden, maar zo werkt het toch ook niet, al het spul wat coffeeshops nu leveren wordt zwart ingekocht en wit verkocht. Legale tilt, netjes verkopen, btw heffen etcetc. Is het niet meer interessant om je zolder vol met airco's en lampen te hangen.
Dat is weer een heel ander verhaal...quote:Op woensdag 22 november 2006 14:25 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nou, dan kunnen we coke, XTC en heroine ook wel gaan legaliseren.
Ah. Dus ik verkracht meisjes, schiet random mensen neer en ram met m'n auto alles aan de kant wat in mijn veld komt. Want dat mag niet, dus doe ik het.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Niet waar. Mensen willen altijd datgene wat niet mag, want hetgene dat wel mag dat doet iedereen al. Het is onze natuur. Accepteer het
Ook dat is niet waar. Waarom denk je dat Feb opeens is gaan blowenquote:Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef r8ality het volgende:
In Amerika is het illegaal en dus moeilijker te krijgen en wordt er meer geblowd, de rest laat ik aan jou overquote:Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef r8ality het volgende:
[..]
[..]
Klopt. Want het is bewezen dat blond haar door inteelt is ontstaan en in Scandinavië hebben de meesten blond haar. En dat komt omdat mensen ver uit elkaar wonen dus heel het dorp (in de oorsprong meestal zelfde familie) neukt elkaar.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef r8ality het volgende:
[..]
In mijn ogen staan ze gelijk aan mensen die ik niet moet. Nog beter.quote:Op woensdag 22 november 2006 14:25 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Volwassenen die verslaafd raken aan softdrugs staan in mijn ogen gelijk aan kinderen.
Sjongejonge zeg, wat kun jij af en toe een plaat voor je kop hebben!!!quote:Op woensdag 22 november 2006 14:26 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ah. Dus ik verkracht meisjes, schiet random mensen neer en ram met m'n auto alles aan de kant wat in mijn veld komt. Want dat mag niet, dus doe ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |