abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43781073
quote:
Op woensdag 22 november 2006 13:55 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik heb bij Domino's zoveel mensen de tering in zien gaan door die troep dat ze op de verkoop en gebruik meteen de doodstraf mogen zetten. En dat waren mensen die als ze het niet zouden kunnen kopen (althans niet legaal in een coffeeshop) het ook niet zouden gebruiken. Dus welk argument je ook aandraagt, het is gewoon troep.
De lui die te zwak zijn om 'de tering' in te gaan van 'die troep' gaan vroeg of laat toch wel de tering in, is het niet met 'die troep' dan is het wel met iets anders wat wel makkelijk te krijgen is. Je gelooft toch zelf ook niet dat als ze 'die troep' illegaal gaan maken dat ze het dan opeens niet meer zouden kopen.
pi_43781106
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:07 schreef r8ality het volgende:

[..]

Daar hebben we het toch over, of niet?
Succes met afmaken van 17% van de NL bevolking (bron: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1505n19087.html )

Maar je weet ook zeker dat ze niks anders gebruikten? Want Google maar, cannabis en hasj worden over het algemeen als drugs gezien met een zeer lage verslavingskans die dan ook nog eens alleen geestelijk is.

Overigens:
quote:
Internationaal gebruik cannabis
Het gebruik van cannabis in Nederland ligt op een vergelijkbaar niveau met andere Europese landen. In de VS ligt het gebruik van cannabis op een wezenlijk hoger niveau.
En:
quote:
Door het softdrugsbeleid wordt het overstappen van softdrugs op hardddrugs niet vergemakkelijkt. Slechts een klein percentage cannabisgebruikers gaat over tot gebruik van harddrugs. Volgens het gezaghebbende ‘Institute of Medicine’ in de VS is er geen overtuigend bewijs dat cannabis op zichzelf, vanwege zijn farmacologische eigenschappen, fungeert als opstap naar harddrugs.
Bron: klik

Dus als je een amerikaans drugsbeleid wil voeren prima, stijgt het aantal mensen dat een jointje rookt dus hoogstwaarschijnlijk wel van .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_43781128
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:13 schreef Mex_ het volgende:

[..]

De lui die te zwak zijn om 'de tering' in te gaan van 'die troep' gaan vroeg of laat toch wel de tering in, is het niet met 'die troep' dan is het wel met iets anders wat wel makkelijk te krijgen is. Je gelooft toch zelf ook niet dat als ze 'die troep' illegaal gaan maken dat ze het dan opeens niet meer zouden kopen.
Daar heb je gelijk in. Maar ze hoeven het niet NOG makkelijker te maken. Daarbij levert de teelt ook weer een hoop onzin op qua illegaal stroom aftappen, levensgevaarlijke situaties in woonhuizen, enz.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43781206
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:15 schreef r8ality het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar ze hoeven het niet NOG makkelijker te maken. Daarbij levert de teelt ook weer een hoop onzin op qua illegaal stroom aftappen, levensgevaarlijke situaties in woonhuizen, enz.
Ergo, compleet legaliseren dus. Als coffeeshop mag je wel verkopen maar niet inkopen, dus het spul wat hij verkoopt moet wel viavia (illegaal geteeld) binnen komen.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:18:25 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_43781215
Blowen is voor paupers
disclaimer
pi_43781226
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef febster het volgende:

[..]

Succes met afmaken van 17% van de NL bevolking (bron: http://www.rivm.nl/vtv/object_document/o1505n19087.html )

Maar je weet ook zeker dat ze niks anders gebruikten? Want Google maar, cannabis en hasj worden over het algemeen als drugs gezien met een zeer lage verslavingskans die dan ook nog eens alleen geestelijk is.
Ik zou nog veel meer dan 17% van de bevolking willen afmaken, maar daar hebben we het niet over . Lage verslavingkans, rot toch op. Als die mafkezen om 3.00 's nachts nog ergens wiet zouden kunnen kopen, zouden ze het doen.
quote:
Overigens:
[..]

En:
[..]

Dus als je een amerikaans drugsbeleid wil voeren prima, stijgt het aantal mensen dat een jointje rookt dus hoogstwaarschijnlijk wel van .
Bullshit. Hoezo zouden ineens MEER mensen gaan blowen als het illegaal wordt? Ga maar naar de Efteling, kun je daar verder dromen.
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_43781243
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
Blowen is voor paupers
Dat sowieso
pi_43781272
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ik zou nog veel meer dan 17% van de bevolking willen afmaken, maar daar hebben we het niet over . Lage verslavingkans, rot toch op. Als die mafkezen om 3.00 's nachts nog ergens wiet zouden kunnen kopen, zouden ze het doen.
[..]

Bullshit. Hoezo zouden ineens MEER mensen gaan blowen als het illegaal wordt? Ga maar naar de Efteling, kun je daar verder dromen.
Als het illegaal wordt gaat iedereen zelf thuis plantjes neer zetten, zie er dan maar eens als, halve junk, vanaf te blijven.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:20:15 #159
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_43781277
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:14 schreef febster het volgende:

[..]

Overigens:
[..]

En:
[..]

Feb, heb jij al iets in de pilletjes-sfeer geprobeerd?
pi_43781278
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:18 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Ergo, compleet legaliseren dus. Als coffeeshop mag je wel verkopen maar niet inkopen, dus het spul wat hij verkoopt moet wel viavia (illegaal geteeld) binnen komen.
Ja, en mensen gaan bij legale teelt (waardoor de prijzen zakken!) ineens betalen voor hun stroom en gecertificeerde installaties maken. Ook voor jou de Efteling graag.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:20:26 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_43781280
quote:

[..]

[..]

toch is het echt zo. Waarom denk je dat in Scandinavie het aantal alcoholverslaafden zo hoog is? Niet omdat een biertje er maar 50 cent kost.
Waarom kijken kindertjes altijd net naar de programma's die ze niet mogen zien van hun ouders? Waarom is dat wat niet mag altijd veel leuker?
disclaimer
pi_43781359
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ja, en mensen gaan bij legale teelt (waardoor de prijzen zakken!) ineens betalen voor hun stroom en gecertificeerde installaties maken. Ook voor jou de Efteling graag.
Dat is het volgende probleem wat opgelost moet worden, maar zo werkt het toch ook niet, al het spul wat coffeeshops nu leveren wordt zwart ingekocht en wit verkocht. Legale tilt, netjes verkopen, btw heffen etcetc. Is het niet meer interessant om je zolder vol met airco's en lampen te hangen.
pi_43781386
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

toch is het echt zo. Waarom denk je dat in Scandinavie het aantal alcoholverslaafden zo hoog is? Niet omdat een biertje er maar 50 cent kost.
Dat ligt echt niet aan de prijs. Meer aan de eenzaamheid en koude.
quote:
Waarom kijken kindertjes altijd net naar de programma's die ze niet mogen zien van hun ouders? Waarom is dat wat niet mag altijd veel leuker?
Dat geld inderdaad alleen voor kinderen en niet voor volwassen mensen. Kromme vergelijking.
pi_43781403
quote:
Op woensdag 22 november 2006 12:43 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sinds wanneer moeten we hier meningen voor ons houden omdat het een ander niet boeit?
als dat zo was hadden we een behoorlijk leeg topic
U heeft gelijk, ik liet mij meevoeren op een golf van verkiezingsemoties
  woensdag 22 november 2006 @ 14:24:55 #165
36431 bleiblei
pi_43781414
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:20 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ligt eraan. Als het legaal wordt en het wordt interessant om op grote schaal te telen (denk aan broeikassen) dan wordt de energie wel betaald .
  woensdag 22 november 2006 @ 14:25:02 #166
149959 SQ
snelle trees
pi_43781418
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef r8ality het volgende:

[..]

[..]

Dat geld inderdaad alleen voor kinderen en niet voor volwassen mensen. Kromme vergelijking.
Niet waar. Mensen willen altijd datgene wat niet mag, want hetgene dat wel mag dat doet iedereen al. Het is onze natuur. Accepteer het
disclaimer
pi_43781420
quote:

[..]

[..]

Volwassenen die verslaafd raken aan softdrugs staan in mijn ogen gelijk aan kinderen.
pi_43781422
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:23 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Dat is het volgende probleem wat opgelost moet worden, maar zo werkt het toch ook niet, al het spul wat coffeeshops nu leveren wordt zwart ingekocht en wit verkocht. Legale tilt, netjes verkopen, btw heffen etcetc. Is het niet meer interessant om je zolder vol met airco's en lampen te hangen.
Nou, dan kunnen we coke, XTC en heroine ook wel gaan legaliseren.
pi_43781446
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:25 schreef r8ality het volgende:

[..]

Nou, dan kunnen we coke, XTC en heroine ook wel gaan legaliseren.
Dat is weer een heel ander verhaal...
pi_43781451
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Niet waar. Mensen willen altijd datgene wat niet mag, want hetgene dat wel mag dat doet iedereen al. Het is onze natuur. Accepteer het
Ah. Dus ik verkracht meisjes, schiet random mensen neer en ram met m'n auto alles aan de kant wat in mijn veld komt. Want dat mag niet, dus doe ik het.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:26:33 #171
36431 bleiblei
pi_43781455
quote:

Ook dat is niet waar. Waarom denk je dat Feb opeens is gaan blowen .
pi_43781456
quote:

[..]

[..]

In Amerika is het illegaal en dus moeilijker te krijgen en wordt er meer geblowd, de rest laat ik aan jou over .

Wie moet ik citeren dat hash en weed een lage verslavingskans hebben? Trimbos instituut, jellikliniek?Kijk maar op Google, dat is gewoon een feit hoor .

Wat Mex zegt (en ik net ook al zei) die kerels waar jij het over hebt waren anders toch wel aan iets verslaafd geraakt, alleen is dit spul makkelijker te krijgen.

Het aftappen van stroom etc is allemaal de oorzaak dat het illegaal is, als het legaal is kan er veel meer toezicht op gehouden worden en meer gereguleerd worden
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_43781473
quote:

[..]

Klopt. Want het is bewezen dat blond haar door inteelt is ontstaan en in Scandinavië hebben de meesten blond haar. En dat komt omdat mensen ver uit elkaar wonen dus heel het dorp (in de oorsprong meestal zelfde familie) neukt elkaar.
Age of fruity enlightenment!
pi_43781488
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:25 schreef Mex_ het volgende:

[..]

Volwassenen die verslaafd raken aan softdrugs staan in mijn ogen gelijk aan kinderen.
In mijn ogen staan ze gelijk aan mensen die ik niet moet. Nog beter.
  woensdag 22 november 2006 @ 14:27:41 #175
149959 SQ
snelle trees
pi_43781498
quote:
Op woensdag 22 november 2006 14:26 schreef r8ality het volgende:

[..]

Ah. Dus ik verkracht meisjes, schiet random mensen neer en ram met m'n auto alles aan de kant wat in mijn veld komt. Want dat mag niet, dus doe ik het.
Sjongejonge zeg, wat kun jij af en toe een plaat voor je kop hebben!!!
Wat een non-vergelijking trek je weer
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')